Moje zamówienie Sammydress i Dresslily

Jak wiecie często zamawiam na tego typu stronach. Lubię stamtąd rzeczy, nie są najgorszej jakości.
Zapewne pokażę Wam je jeszcze w innych odsłonach, w stylizacjach w plenerze. Na razie musicie uzbroić się w cierpliwość, bo jednak wakacje to u mnie czas jak zwykle prędko ucieka na budowie i w ogrodzie i nie ma kiedy iść porobić zdjęcia w spokoju. Dziś mam tę chwilę i pokażę Wam co ostatnio wpadło z zamówienia do mnie z tych dwóch sklepów internetowych.
Po pierwsze cudowna różowa sukienka, która zrobiła furorę na instagramie. Jest nieco krótsza i nie wszyscy mogą się na nią zdecydować. Mimo to ten materiał, na teraz jest idealny. W dodatku wykończeniu w formie koronki i układ łódki przy szyi sprawia, ze wygląda obłędnie. Na pewno pokażę ją jeszcze w innym świetle letnich dni.

Paski i róż? Czemu nie to fajne połączenie, które wykańcza jeszcze koronka. Wszystko tak ze sobą połączone, że nie gryzie się i nie stwarza problemu. Bluzka ma fajny, przyjemny materiał.
dresslily.com - bluzka
Lubicie ciekawe szklanki. Oto jedna z nich. Mąż bardzo się ucieszył. Podwójna szklanka i uwaga piersi w roli głównej. Trochę mało napoju wchodzi do środka, ale ubaw i zainteresowanie innych podczas picia jest:)

Na koniec zostawiłam kawową sukienkę. Byłam pewna o jej jaśniejszym odcieniu, ale kolor nie jest zły. Bardziej krój mi przeszkadza. Trochę poszerza i wygląda na ciążówkę:D To letnia wersja sukienki z koronką i szyfonem.

Zamawiacie na tego typu stronach? 
Wiem, że czasem są obawy, ale na szczęście rzadko kiedy jest niezadowolenie. Zazwyczaj trafiają mi się perełki.

Komentarze

  1. Śliczna ta różowa sukienka :) Poklikałam Ci :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna bluzeczka w paski,klik $15.10 $13.35 $7.87 $10.68

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie sukienki - różowa i kawowa bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta różowa sukienka jest śliczna. Bardzo Ci pasuje :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne rzeczy zamówiłaś, pomagam - 13,35$, 7,87$, 10,68$, 15,10$ :)
    Będę wdzięczna za kliknięcia u mnie w najnowszym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza sukienka jest śliczna! A i szklanka z cyckami super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zamówienia! Przede wszystkim pasują do Ciebie, a szklanka - z 'jajem' ;D chociaż ma cycki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie Ci w tych sukienkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Raz zdarzyło mi się zamówić białe sandałki i do tej pory noszę. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetnie wyglądasz w tych ciuszkach :D Szklankę widziałam ostatnio - zabawna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wera, ależ Ci ładnie w podpiętych włosach :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna jest ta różowa sukienka :) Kawowa też bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne sukienki :) szlanka faktycznie smieszna

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza sukieneczka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się fason tej pierwszej sukienki, ale kolor nie mój totalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie sukienki są na prawdę super! Ta 2 może i delikatnie poszerza jednak nie zwraca to jakoś mocno uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna pudrowa sukienka;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie ciuszkii sa super a szklanka ekstra :D

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :) Mam ostatnio słabość znów do różu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza sukienka śliczna, bluzeczka też super :) Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Różowa sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W obu sukienkach wyglądasz bardzo dziewczęco . Super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty