Bluzka z odkrytymi ramionami typu Hiszpanka

Oto kolejna stylizacja z udziałem hiszpanki tym razem jest to wersja bluzki. Odkryte ramiona, falbanki, coś na wzór baskinki i w formie materiału ponadczasowym, czyli jeansem. Taki casualowy zestaw. Bardzo wygodny i wiecznie stylowy.
Oczywiście w tym prostym, minimalistycznym zestawie nie mogło zabraknąć wygodnych butów, czyli creepersy, które idealnie zastępują mi adidasy. Oraz poręczna torebka, do której można wszystko wrzucić i szybko się odnaleźć:)
Lubię takie praktyczne zestawy, w których można wyskoczyć wszędzie.
Bluzka - rosegal.com
Spodnie - (sh) stradivarius
Torebka - zaful.com
Zegarek - nn

Komentarze

  1. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, uwielbiam jeans, wszystkie odcienie błękitu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja. Tego typu bluzki są obecnie modne :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie. Jeśli spodoba się Tobie mój blog to zaobserwuj również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie bluzeczki! Przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna jest ta bluzeczka! Jednak moją uwagę zwrócił idealny duet torebka + buty- ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja i fajniutka torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wyglądasz w tej bluzeczce! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sesja i bluzeczka ♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta bluzka ;) ślicznie Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam hiszpanki, Ty w tej prezentujesz się zjawiskowo :) 13.07

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie prezentuje się ta bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam identyczną bluzkę z bonprix - brązową :) nawet wczoraj miałam ją na sobie :)

    _____________
    Sprawdź moją nową stronę ♥ daria-porcelain.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. podobaja mi sie takie bluzki ale nie umiem w nich chodzic

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look, bluzeczka bardzo podoba mi się :) ma śliczny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  15. Hiszpanki są świetne, na pewno wygodne. Szkoda, że się tak gniotą. U mnie to nie zdałoby egzaminu, bo ja bym wpadła pod samochód myśląc jedynie o tym, że mam jakieś zagniecenia na bluzce. 6.6

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja źle się czuję w takim dekolcie, ale u kogoś bardzo mi się podoba :) Super! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo chciałam napisać :D Mnie wydaje się, że mam mega szerokie ramiona w takim kroju:D

      Usuń
  17. Bluzeczka świetna,same bardzo takie lubimy nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny, niezobowiązujący look :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna stylizacja, przypominają mi się od razu ciepłe dni :) Buty naprawdę super, nigdy takich nie miałam, ale coraz bardziej mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądasz w tej bluzce, a torebka jest zarąbista :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty