Farmona, Nivelazione, Intensywne nawilżenie z głęboko nawilżającym balsamem do ciała i Regeneracja opatrunek z intensywnie regenerującym mleczkiem do ciała

Seria Nivelazione Farmony znana jest z kosmetyków do stóp, choć w swojej ofercie posiadają jeszcze serie do dłoni, ciała, a nawet Slim. Ale my dzisiaj skupimy się na ciele, chciałabym Wam co nieco opisać o tych produktach do ciała. O mleczku i balsamie.
Balsam jak i mleczko dostajemy w ogromnych butlach i ich zużycie zajmie nam sto lat. Ale jak ktoś ma wielką rodzinę to pójdzie szybciej. Szczerze to używam tych produktów od bardzo dawna, na zmianę z innymi, przewinęły się w różnych porach roku. I teraz mam doskonały wgląd do tego kiedy je stosować. A na pewno nie w lecie. No chyba, że potrzebujecie mega intensywnej, głębokiej skuteczności działania nawilżającego, po upalnym słonku i słonej, wysuszającej wodzie to tak.Kwestia zużycia nawet mi idzie z trudem takiej balsamowej maniaczce. 
Obie konsystencje są białe, gęste, mleczko troszkę bardziej, a wydawałoby się odwrotnie. Posiadają treściwą gęstość, która potrzebuje większej chwili masażu jak i wchłonięcia. Na skórze zostaje ochronny film.
Zapachy są jak z innej bajki. Kojarzą się z kosmetykami dla dzieci. Takie czyste, niewinne i słodkie. W dodatku długotrwałe. Oba podobne, a jednak lekko się różniące.
Oba produkty to kosmetyki intensywnie nawilżające, z działaniem regenerującym, mocno odżywczym. Idealne treściwe działanie na sezon jesienno-zimowy.
Dedykowane do skóry bardzo suchej, szorstkiej, odwodnionej, która jest zbyt mało sprężysta i mało elastyczna. A w dodatku wrażliwa. Po zastosowaniu mleczka czy balsamu z tej linii. Nasza skóra zyskuje bardzo dużo dzięki aktywnym składnikom. Staje się wyraziście miękka, gładka, cudownie elastyczna, zdrowo sprężysta. Skuteczne działanie przywraca jej dawny wygląd, koi i łagodzi podrażnienia. W chwili konkretnej potrzeby głębokiego nawilżenia warto zwracać się ku tym produktom dostać to czego skóra najbardziej potrzebuje. Kosmetyki chronią skórę przed wczesną utratą wody, stąd ich dłuższe działanie nawilżające.

Oba produkty można dostać tutaj w granicach 13-16zł/500ml farmona.pl

Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze okazji używać tych produktów, ale chętnie bym je wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet ich nie widziałem w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie nie mam problemu z suchym ciałem. Nie potrzebuję tak mocnego nawilżenia, choć kupiłabym i stosowała na wybrane partie ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to samo chciałam napisać hihi :) U mnie by się sprawdziło na dłoniach i stopach :) Buziaki :*

      Usuń
  4. Kiedyś na pewno się z nimi poznam.

    OdpowiedzUsuń
  5. długotrwałe zapachy sa idealne na zime i jesień, tak otulają ciepło :) uwielbiam Twoje zdjęcia, powinnam się na kurs do Ciebie zapisać

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym wypróbowała i balsam i mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie polubiłabym ten balsam i mleczko choć najbardziej lubię bogate kosmetyki w stylu maseł

    OdpowiedzUsuń
  8. mleczko i balsam idealne są na lato lub wiosnę, bo teraz to już używam treściwych maseł :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kupuję swój balsam w tak ogromnych butlach, tylko za jedną płacę prawie 100 :D Moja skóra jest wybredna i mam taki zapisany od dermatologa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spore pojemności, nie spotkałam się wcześniej z tymi kosmetykami :) Teraz mam w użyciu 400ml balsam z Evree, więc też trochę czasu minie zanim go zużyję :) Trzeba robić przerwy na stosowanie innych kosmetyków,żeby się nie znudził:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kilka kosmetyków tej firmy i bardzo dobrze je wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spotkałam się jeszcze z tymi produktami, ale prezentacja całkiem ciekawa. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba pierwszy raz widzę te produkty, jesienią częściej sięgam po nawilżacze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawił mnie ten produkt, będę musiała zwrócić na niego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kosmetyki, tak się zastanawiam czy aby butelki im się nie pomyliły podczas napełniania produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak takie gęste i długo się wchłaniają, to nie dla mnie niestety. Ale recenzja przydatna!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam wszelkie mleczka i balsamy, ale najdłużej je zużywam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty