Biała koszula i burgundowe spodnie

Dzisiaj opcja koloru burgundowego/bordowego widoczna na spodniach. Gdy wrzesień na kalendarzu chętnie je wyciągam z szafy i dumnie prezentuję. Bardzo je lubię.
Sweter-kardigan to obowiązkowy element jesiennego zestawu. Całość stworzyłam niby to casualową, ale z elegancją białej koszuli, wiązanej pod szyją w sposób kokardy dodaje charakteru, szyku. I nie może zabraknąć torebki z frędzlami.
Sweter – nn (sh)
Spodnie – nn (sh)
Koszula - bonprix.pl
Torebka- zaful.com

Komentarze

  1. Biel i burgund, to bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula mi się bardzo podoba, sama bym ją chętnie założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta koszula, jest piękna
    Też lubię nosić bordo jesienią

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw :) torebka już wyprzedana, a chciałam zobaczyć jakie są dostępne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jesienna stylizacja :) muszę zaopatrzyć się w taki ciepły sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie całe to zestawienie fajnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jesienny zestaw! Pozazdrościć figury :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazwyczaj stawiam na klasyczne jeansy, ale chyba muszę wprowadzić też trochę koloru na swoich spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful post dear :)
    Kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobione, pięknie, mam bardzo podobny sweter, uwielbiam burgund

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja :) bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Doskonały zestaw :) kolejna piękna i inspirująca stylizacja w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne spodnie ;) na takie właśniie poluje

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się Twoja koszula, ja sama szukam koszuli w jasnym kolorze, nie musi być biała, ale nic póki co mnie nie przekonało :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie kolory jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
  16. No fakt, bordo to zdecydowanie kolor jesieni... Dla mnie super! Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja! Czym robisz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna ta koszula, super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie się komponuje ze sweterkiem :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Znowu wyglądasz przepięknie! Bardzo się cieszę, że miałam przyjemność poznać Twój blog, bo Twój styl naprawdę bardzo mi się podoba. Brzmi jak wazelina ale takie są fakty. Bardzo często się zdarza, że patrząc na Twoje ciuszki, myślę sobie że dobrałabym to wszystko do siebie dokładnie tak jak Ty! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszula super pasuję do spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super koszulka, świetne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty