Październikowe nowości

Dawno nie pokazywała Wam nowości, jakie do mnie trafiły. Chyba wszystko przez instagram, gdyż tam na bieżąco wrzucam co u mnie i tamci obserwatorzy są lepiej informowani. A swoich czytelników bloga lekko zaniedbałam w tej tematyce. Ale pędzę to wszystko naprawić. I szybko przedstawiam Wam nowości jakie trafił do mnie początkiem października i z ostatnich dni.
O wrześniu nie będę wspominać, gdyż wiele już pokazałam na blogu w stylizacjach odnośnie ubioru (swetry, buty). Natomiast z kosmetycznych to wielka paka od Lirene, która zrobiła na mnie ogromne wrażenie -jeszcze raz wielkie podziękowania dla Ani i ekipy:)
W całości możecie ją zobaczyć tu na instagramie. Gdyż każde opakowanie coś skrywa. Książka jest fantastyczna. Pochłonęłam ją w kilka dni. Mega wciągajaca. 
A teraz październikowe.  
L’biotica Biovax dla mnie to totalna nowość dlatego z chęcią przekonam się na swoich włosach jak to jest z maską i szamponem. O szamponie dowiecie się już niedługo, gdyż intensywnie go używam. Ale jeszcze nie zdradzę żadnej opinii o nim. Produkty tej firmy możecie dostac w Hebe i biutiq.pl
Kolejne nowości to moje typy z jesiennej wish listy o tu.  W pierwszej kolejności beżowe botki i czerwona listonoszka z kupbuty.com. Genialna jest. Już jutro pojawi się stylizacja z udziałem tych dwóch rzeczy. 
Dalej to cudowna paka od Rossmann. A w niej znalazłam nie tylko kosmetyczne nowości Wellness&Beauty, ale także i miłe gadżety na jesienne wieczory. Szczególnie przyjemnie miękki kocyk zdobył nie tylko moje, ale i syna uznanie. Do tego imbirowa herbatka i jestem przygotowana na zimne , nudne wieczory. Zapowiada się bardzo milutko.
Rossmann’owe paczki mają to do siebie, że są zazwyczaj spersonalizowane. I tak było tym razem. Raczej mało piekę, ale czekoladowe muffinki to jest to co lubię. A słodyczy jak wiecie nie odmawiam:P o tym można się przekonać na instagramie.
Jeszcze dobrze nie nacieszyłam się jedną dużą to kolejne w kolejce wspaniałe nowości.
Olejek do twarzy Evree. Ciekawe czy się z nim polubię. 
Totalna nowość chusteczki do zmywania paznokci Jelid.
Nie zabrakło także Avon.
I totalna niespodzianka Loreal. A w niej jeszcze ciekawsza nowość neo antyperspirant niewidoczny suchy krem.
Zapowiada się dużo pracy, zdjęć, recenzji. Aż jestem ciekawa, co Was najbardziej zainteresowało?

Odwiedź mnie na:

Komentarze

  1. Super paczuchy ;) Lirene i Rossmanna też dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. same ciekawe kosmetyki a botki i torebka bomba!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta listonoszka mi się podoba :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam olejek evree i juz u mnie jest skrupulatnie testowany. Ej ten szampon z Garniera pierwszy raz widze.

    OdpowiedzUsuń
  5. no no;) sporo tego! super

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zachwycona olejkiem :-) P.S. Prześliczne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten tusz Maybelline jest super!
    skusiłam się ostatnio i nie żałuję - fakt, ja uwielbiam takie duże szczoteczki, moim zdaniem on się sprawdza jak się ma dość krótkie, proste i sztywne rzęsy, nie wiem jakie są Twoje :)

    a - botki się zapowiadają super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje rzęsy są krótkie, proste, ale nie lubią takich klasycznych z wlosia szczoteczek. Może tym razem będzie inaczej.

      Usuń
  8. Tyle miłych niespodzianek:) gratuluję:) Czekam na stylizację z botkami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. niewidoczny suchy krem? z takim jeszcze się nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne nowości, olejek Evree też dostałam :) Ten tusz Maybelline kompletnie się u mnie nie sprawdził, ciekawa jestem jak będzie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to czekam na stylizację, bo muszę sobie kupić jakąś niedużą torebkę :)
    paka z Rossmanna jest super, z Lirene z resztą też :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka świetna i faktycznie nowości Ci sie nazbierało - sama nie wiem co mnie bardziej ciekawi także czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości:-) paczka z Rossmana powaliła mnie na kolana-cudowności dostałaś:-) miłyvh testów Kochana:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. listonoszka, gdzie ja upolowałaś, genialny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne nowości :) czekam jak się spisze ta maska z Biovaxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O kochana, sporo jest tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne nowości, a oleje z Etree do mnie również trafił i jestem z niego bardzo zadowolona póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. sporo tych prezentów,czekam zatem na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super nowości, ja dostałam maskę i odżywkę z biutiq.pl. Przybył mi też olejek Evree

    OdpowiedzUsuń
  20. jaka piękna torebka! Taką chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo tego. Ten olejek mnie ciekawi. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Całe mnóstwo ciekawych nowości, w dodatku piękne, cieszące oko zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Paczka od Rossmanna super :) Czy to ekologiczne muffiny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, jakiś napis Bio jest, ale czy on to zapewnia to nie wiem

      Usuń
  24. Wow!!! Ile wspaniałośći:) Faktycznie masz co testować:) U mnie sprawdził się ten żel podjaśniający włoski z Garniera:) Kupiłam też olejek z różą w Rossmannie, jak to pięknie pachnie!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty