Marion, Argan, Maska intensywnie regenerująca, Szampon i odżywka intensywnie wzmacniające do włosów słabych ze skłonnością do wypadania

Latem moje włosy jeszcze bardziej są słabsze, i mają skłonność do większego wypadania dlatego lubię wzbogacić swoją pielęgnację o dodatkowe kosmetyki uzupełniające ją. Akurat mam okazję zobaczyć jak działają kosmetyki Marion do włosów. Marka znana z farb do włosów, a także serum na końcówki włosów. Teraz bardzo ciekawa okazała się seria z aktywnym węglem i ten oto zestaw do włosów. Firma rozwija się. Brawo!
Przedstawiam Wam trzy kosmetyki
- szampon intensywnie wzmacniający
- maska intensywnie regenerująca
- odżywka intensywnie wzmacniająca

Maska intensywnie regenerująca do włosów suchych i zniszczonych
Maskę dostajemy w ogromnym opakowaniu 450g. Zaleca się ją stosować po użyciu szamponu na 15 minut przez 2 razy w tygodniu. Później spłukujemy.
Maska jest białej, kremowej i gęstej konsystencji. Wchłania się błyskawicznie, moje włosy wręcz wpijają ją. Wspaniale pachnie olejkiem arganowym, a także innymi składnikami, które tworzą przyjemną nutę do stosowania na włosy, która dodatkowo nie obciąża je.
W moim przypadku stosowanie maski wystarcza raz w tygodniu. Moje włosy są bardzo cienkie, proste i nie wymagają, aż takiego dociążenia, a bardziej regeneracji. Choć też nie mogę pozwolić sobie na zbyt większą ilość, aby nie obciążyć/przypłaszczyć ich, bo nie o to chodzi. Zresztą niby są to przystosowane kosmetyki do takich właśnie włosów.

Maska świetnie nawilża włosy, regeneruje je i odżywia. Sprawia, że włosy stają się cudownie miękkie, łatwe w rozczesywaniu, a także sypkie i ślicznie błyszczące.
Nie mam do niej zastrzeżeń. Stosowanie z umiarem przy moich włosach keratyna i pantenol oraz olej arganowy nie robią nic złego. Tym bardziej, że pantenol jest doskonałym zabezpieczeniem przed rozdwajaniem się końcówek włosów. Na to jest sposób, warto podciąć takie włosy, a później systematycznie pielęgnować i nie dopuścić do rozdwajania.
Szampon intensywnie wzmacniający do włosów słabych ze skłonnością do wypadania.
Szampon dostajemy w dużej butli, która zawiera 400g. Dodatkową zaletą opakowania jest pompka. Szkoda, że nie posiada przeźroczystej butelki, ale nie można mieć wszystkiego.
Szampon ma mętną, dosyć rzadką konsystencję, która wydaje mi się, że potrzebuje większej ilości wilgoci na włosach, aby dobrze umyć i się spienić. Inaczej potrzeba większej ilości szamponu.
Bardzo przyjemnie pachnie. Proteiny ryżowe wraz z olejem arganowym tworzą cudowną nutę,
lekko inną niż przy masce, ale obie mi się podobają. Z czasem można odczuć ich moc otulenie, jest to taki rodzaj „ciepłego”, otulającego zapachu.
Szampon wspaniale się u mnie spisuje. Byłam jakoś sceptycznie nastawiona do tych kosmetyków, a okazało się inaczej. Zaskoczyły mnie swoim działaniem. Myślałam, że będą to zwykłe kosmetyki, po których moje włosy będą wyglądały jak siano lub bez polotu. A tu jest dobrze. Włosy są okiełzane, zdyscyplinowane, bardzo lekko uniesione od nasady, bardziej wygładzone. A przede wszystkim cudownie błyszczą, są sypkie.
Szampon nie przysporzył kłopotów z łupieżem, nie uczulił i nie podrażnił mojej skóry głowy.
Do zlikwidowania problemu z wypadaniem włosów nie przyczynił się w 100%, ale chociaż mniej wypadają. Choć to pewnie zasługa pewnego serum do włosów, które namiętnie używam:) Mimo to dobrze jest podtrzymywać pielęgnację włosów z kosmetykami, które wzmacniają włosy.

Odżywka intensywnie wzmacniająca do włosów słabych ze skłonnością do wypadania.
Odżywkę dostajemy w takim samym opakowaniu z pompką jak szampon. Z tą różnicą, że widać kolorystycznie z czym mamy do czynienia.
Odżywka jest gęstej, kremowej i białej konsystencji. Wchłania się wspaniale we włosy. Błyskawicznie. Ten rodzaj odżywki spłukuje się po kilku minutach. Dla mnie jest to najlepsza opcja.
Pachnie obłędnie, coś jak żel pod prysznic LPM akacja. Proteiny ryżowe lub jakikolwiek składnik ryżowy uwielbiam w kosmetykach. Kocham tę błogość. Najpiękniejszy zapach z całej trójki!
Odżywka natychmiastowo przynosi wspaniałe uczucie na włosach. Gładkość, miękkość i sypkość. Włosy łatwiej się rozczesują, są podatne. Szybko można też dostrzec zdrowy blask włosów, a także nawilżenie. Końcówki włosów nie są suche, ani sterczące.

Cały zestaw oceniam bardzo dobrze. Maski i odżywki nie stosuję razem, bo tego to moje włosy by nie wytrzymały i uzyskałabym odwrotny efekt. Samo nawilżenie w tym przypadku to wyczyn i boję się stosować, aby nie obciążyć. Są tak lekkie, jak moje włosy i stosowane rozsądnie, ale i systematycznie potrafią przynieść pożądany efekt.

Włosy po tym profesjonalnym zestawie wyglądają bardzo dobrze. Są odżywione, zregenerowane, nawilżone. Zdrowo błyszczą, są mięciutkie w dotyku, gładkie. Mimo tego, że włosy nadal wypadają, to dostarczyć im protein ryżowych, oleju arganowego, biotyny, kreatyny i pantenolu wcale nie zaszkodzi. Nawet, gdy specjaliści od składów znajdą tam śladowe ilości tych składników moim włosom te kosmetyki nie zrobiły krzywdy, a wręcz odwrotnie.

Kosmetyki nie pochodzą z wysoko cenowej półki. Każdy można dostać w granicach ceny ok.10zł/szt.

Komentarze

  1. Marion znam i polubiłam ich produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się sprawdzają, ja też nigdy nie stosuję maski i odżywki razem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. rzadko sięgam po produkty marki Marion.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusiły mnie jak były dostępne w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dawno poznałam olejki Marion do ciała, włosów i twarzy i byłam mile zaskoczona ich pozytywnym działaniem, bardzo krótkimi składami i niskimi cenami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak będę mieć okazję to zakupię tę maskę :) Zresztą ostatnio bardzo często kupuje kosmetyki do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się nad kupnem ich olejku do włosów. Miałaś jakiś? :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych nowych nie miałam. Ale chwalę sobie serum na końcówki. Bardzo dobrze zabezpieczają końcówki włosów

      Usuń
  8. też zauważyłam że marka mocno się rozwija, mnie najbardziej interesuje seria z aktywnym węglem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie kiedyś sięgnę po te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wypadaniem włosów jakiś dużych problemów nigdy nie miałam ale z chęcią wypróbowałabym te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba przyznać, że marka ostatnio wprowadza coraz ciekawsze produkty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cenie sobie Marion :) tych produktów nie miałam, ale wszystko przede mną ☺

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty