Bordowa koszula w asyście szarego

Jesień zbliża się wielkimi krokami, wprawdzie to przez swoje zachowanie już jest. Teraz zostało tylko przypieczętowanie tego odpowiednim dniem. Kolor bordowy, czy tam burgundowy, dzikie wino, (zwał jak zwał) to mój ulubiony o tej porze roku, tej jesiennej oczywiście. Tym razem nie połączyłam go klasycznie z bielą czy czernią, wybrałam szarość, która jak widać idealnie się tutaj komponuje.
Głównym tematem tej stylizacji jest bordowa koszula, która oczarowała mnie nie tylko swoim kolorem, ale także i fajnym lekkim i zwiewnym materiałem. Dodatkowo czarna wstawka w koronce i kilka guzików nadaje jej charakteru. Koszula ma długi rękaw, ale spodobał mi się efekt ¾ . Na zakończeniu rękawa jest taka jakby gumka i ona pozwala na zatrzymanie się rękawa na zgięciu.
Nie mogłam się oprzeć połączyć jej z tamtorocznymi botkami w tym samym odcieniu. Reszta to szarość, wykończona melanżowym, bardzo ciepłym sweterkiem. Swetry poszły w ruch, więc zapewne zobaczycie ich jeszcze więcej.
Sweter – Reserved (sh)
Spodnie – H&M (sh)
Koszula - bonprix.pl
Torebka - manzana.pl
Buty - czasnabuty.pl
Zegarek - nn
Bransoletka - nn

Komentarze

  1. Piękna koszula i figura wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, elegancka koszula :) Pasuje na wiele okazji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka Ty jesteś zgrabna Wera! :) Świetnie to wszystko ze sobą połączyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna stylizacja, uwielbiam ten kolor, bordowy jest super, kojarzy mi się od zawsze z jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również. Najpiekniejszy jesienny kolor

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się taki bordowy kolor :) Śliczne buty. Ja chciałabym botki w podobnym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam bordo i burgundy :) piekne botki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wystarczy tylko bluzeczka w kolorze butów i już jaki fajny zestaw się stworzył! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, prawdziwa modelka z Ciebie. Bluzeczka i buty cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz :) koszula jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, lubię szary kolor, ale jakoś nigdy nie pomyślałam, że tak dobrze może wyglądać w połączeniu z bordowym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna stylizacja :) również uwielbiam bordowy kolorek jesienią oraz khaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja - ten kolor idealnie pasuje do panującej aury.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne połączenie kolorów i świetne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękna stylizacja! Kocham bordo :) W połączeniu z szarością wygląda doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny kolor :) Pasuje do butów ta koszula, chyba nie mam ubrań w kolorze bordo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne połączenie, pięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To zestawienie kolorystyczne bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw, sama chętnie bym w niego wskoczyła, podoba mi się bluzeczka :)
    Bordowy to mój ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się połączenie bordo i szarości, klasyczne i eleganckie. Zestaw bardzo mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Botki świetnie współgrają z koszula :) Pieknie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz, rewelacyjna stylizacja :)
    Pozdrawiam!
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz piękną figurę ! Pięknie na Tobie leżą ubrania. Co do koloru to nie lubię tego odcieniu , jest dla mnie przytłaczający . Wolałabym jakąś jeseinną pomarańcz lub koralową czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna stylizacja, świetne buty!^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Love that stylish outfit with those red ankle boots! :)

    Jeans look great on you! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna koszula i ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty