Farmona, Nivelazione, Ratunek dla stóp, Intensywnie regenerująca kuracja S.O.S dla stóp

Niby cały rok dbam o stopy, w najwięcej pracy jest z nimi po leci. Wtedy potrzebują ratunku. Farmona w swojej ofercie posiada intensywnie regenerującą kurację dla stóp. I nie jest to żaden chwyt marketingowy.
W swojej kosmetyczce z kosmetykami do stóp posiadam już podobny krem krem-naprawczy-6w1, ale potrzebowałam lepszego, silniejszego, wręcz intensywniejszego działania i oto ono.

Konsystencja jest rzadka, doskonale i szybko się wchłania, nie ślizgamy się bardzo na panelach. Nie zostawia tłustej warstwy na skórze. Choć dla mniej najlepsza wersja to założenie skarpetek. Po pierwsze w celu bezpieczeństwa, a po drugie w celu lepszego działania kosmetyku. Zresztą jestem takim zmarzluchem, że i tak muszę o tej porze roku zakłada skarpety. Nawet producent zaleca założenie bawełnianych skarpet.
Pachnie przyjemnie, nie kojarzy się z kosmetykiem do stóp. Podobnie jak inne z tej serii.

Ratunek dla stóp to odpowiednia pielęgnacja stóp, która przyniesie oczekiwany rezultat. W szybki sposób zmiękczy gruby naskórek, wygładzi go. Wcześniej warto zastosować peeling do stóp, a pózniej jednak tę kurację. Odczujecie zdecydowana poprawę. W każdym bądź razie ja taką odczułam. Skóra szybko miękka, gładka, elastyczna. Mniej narażona na pękanie, szorstkość i suchość.
Kuracja dedykowana do stóp ekstremalnie zniszczonych, bardzo suchych, szorstkich z rogowaceniami. Moja aż taka nie jest, ale efekt jaki uzyskała ogromnie mi pasuje.
Przede wszystkim nawilżenie, z dogłębnym, intensywnym odżywieniem i regeneracją. Przynosi ulgę zniszczonej skórze stóp. Koi podrażnienia, likwiduje szorstkość i suchość skóry. I o to w tym wszystkim chodzi.

Po systematycznym stosowaniu skóra jest gładka, nie pęka, przyjemnie się jej dotyka. Skóra nie zaczepia o rajstopy, pięknie wygląda.

Komentarze

  1. Czytalam i nim juz sporo dobrego i musze go poszukac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wlasnie zaczynam testy bo wzielam sie za stopy kilka tyg temu

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiecałam sobie ze po lecie zadbam o stopy, zawsze na jesień sa w kiepskim stanie, więc teraz pewnie przetestuj mnóstwo kosmetyków 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, chętnie przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemny produkt, miałam go w kilku próbkach :) Ogólnie udała się im ta seria do pielęgnacji stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych produktów nie znam, ale ogólnie tę markę tak i sprawdza się u mnie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta seria piekielnie mnie kusi :) Jak tylko skończę swoje zapasy to od razu ją kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę zadbać o stopy, zima to dobry czas

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze produktów tej marki. Jednak wiele dobrego o nich czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam cały zestaw tych kosmetyków ale mąż sobie przywłaszczył i był nimi zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkt zdecydowanie wpasowałby mi się w moje potrzeby :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka produktów z tej firmy i z każdego jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje stopy ciężko jest ogarnąć :D Mam słabą motywację w ogóle do tego :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra recenzja! Słyszałam, że Farmona dla stóp jest bardzo dobra!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie przepadam za kosmetykami tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesienią i zimą warto zadbać o stopy, żeby wiosną i latem dobrze wyglądały :) te produkty na pewno dużo pomogą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty