Czerwona torebka i beżowe botki

Tak jak obiecałam dziś chciałabym zaprezentować Wam dwie nowości, które znalazły się w jesiennej liście życzeń i wczorajszym poście.
Udało mi się je szybko zrealizować. Zobaczymy jak dalej będzie z jej resztą. Ale na to mam jeszcze dwa miesiące do zimowej odsłony. 
Marzyła mi się czerwona torebka nie za mała nie za duża. Taka, którą można nosić na co dzień. I odkąd zobaczyłam tę ze sklepu kupbuty.com nie mogłam oderwać oczu. Nie muszę wspominać, że jestem oczarowana nią. Wykonana jest ze sztywnego materiału. Wygląda jak typowy tornister, choć w ulepszeniu. Kojarzy mi się z takim stylem nauczycielskim. Szczególnie, gdy ją trzymam w ręku to wydaje mi się, że idę do szkoły. Choć zazwyczaj noszę przez ramię jako typową listonoszkę. To i tak zwraca na siebie uwagę.

Na stronie były dostępne 3 kolory, czerwony, beżowy i czarny. Tego ostatniego już nie ma. Dlatego jeśli chcecie je kupić to spieszcie się, bo Wam umkną. Moja siostra ma już chęć na beżową. 
Botki, a raczej sztyblety w wersji nude-khaki także od dawna chciałam mieć. Ale najpierw czarne, bo do wszystkiego pasują. A później w takim jasnym kolorze i powiem, że te także do wszystkiego pasują. Ubieram do czarnych i jeasnowych spodni. Jeszcze nie próbowałam z sukienką, ale to nadrobię. Sztyblety zapinane są na zamek, mają gumowa wstawkę, a w środku jest panterkowa wkładka oraz mają ładną sprzączkę (ładny pasek na wysokości kostki). Obcas jest bardzo niski, bo tylko 6cm, mega wygodny. Nie chcę Wam zachwalać, ale naprawdę fajnie się je nosi, szybko zakłada. Noga się nie obciera, nie męczy. W ciągu tych kilku dni co je mam pojawiają się praktycznie w każdej stylizacji na co dzień. 
Komin panterkowy to także produkt z tego samego sklepu co dwie rzeczy wyżej. To mój drugi. Nie m a co tu dużo opowiadać, bardzo je lubię, wygodnie się noszą. I nadają stylizacji elegancji, pazura. 
Nowością na tych zdjęciach jest jeszcze sweterek z krótkim rękawem w paski. Dorwałam go w sh. Był bardzo pobrudzony jakimś kurzem. Nikt go nie chciał. Wzięłam zaryzykowałam, doprowadziłam do stanu idealnego (zwykłe mydło zrobi cuda). I teraz nawet nikt nie pomyśli, że to z sh. A mąż uparł się, abym go nie brała. Choć wiedziałam, że go odnowię. I tak też się stało. Aż się założyliśmy. I wiadomo kto wygrał, kto miał rację:P

Trencz, spodnie i bransoletki znacie z poprzednich stylizacji. 
Foto: Fotomaniak
Torebka- kupbuty.com
Buty- kupbuty.com
Komin- kupbuty.com
Sweter- nn (sh)
Trencz- nn (sh)
Spodnie- nn –sklep miejski
Bransoletki- e-blyskkotki.pl

Komentarze

  1. świetny zestaw, wszystko prezentuje się idealnie w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa torebka!

    ___________
    a u mnie?
    fashion in black&white
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja.
    Lubię pasiaste bluzeczki :)
    Torebka i komin mocno mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie torebki na ramię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wiedziałam, że te botki będą ślicznie wyglądać na Tobie!

    no i wyglądają - bardzo <3!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszędzie teraz widzę te pasiaki. Fajnie wszystko połączyłaś. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. specjalnie nie ubrałam pasiaka, jakoś tak wyszło:)

      Usuń
  7. Fajnie do siebie pasują te kolory. Torebkę chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny outfit, wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udane zestawienie kolorystyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi sie ta torebka ale liczyłam że będzie większa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jest w sam raz, dokładnie takiej potrzebowałam:)

      Usuń
  11. o, moja ulubiona torebka, tak pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się ta bluzeczka w paski, piękna sceneria sesji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, urocza torebka i fajna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  14. no ta torebka jest świetna, chyba ją sobie zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna ta torebka, kolorek idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwony i beżowy sie fajnie komponuja ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ten czerwony 'akcent' :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trafiłas w mój gust. Ubrań w paski biało czarne mam sporo. Uwielbiam ten styl.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie wyglądasz, torebka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja. Paski to ja bardzo lubię:) Torebka też rewelacyjna, fajnie podkręca całość:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się te różowe akcenty - torebka i usta. I wydajesz mi się podobna do Lorerai Gilmore ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement, ona ma taki ładny zgrabny nosek, a mój taki nie jest;/

      Usuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty