Miyo, Nail Academy, nr 2 ny by night

Dziś po raz kolejny kuszę Was „ampułkami” Miyo, czyli Nail Academy. Malutkimi lakierami. Tym razem wersja w odcieniach blue nr 2 ny by night
Rzadko u mnie można zobaczyć granaty na paznokciach. Turkus częściej gościł. Nie wiem czym to jest spowodowane, może złym dopasowaniem koloru. Może nakładałam przy nie opalonych dłoniach, a teraz po lecie jest inaczej. Mimo to z całej tej trójeczki do gustu przypadł mi właśnie granat. Piękny klasyczny, nie za ciemny. Idealny.
Odnośnie innych odcieni niestety najsłabszym ogniwem jest fiolet. Jak widać na zdjęciach po 3 warstwach nadal prześwituje i gdyby nie dodatek byłoby widać smugi.
Turkus pięknie kryje także po 3 warstwach, nie widać mankamentów, a z granatem to już czysta magia. Najlepiej prezentuje się z całej trójeczki.
Zaprezentuję Wam tylko krótką wersję fioletu i turkusu i chyba nie potrzebnie dodałam te piękności błyszczące. Efekt nie do końca mi się tutaj podoba. Lepiej je widzieć solo.
Za to obejrzyjcie granat w całej okazałości. Jestem tym odcieniem zachwycona.
Bardzo długo się utrzymuje, nie całe 4 dni. Wspaniale błyszczy. 
Małe jak ja to nazywam „ampułki” są świetnym rozwiązaniem na szybki manicure i szczególnie polecam dla osób, które nie mają czasu na takie zabawy, a nie chcą wydać fortuny. Te kosztują 6,99zł
Lakiery mam ponad półtora miesiąca i w dużej części zużyłam małe zawartości. Jedyne co zauważyłam to przy końcówce lakiery gęstnieją i ciężko je wydobyć. Mimo to ogromnie kuszą, pięknie wyglądają.
Wiem, że ciężko je dostać. Dlatego polecam Wam tę stronę pierrerene.pl - miyo

Zobacz inne:        nr 2                             nr 3i4                           nr 3



Komentarze

  1. A mi z tych 3 lakierów najbardziej podoba się turkus, nie przepadam za granatami na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie przepadam, ale ten totalnie mnie zaskoczył
      praktycznie to mój jedyny granat w koszyczku z lakierami

      Usuń
  2. Piękny granacik, choć na przełamanie smutno zrobiłabym np. jeden w kolorze żólci. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwnie się czuję z jednym paznokciem w innym kolorze. Lubię na paznokciach u innych,
      a nie u siebie.

      Usuń
  3. bardzo ładne jesienno ziomowe odcienie
    jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo pierwszy raz widzę lakier w takich małych ampułkach ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ten granat na pazurkach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również granat najbardziej przypadł do gustu, ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kolorek ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor , ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor lakieru bardzo mi się podoba jednak lakiery miyo na moich paznokciach wytrzymują góra 2 dni ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam taką trójeczkę tylko w innym kolorze i chyba dziś ja wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty