Lirene, Lactima, Łagodzący płyn do higieny intymnej - Rumianek

Rzadko kiedy zmieniam żele do higieny intymnej, boję się podrażnień. Jak sobie upatrzę jeden to bezpiecznie tylko jego się trzymam. Choć czasem w moje ręce wpadają ciekawe nowości i nie powiem lubię je sprawdzić. Tak właśnie było z tym płynem. 


Płyn ma przeźroczystą, żelową konsystencję, nie pieni się. Nie klei, nie lepi, nie zostawia po sobie nieprzyjemnych warstw. Całkowicie jest bezpieczny dla skóry. 
Ma ładny delikatny, subtelny, kwiatowy zapach. Jest prawie niewyczuwalny, choć jednak jest. Nie przeszkadza mi, a wręcz podoba się. Myślę, że nie powinien podrażniać, osoby, które uczulone są w jakimś stopniu na zapach w tego typu kosmetykach.

Płyn jest delikatny dla okolic strefy intymnej. Nie podrażnia, a wręcz łagodzi wszelkie stany zapalne. Dobrze oczyszcza, myję skórę. Zostawia ją odświeżoną. Nie odczuwam przykrych podrażnień.
Składnik rumianku bardzo zachęca. Dlatego lubię, gdy pojawia się w płynach do higieny intymnej.  
Nie wysusza, nie uczula. Jest dobrze.

Dodatkowo plus za opakowanie z pompką (nie zacina się) i dużą wydajność.
Co tu dużo pisać, bardzo dobty produkt do higieny intymnej. 
cena: 300ml/ok.13zł
Znacie?

Komentarze

  1. nie widziałam go nigdy .aktualnie używam facelle rosmanowskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facelle też znam i lubię:) Tania, dobra wersja

      Usuń
    2. Ja też bardzo lubię ten z Facelle ;)

      Usuń
    3. jak widac uwielbiany przez wiele kobiet:)

      Usuń
  2. Myślę, że zaprzyjaźniłabym się z nim :))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam nigdy tego produktu


    ____________
    fashionblogger, styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mógłby nadawać się świetnie do mycia włosów :) A czy Ty wzięłaś już udział w moim konkursie, w którym nagrodą są śniegowce UGG? ;-) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie próbowałam do włosów, w razie "W" może keidyś spróbuję

      Usuń
  5. Chętnie poznam teraz używam żelu z Białego Jelenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy, choć chyba zawiera SLS, którego staram się unikać w płynach do higieny intymnej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam, za żelami zawierającymi rumianek...
    Ja używam żelu Facelle na przemian z klasycznym Lactacydem - moje ulubione pewniaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz mi większość żeli pasuje więc ten zapewne też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię płyny Lirene, ale tej wersji nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam się z nim ale jak się sprawdza to chętnie wypróbuje w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię kosmetyki tej firmy jednak tego płyny nie używałam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bodajże to nowość, dlatego może nie widziałaś go

      Usuń
  12. Rumiankowe kosmetyki sa swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyki z rumiankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jak się uczepiłam emulsji Lactacyd tak póki co najlepiej u mnie działa bo w większości inne płyny powodują podrażnienia :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego płynu. Ja też bardzo ostrożnie podchodzę do wszelkich produktów do higieny intymnej. Mam swoje sprawdzone i zawsze do nich wracam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty