Bell, Gel 4D, Confiture, odcień 03

Kilka dni temu na instagramie pokazywałam Wam trzy piękne śliwkowe jesienne odcienie nowych lakierów Bell z serii Confiture Gel 4D. A dziś prezentuję odcień, który poszedł na pierwszy ogień. Jest nim odcień 03, piękna śliwka. 
Z lakierami Gel 4D miałam już styczność jakiś czas temu tu i tu. Byłam pod wrażeniem, świetnej żelowej konsystencji, szybkości schnięcia, nawet dobrej trwałości i ogólnej ładnej prezentacji lakieru na paznokciach. Ale brakowało mi większej palety kolorów właśnie w konfiturowych odcieniach. Dzięki Bogu Bell rozszerzyło barwy i stworzyło nową serię, która kolorystycznie bardzo przypadła mi do gustu.
Tak jak pisałam wyżej konsystencja nie odbiega od tradycyjnej wersji Gel 4D. Jest żelowa, z łatwością się nakłada, dzięki krótkiemu, małemu pędzelkowi. Do pełnego pokrycia płytki paznokcia potrzebowałam 2 warstw. Uważam, że jest to standard i nie ma, co narzekać. Nawet jeśli chcemy podbić kolor to warto to zrobić. 
Piękna konfitura nie zostawia smug. Bardzo szybko schnie. Po pół godziny jestem skłonna wszystko zrobić. A uwierzcie zazwyczaj mam mnóstwo do roboty. Lakier oczywiście szybciej schnie. Ale za nim coś zrobimy warto jeszcze chwilę poczekać i do pól godziny jest to odpowiedni czas.
Na paznokciach utrzymuje się max2 dni. Mam wrażenie, że klasyczna wersja dłużej wytrzymuje na paznokciach. Myślałam, że to coś więcej robiłam np. moczyłam dłonie w wodzie, ale gdy nałożyłam kolejny odcień na weekend to efekt trwałości był ten sam. Ściera się, a nie odpryskuje. 
Zmywa się także z łatwością.

Lakier pięknie błyszczy, jak same widzicie wygląda jak tafla wody. Przepiękny żelowy efekt, który możesz sama sobie wykonać bez pomocy kosmetyczki.
Jak się domyślacie jestem zachwycona pięknym śliwkowym odcieniem. Mimo krótkiej trwałości 2 dni podoba mi się kosnsytencja, szybkie schnięcie.

Seria Confiture dostępna jest w 5 odcieniach w cenie ok. 10,70zł/szt w Hebe
A Wy co myślicie?

Komentarze

  1. Podoba mi się kolorek. Mam podobny z Sally Hansen.

    OdpowiedzUsuń
  2. wczoraj malowałam paznokcie mojej mamie takim samym kolorem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie również i mój odcień- uwielbiam takie śliwkowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor nie mój ale prezentuje się ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna śliweczka i jaki ma piękny połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie kolorki jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor. Szkoda, że tak krótko się trzyma bo te zwykłe lakiery Bell są generalnie dosyć fajne i trwałe

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek, mam podobny z GR i zdecydowanie dłużej się utrzymuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie odcienie jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie jagodowe kolory. Świetny na obecną porę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uwielbiam gdy lakier szybko wysycha i to jest dla mnie wielkim plusem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolorek, taki idealny na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat lakierów Bell Gel 4 D, Twoja jest kolejna;) Chyba nie mam wyboru i muszę się w końcu na nie skusić:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty