"A night out" - Wieczorne wyjście

Gdy weekend zbliża się ( tak, wiem właśnie się kończy) wielkimi krokami większość osób myśli o odpoczynku, ale jest grono ludzi, którzy lubią się dobrze bawić, mimo ciężkiego tygodnia. Tak, to jest dobry pomysł, aby się odstresować i zapomnieć o nim. Naładować akumulatory na kolejny tydzień. Nie musi być to huczny klub, może być kameralnie, w gronie przyjaciół, szybki „wypadzik” z przyjaciółką, a nawet i w domowym zaciszu wiele osób lubi zorganizować sobie małe party, czy sam na sam z mężczyzną swojego życia.

Za nim wybiorę się na jakąkolwiek imprezę w głowie rodzi mi się plan, który realizuję krok po kroku.
Zaczynam od relaksującej części dbania o siebie. Domowe Spa, które pozwoli mi odprężyć się, odżywić skórę. Pielęgnacja mojego ciała pomyślnie przebiega przez cały tydzień. Ale dodatkowa kąpiel czy maseczka (mój ideał to Bielenda Carbo detox) jest mile widziana przed większym wyjściem lub weekendem. 
Sprawia, że makijaż jest lepiej wykonany. Skóra dobrze współpracuje i odwdzięcza się pięknym wyglądem. A ja czuję się pewna siebie, kobieca i twarda.
Makijaż wieczorowy, z którym można poszaleć dodaje kokieterii, zmysłowości.

Fryzura to najmniejszy problem, bo rozpuszczone włosy to najprostszy wybór, który mnie raczej nie zawodzi. Im więcej kombinuję to z doświadczenia wiem, że więcej się denerwuję, głupio wyglądam i źle się czuję. Więc w moim przypadku klasyka fryzury to pewniak! Jak zwykle stawiam na minimalizm.

Później pojawia się problem, gdyż stojąc przed szafą zawsze nie wiem w co się ubrać. Co będzie lepsze, wygodniejsze, a jednocześnie seksowne, kobiece. Każda kobieta uwielbia zwracać na siebie uwagę, nie tylko faceta uwagę:P Dlatego nawet, gdy jestem w domu lubię przyciągać wzrok.
Jeszcze tylko woda perfumowana i mogę wychodzić. Nic tak nie uwodzi jak cudowny, zmysły zapach na kobiecej skórze.

Jeśli chcecie w kilku krokach w jednym miejscu przygotować się na większe wyjście myślę, że w kwestii kosmetyków pomoże Wam kody-rabatowe-sephora Sephora, tym bardziej, że można skorzystać z kodów rabatowych. A to wszystkie kobiety kochają, nie tylko przed wyjściem na imprezę:)
Aby zgarnąć kody rabatowe należy zarejestrować się na platformie rabble.pl tam znajdziesz kilka sklepów w jednym miejscu.

A Wy jak przygotowujecie się przed wieczornym wyjściem?

Komentarze

  1. Ja jestem już po testowaniu trio z Mincer ❤️
    Polecam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny nastrój i fajny kolor bucików.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na imprezy nie chodzę a po ciężkim tygodniu lubię położyć się pod ciepłym kocem u boku narzeczonego i cieszyć się chwilami ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Night out! :D bardzo lubię, byle nie za często i w doborowym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nigdy nie wiem co na siebie założyć dlatego wolę sobie coś przygotować dzień wcześniej, zaplanować :)super klimatyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie kąpiel przed wyjściem i domowe SPA to raczej kiepski pomysł, gdyż po domowym spa najbardziej lubię założyć ciepły szlafroczek, ciepłe i wygodne kapcie. Jeszcze tylko wziąć książkę i kubek z herbatą, opatulić się ciepłym kocem. To właśnie uwielbiam robić po domowej kąpieli. Jednak przed wyjściem wybieram szybki prysznic, delikatnie nawiliżyć swoje ciało słodkim balsamem , pociągnąć usta delikatną pomadką, nałożyć cień na oczy, trochę różu na policzki. Uczesać się ubrać i gotowe :)

    www.ka-karmelizovana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo polubiłam krem Mincer, idealny pod makijaż

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zawsze stawiam na rozpuszczone włosy, tak czuję się najlepiej. Przed imprezą zawsze jeszcze muszę mieć zrobione paznokcie :) Świetne boktki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tak samo, na pierwszym miejscu jest pielęgnacja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty