Shiny Box, Pool Party, Lipiec 2017

Lipcowy Shiny Box to Pool Party, czyli zabawa w basenie na całego, z najlepszymi przyjaciółkami, miłe spędzaniu czasu nad wodą, pełnym słońcem. Niezbędnik, który ma nam zapewnić pełen relaks, i wspomóc letnią pielęgnację ciała.
W tej edycji nie znajdziecie karty informacyjnej, co zawiera pudełko. Shiny Box stworzył mini magazyn, w którym znajdują się informacje o produktach zamieszczonych w lipcowym pudełku, a także wiele innych ciekawych artykułów i porad.
1. Kueshi, Żel aloesowy, aloe vera pure 99%, produkt pełnowymiarowy, cena: 45zł/250ml
2. Syoss, szampon do włosów, Hair reconstruction z linii Salonplex, produkt pełnowymiarowy, cena: 11,49zł/500ml
3. Catrice, Żelowy lakier Iconails, produkt pełnowymiarowy, cena: 10,99zł/10,50zł
4. Joko, Baza pod makijaż, Smooth your face, produkt pełnowymiarowy, cena: 22,99zł/15ml
5. CleanHands, Antybakteryjny żel do rąk, produkt pełnowymiarowy, cena: 3,29zł/30ml
6. Vipera Hamster, Róż do policzków Blush, produkt pełnowymiarowy, cena: 9,50zł/szt.
7. Efektima, Peeling-maska do stóp, produkt pełnowymiarowy, cena: 2,56zł/2x7ml
8. Virtual, Cień do powiek Mono, produkt pełnowymiarowy, cena: 9,40zł/szt.
Mój box składał się jeszcze z jednego kosmetyku. Dostałam go (bodajże) jako Ambasadorka.
Schwarzkopf, Color freeze, Micelarna odzywka do włosów.
Pool Party składa się z samych pełnowymiarowych produktów. W zależności od tego kto jak patrzy, tak ocenia pudełko. Znajduje się tutaj dużo kosmetyków do codziennej pielęgnacji, więc większości się przydadzą. Choć nie tego oczekiwałam.Nie jest źle, ale bywało lepiej. Kwestia pudełka do pory roku i miesiąca bardzo trafna. Po raz kolejny lakier Catrice w kolorze czerwonym mnie rozczarował. Zaś mocnymi punktami pudełka jest żel Kueshi i szampon Syoss. Szkoda, że nie trafiła mi się paletka cieni, bo te kolory do mnie przemawiają.
A Wam jak się widzi ta edycja?

Komentarze

  1. Żel aloesowy wygląda ciekawie, sama mogłabym go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się jest niedosyt najlepszy jest żel Aloesowy😁

    OdpowiedzUsuń
  3. super wakacyjne zdjećia, bardzo polubiłam produkt antybakteryjny do rąk oraz żel aloesowy- to prawdziwy hit

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie jestem trochę zawiedziona, ale nie ma tragedii :) aloes uratował pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiście cieszę się, że zrezygnowałam ze subskrypcji pudełek - w każdym tak naprawdę są te same produkty, tylko zmieniają się producenci..

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego boxu jedynie ten żel mnie zaciekawił, bo mam z Holika Holika i świetnie radzi sobie z użądleniami owadów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zaciekawiła mnie micelarna odżywka do włosów od Schwarzkopf :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tylko żel i odżywka zapowiada się świetnie :D :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten żel wydaje się być super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oczarowała mnie ta zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie wiem, chyba nie dla mnie to pudełeczko .. :( Jedyne co zachęca to żel antybakteryjny :D Na wakacje jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Żel aloesowy najbardziej ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taką samą zawartość jak Ty

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty