Różowy sweter oversize, brązowa torebka i sznurowane botki na słupku

Raz pada deszcz, raz świeci słonko. Raz w kurtce, a raz w swetrze. W zależności od kaprysu pogody tak samo ja się dostosowuję. Przecież pogoda też jest kobietą, więc chyba nic dziwnego w jej anomalii pogodowej. Dlatego dziś za nim wkroczą ciepłe kurtki, płaszcze, jeszcze wersja ze swetrem, a raczej dużym kardiganem typu oversize.
Uwielbiam tego typu swetry, a ten w dodatku jest różowy. Ma przyjemny materiał, nie ma guzików ale za to posiada kaptur i duże kieszenie i wspaniały sznurowany tył. Bardzo się z nim polubiłam.

Nowością w tym zestawie są jeszcze torebka, buty, a bluzkę raz chyba na intsgaramie pokazywałam.
Łączenie brązu, z różem to również fajne zespolenie, żeby nie było za słodko dodałam jeans i szary.
Torebka zauroczyła mnie od pierwszego wejrzenia. Dodatek frędzli, i ogólnie wygląd- kształt tej torebki bardzo do mnie przemawia. Taki fajny worek, który mieści co najpotrzebniejsze. Tak, wiem w kobiecej torebce wszystko jest potrzebne:) ale nie aż tyle jak w shoper bag.
Buty to dla mnie Hit. Już w tamtym roku miałam coś podobnego, ale w czarnej z zamszu oprawie. Teraz kolej na khaki, odcienie brązu idealnego na jesień. Co ciekawe buty posiadają taki rodzaj obcasa, który nie trzeba wymieniać. Jak ja to lubię. Wieczne obcasy.
Bluzka w paski z dodatkiem koronki na ramionach i lekko na plecach. Niby taka casualowa, a jednak posiada coś w sobie trochę z elegancji. Kurczę, że nie zrobiłam zdjęcia. No cóż, może będzie jeszcze okazja.
Sweter - zaful.com
Torebka- zaful.com
Bluzka- dresslily.com
Spodnie- stradivarius (sh)

Komentarze

  1. Świetny jest ten sweter! Bardzo niebanalny pomysł z tym wiązaniem z tyłu ;) Chcę go :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze - genialne zestawienie, oraz genialne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, bardzo w moim klimacie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowny ten sweterek 💖 no piękny😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja - jak zawsze :) Super buty i nietypowy sweter :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zestawienie :) Botki super

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie do mnie idzie podobny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweter. Od razu robi się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten sweter, chociaż za kapturami średnio przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw :) Mam botki na podobnym obcasie, kupione kilka lat temu i faktycznie te obcasy są nie do zdarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OjejkU!!!!!!!!!!!!!!!Ten sweter jest przepiękny !!! Ja też go chcę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość bardzo mi się podoba, super zestawienie zrobiłaś :) Fajnie, że zarówno torebka jak i sweterek jest w różnych wariantach kolorystycznych :) jest w czym wybierać :)poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Róż w brązem kojarzy mi się z truskawkami w czekoladzie! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek super! Z przodu niby zwyczajny a wystarczy się odwrócić i już się coś dzieje ;) podobają mi się ostatnio takie wiązania.

    OdpowiedzUsuń
  15. romantycznie, każdy kolor do Ciebie pasuje, a pudrowy róż baaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek jest fantastyczny, kolor i model bardzo podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W sam raz na jesienną ciepłą pore! Sweterek mam taki sam, nawet kolorystycznie :) Cała stylizacja na PLUS! ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny jest ten sweter :) Wygląda bardzo oryginalnie, a jednocześnie nie jest przesadzony :) Spodobała mi się też torebka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jest ten sweter, lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny swetrek ,sama chętnie bym taki nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. W tym swetrze jestem zakochana piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się ten sweter. Torebka też jest fajna. Jaki rozmiar wzięłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest jeden rozmiar oversize, taki większy pasujący na wszystkie typy rozmiarów

      Usuń
  23. Oo na jesień cudne! <3 Sweterek bardzo nam się spodobał :) Masz gust!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja, super sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny sweter. Bardzo oryginalny, a i kolor jest bardzo twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty