Miyo, Nail Academy- nr.1- Ubran Diva

Rozgwieżdżone niebo. Takie skojarzenie mam po nałożeniu tych dwóch lakierów. Piękna czerń, która doskonale kryje po drugiej warstwie i jedna warstwa topu biało-różowo-czarnych małych pięciokącików. Całość wygląda nienagannie, aż brak słów. Podoba mi się wersja czerni z takimi dodatkami. Od razu prezentuje się lepiej, niż ona sama.
Lakiery szybko wysychają, więc nawet na szybko przed wyjściem można je zastosować.
Co najlepsze nosiłam takie mani calutki tydzień. Nie bawiłam się w ogrodzie, więc mogłam poznać max. długość moich ampułek. To wspaniała wiadomość, dla fanek długowiecznego manicure.
Przy zmywaniu tylko trzeba się trochę nagimnastykować, bo nie schodzi płatami, a ściera się. Ale tak ma większość lakierów z tego typu dodatkami. Chwila cierpliwości i wszystko schodzi. 
Całe szczęscie czerń po tak długim noszeniu nie zabrawiła mi płytki paznocki.
Ja jestem nimi oczarowana. I mam nadzieję, że Was przekonałam. Nie tylko z tymi odcieniami, ale innmi wcześniejszymi, które Wam pokazywałam. 

Komentarze

  1. Gdyby nie to, że mam całe pudło lakierów to bym brała ;)
    ale rozsądek zwycięża ;)

    piękne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny manicure :) bardzo podoba mi się ten set z miyo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądają<3

    ________
    a u mnie?
    fashion za niską cenę

    OdpowiedzUsuń
  5. trwający tydzień manicure to zbawienie i dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No są świetne!
    Szukałam ich w drogerii z marnym skutkiem. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę nie spodziewałam się, że tak ciężko będzie z ich dostepnością.

      Usuń
  7. Super ! Chciałam sobie to kupić ale nie mam tej firmy nigdzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo osób pisze o słabej dostępności, to może przez stronę Pierrerene.pl?

      Usuń
  8. Pięknie wygląda taki duet. Muszę poszukać tego u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarny kolor na pazurkach nie miałby uroku bez brokatu i innych dodatków. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zauroczyła mnie ta kolekcja odkąd pierwszy raz ją u Ciebie zobaczyłam :) Takie maleństwa są idealne, nie będą leżeć na półce rok a potem do kosza...

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie podobają mi się te zestawy, kolory każdego z nich są genialnie dobrane <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda ekstra, ale jak na moje paznokcie, które zazwyczaj są długaśne, zwyczajnie są maleńkie :3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty