Jesienne pikowane botki

Dziś mamy pierwszy dzień października (tak wiem wszysycy to wiedzą:P) I od razu mam na myśli botkiwkraczają szybciej niż się nam wydaje. To już pewne, że baleriny odejdą na spód szafy. Ale jeszcze w nich śmigam. Od dawna marzyły mi się botki z pikowanym dodatkiem plus ozdobne zamki. Jestem z nich ogromnie zadowolona, bo dosyć, że pięknie prezentują się na nodze, są mega wygodne to jeszcze mają grube futerko w środku. Jest w nich tak ciepło. Czuję, że do później jesieni będę mogła w nich śmigać. Ale to dobrze. Nie mam nic przeciwko temu.

Zestaw jak zwykle prosty, klasyczny, ale z nutą elegancji przez marynarkę. Set dla mnie jest nie tylko na co dzień, ale i na inne wyjścia. Ważne spotkanie, rozmowa, wywiadówka:) Jest wiele możliwości. Każdy na pewno odnajdzie się w akcji w takich butach.
Foto: Fotomaniak
Marynarka- sklepik miejski (nn)
Bluzka- textil txm24.pl
Spodnie- allegro
Torebka- kupbuty.com
Naszyjnik- costumejewellery.pl
Bransoletka- textil txm24.pl
  
Jak się Wam podoba Moi Drodzy?
--Aha zapraszam na odświeżoną stronę czasnabuty.pl ---

Komentarze

  1. Śliczny kolrek mają te botki :D Powiem szczerze że przypadły mi do gustu *_*

    http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez zaczelam chodzic w botkach. Mam czarne z HM:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała stylizacja bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne to botki, mam nawet podobne ale będę chciała je sprzedać :)
    szukam czegoś na płaskiej podeszwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie zestawione brązowe botki z szarością, jeśli chodzi o obcas to ja szukam czegoś niższego .

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, ciekawe czy mają czarne?:) Pięknie Ci w tych czerwonych ustach!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były, ale rozeszły się z prędkością światła. z tych co ja mam i tak zostało parę nr

      Usuń
    2. Ja swoje czarne ( identyczne) kupiłam na targu niedawno , więc poluj bo można je dostać za jakieś 55 zł już :) a widziałam ich sporo w różnych miejscach .

      Usuń
  7. świetnie wyglądasz :) a botki bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw i śliczna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne te botki, na jesień idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit ! Poluję na takie, ale boję się, że przy mojej szczupłej kostce będzie mi stopa latać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. no coś Ty! Serio? a jak sobie przypomnę to dawniej też nie widziałam ich na sobie. A teraz bez nich nie wyobrażam sobie jesieni ani wisony. Musza być

      Usuń
  12. bardzo fajny codzienny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zestawienie - torebka mi sie spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne takie luźne bluzki :) i botki super!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne są!
    chyba Ci zazdroszczę, że tak ładnie w tym modelu Ci stopa wygląda - mnie się tego typu botki podobają bardzo, ale wyglądam w nich jak kaczuszka ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcia, super makijaż, mocniejszy niż zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  18. Całość typowo jesienna. Bardzo podobają mi się te botki;-))

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne i ślicznie się prezentują na nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. buty ciekawe!

    ___________
    a u mnie?
    fashion na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się bransoletka ;) w ogóle cała stylizacja bardzo udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi dear!!! Grey and white is a good mix and I like very much your pants!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna jesienna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Całość świetnie się prezentuje. Pomadka bomba! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty