Apis, Hydrożelowy tonik wygładzający z kwasem hialuronowym

Demakijaż to podstawa, a po nim zapomina się o dodatkowym kosmetyku, jakim jest tonik. Sama tak zrobiłam, wykluczyłam go ze swojej pielęgnacji. A wystarczyło tak nie wiele, aby wzbogacić ją o ten jeden element, który poprawi wygląd skóry.

Duża 500ml butla, z higieniczną i ekonomiczną pompką zawiera przeźroczysty, o żelowej, bardziej rozrzedzonej konsystencji tonik. Niejednokrotnie uciekał mi z wacika. Jego konsystencja jest bardzo zaskakująca. Nie zostawia na skórze lepkiej ani tłustej warstwy, ani żadnego filmu.
Zapach bardzo przyjemny, świeży, jakby kwiatowy o subtelnej nucie, która nie podrażnia skóry.

Hydrożelowy tonik wygładzający z kwasem hialuronowym to świetny kosmetyk w pielęgnacji skóry, szczególnie tej wrażliwej, która często skazana jest na podrażnienia. Tonik przynosi ukojenie, a przede wszystkim nie narusza bariery lipidowej. Pomaga nawilżyć skórę, a także świetnie ją wygładzić i zmiękczyć. Stosowany po demakijażu przynosi pożądane efekty. Nawet przyczynia się do bardzo dobrego oczyszczenia skóry.
Zawiera ekstrakt z ogórka, lnu i peruwiańskiej rośliny Tara.

Jest bardzo wydajny, zresztą taka pojemność i tak sugeruje dłuższe używanie. Nie podrażnia skóry, nie uczula, a wręcz przynosi ukojenie i odpowiednie ph skóry.

Za 500ml toniku trzeba zapłacić 40zł w apis-sklep.pl dostępny jest też w mniejszej pojemności 200ml.

Komentarze

  1. Kosmetyki APIS używałam gdy chodziłam do szkoły kosmetycznej i pamiętam, że fajnie się sprawdzały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz mam fajny peeling w płatkach z tym kwasem, jednak zobaczę jak sprawdzi się przy dłuższym stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy w tym zapachu czuć też ogórka? :D Bo jak tak, to chętnie bym kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze nie znam tej marki :) Podobają mi się właściwości tego toniku o których napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wspominam kosmetyki z Apisu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kosmetyk, trochę drogi, ale może się w przyszłości skuszę. Interesująca jest jego konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś już widziałam tę markę, ale chyba nie miałam żadnego. O ile oczywiście pamięć mnie nie myli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Duża pojemność, jak na tonik ;) ale chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, ja miałam inny z APIS i też bardzo lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że to przyjemniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. seems nice product with good combination of ingredients.
    I am following you hope to see you on my blog.
    ttps://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym go poznać bliżej . ostatnio interesuje mnie marka APIS

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się przyjemny :) lubię tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe składniki aktywne :) Staram się regularnie używać toników, mam dwa aktualnie w użyciu :) Jeden z Kueshi, a drugi marki AA :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda nieźle, choć wolę mniejsze pojemności bo tak duże ciężko mi skończyć. Cena jednak kusi, jak i dobre oczyszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. 40 zł za tonik to niby sporo, ale butelka jest duża. Tonizowanie to bardzo wazna część naszej codziennej pielęgnacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym go spróbowała bo moja cera jest bardzo wrażliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak wygładzający, to coś dla mnie, tyle że wzięłabym mniejszą pojemność. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty