Floslek, Skin Care Expert, Sleeping Mask, Całonocna maska aktywnie wygładzająca

Floslek do swojej oferty wprowadziło trzy nowe kosmetyki całonocne. Aktualnie posiadam dwa z nich. A dziś przedstawię Wam jeden, a mianowicie maskę do twarzy.
Maskę dostajemy w tubie stojącej na głowie, która zawiera 75ml rzadkiej, ale kremowej maski.
Maska doskonale się wchłania, trochę zachowuje jak krem.
Cudownie pachnie.
Zostawienie maski na całą noc to pewnie dla wielu osób niemały problem. Zaniepokojone są pewnie osoby, które borykają się z problemami skórnymi, które ciągle walczą z niedoskonałościami. Ale nie potrzebnie. Tez miałam takie podejście dopóki nie spróbowałam.

Moja pierwsza próba była bardzo delikatna i tylko na brodzie, aby w razie czego opanować sytuację. Ale jakie było moje poranne zdziwienie, gdyż po zmyciu, a nawet przed zmyciem maski moja skóra była miękka i bardzo gładka. Dało się to odczuć od razu na małym skrawku brody, a reszty skóry. Kolejny raz prawie na całą twarz została użyta. To niesamowity efekt i zdumiewające jest, że w przeciągu nocy otrzymujemy  natychmiastowe wygładzenie. Maska elegancko wchłonęła się w skórę niczym krem, zostawiając ją nawilżoną, miękką i gładką.

Oprócz wspaniałej gładkości i miękkości skóry, z dnia na dzień moja skóry została lepiej nawilżona. Coraz mniej występuje suchych skórek. Co lepsze skóra zyskała na elastyczności, lepiej i zdrowo wygląda.
Maska ma również działanie przeciwzmarszczkowe. Tego jeszcze nie mogę opisać, gdyż nic takiego nie zauważyłam. Może w środku aktywnie pracuje.
Przyznam szczerze, że obawiałam się zostawić na noc maskę. Doskonale wiem, że gdy my śpimy skóra ciągle pracuje regeneruje się, a wraz z maską działanie jest dodatkowe, co oczywiście jak widać sprzyja mojej skórze. 
Dwa -trzy razy w tygodniu warto zafundować jej takie działanie. Tym bardziej jeśli ktoś boryka się z suchą, szorstką skórą, pozbawioną elastyczności, zdrowego kolorytu lub jędrności.
Stan mojej skóry nie pogorszył się, co lepsze mam wrażenie, że posiada dodatkowe działanie, które w jakiś sposób oczyszcza moją skórę. Ale to bardziej przypadek:)

W sklepie floslek.pl maska kosztuje 39,99zł zważywszy na dosyć dobrą wydajność nie jest to wysoka cena. 
Lubicie takie maski wygładzające?  

Komentarze

  1. Uwielbiam maski na noc. Na takie zmywalne czesto jestem zbyt leniwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam maski, które można zostawić na całą noc, chyba ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie niedługo biorę się za recenzję tej maski. Mam podobne odczucia tak jak i Ty, chociaż przyznam że olejek z tej serii bardziej skradł mi serce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa sprawa, jeszcze takie maski nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz mam okazje słyszeć cos o tej masce. Dla mnie to nowosc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki Flos-Leku, więc chętnie kiedyś wypróbuję tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mało znam kosmetyków tej marki, ale ta maseczka wydaje się być ciekawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi ciekawie. Chętnie bym wypróbowała taką całonocną maskę szczególnie dlatego, że ostatnio borykam się z lekkim odwodnieniem na twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja od razu położyłam sporą warstwę na całą twarz. i nadal tak robię, zostawiam na noc. polubiłam bardzo tą maskę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o niej wcześniej, ale zaciekawiłaś mnie tą maską :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam nic od nich ale brzmią nieco aptecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. już jestem w wieku 25+ więc myślę, że mogę sięgnąć po maseczkę o działaniu przeciwzmarszczkowym tym bardziej, że uwielbiam takie całonocne maski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może przetestuję ją ;) muszę tylko skład oblukać ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty