Cosnature, Naturalny aromatyczny migdałowo-kokosowy olejek do pielęgnacji ciała

Jesienią nadmiar olejków w ogóle mi nie przeszkadza, są wykorzystywane szczególnie do kąpieli. I tak oto kolejny stosuję. Jest to olejek naturalny, z kluczowymi składnikami tj. olej ze słodkich migdałów, olej kokosowy, olej z avocado, olej jojoba, olej z nasion słonecznika i olej z nagietka.

Olejek dostajemy w plastikowej buteleczce. Posiada odpowiedni dozownik. Ma lekko żółtawą konsystencję. Na ciele zostaje lekki film, skóra błyszczy się, trochę dłużej wchłania się, ale nie uprzykrza życia. Tak stosowany po kąpieli może spodobać się wielu osobom. Akurat ja stosuję do kąpieli, jakoś wolę tę metodę. Ale nie odmówiłam sobie spróbowania po normalnym prysznicu, zamiast masła czy balsamu.
Pachnie obłędnie, bo to jednak kompozycja wybuchowa, ale jakże obłędna. Co tu dużo pisać słodkie migdały, z nutą i to wyczuwalną kokosa stwarzają niesamowitą barwę zapachową. Aż chciałoby się zjeść.
Jestem zachwycona zapachem, gdyż kosmetyki naturalne w większości mają to do siebie, że są bezzapachowe, a tutaj mamy tę przyjemność cudownego zapachu.
Aromatyczny olejek do pielęgnacji ciała to idealny wybór. Przede wszystkim za boski zapach, może z tym wchłanianiem nie przekona większości, bo wszyscy chcą wszystko na już, na teraz,. A czasem warto chwilę poczekać. Dzięki temu skóra dłużej zachowuje nawilżenie, a wręcz dogłębne nawilżenie i upragnioną regenerację.
Podoba mi się jak szybko rozprawia się z suchą, szorstką skórą, pomaga jej odzyskać dawne nawilżenie, elastyczność. Przynosi ulgę i łagodzenie wszelkich objawów suchości.
Skóra na dłużej zachowuje swój piękny wygląd. Stosowany przy systematycznej codziennej pielęgnacji wnosi bardzo dużo. Przede wszystkim chroni skórę przed utratą wody. Uwielbiam czuć po jego zastosowaniu jedwabistą miękkość i gładkość, sama przyjemność dotykania zachęca do jego stosowania.
Po tak aromatycznej kąpieli moja skóra nie wymaga dodatkowego nawilżenie, mogę dłużej cieszyć się nawilżeniem, bez obawy o wysuszenie, które towarzyszy mi o tej porze roku.

Podoba mi się w nim to, że jest bardzo wydajny. Nadaje się do skóry wrażliwej jak i każdej innej. Przez jego dobroczynne składniki i działanie można wiele zyskać, a przez boski zapach zatracić się.

Kosmetyki Cosnature posiadają wiele certyfikatów, są odpowiednie dla Vegan, bez konserwantów, silikonu, parabenów i wielu innych, o których możecie poczytać na stronie firmy, która jest dystrybutorem.

Kosztuje 29,49zł/100ml w biobeauty.pl lub stacjonarnie Hebe, Apteki DOZ, Apteki Cefarm, Drogerie Eko.

Olejek testowałam dzięki uprzejmości twojezrodlourody.com.pl

Komentarze

  1. Mmmm zapach idealnie w mój gust ;) Uwielbiam olejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię naturalne kosmetyki, a ten olejek za sam zapach z chęcią bym skonsumowała, uwielbiam zapachy migdałów i kolosa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście wolę olejki w pielęgnacji bezpośrednio na skórę, podczas kąpieli rzadko której mnie satysfakcjonują. Obawiam się jedynie, że zapach byłby dla mnie za mdły, ale jeśli mają w ofercie inne zapachy to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa propozycja, ale ja jakoś nie przepadam za olejkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po wakacjach moja skóra jest tak przesuszona, że wspomagam się czym mogę. Naturalne olejki to moim zdaniem świetne rozwiązanie, jeśli chodzi o nawilżenie ciała. Na twarz są jednak trochę za tłuste jak dla mnie. Dziękuję za recenzję i zapraszam na nowy wpis o kosmetykach naturalnych, które właśnie po wakacjach pozwolą skórze odżyć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zimą zużywam sporo takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę, że już sam zapach by mnie do tego olejku przekonał <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam, mam i zdanie podzielam! Ja również dodaję go do kąpieli :) Super się sprawdza także solo :) Kokos zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie sprawdziła bym jego działanie na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przekonałam się do wszelkich olejków i muszę przyznać że nie wyobrażam sobie bez nich pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie można go powąchać przez laptopa :D Co do tego typu produktów, ja mam specjalny balsam, ale może powinnam zaryzykować i spróbować olejków, skoro tak dobrze nawilżają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam olejek tej marki, tylko w innej wersji zapachowej. Byłam tak samo zadowolona z niego, jak Ty ze swojego, tylko że ja używałam go wyłącznie po kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapewne pachnie obłędnie, lubię różnego rodzaju olejki, więc myślę, że zapewne by mi odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, ja już normalnie czuję ten zapach ! A za olejkami bardzo przepadam hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do twarzy olejkow nie moge uzywac, ale nawet olejem kokosowym myje rece, wiec ten bym chetnie wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię olejki do pielęgnacji, może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja miałam olejek z granatem tej marki i też doskonale się spisywał.

    OdpowiedzUsuń
  18. w kosmetykach za kokosem średnio przepadam, ale zawsze wole przetestować wczesniej niz wydać opinię przed uzyciem. a kosmetyki z cosnature kilka posiadam i są calkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ma ładne opakowanie ten olejek :) Chętnie się skuszę na niego przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo widzimy, że kolejny super produkt! Ah... olejki to my kochamy w każdej postaci :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety nie lubię kokosów więc dla mnie odpada.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię tę markę, dobrze się u mnie spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię olejki do ciała! Zwłaszcza, gdy ładnie pachną. Ciekawe czy nadawałby się do pielęgnacji skóry małych dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie używałam kosmetyków tej firmy, ale własnie mam w zapasach szampon :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam olejki a jeszcze jak pachną pięknie to przepadałam. Kolejny idzie pod lupę. Muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  26. Olejki uwielbiam jednak tylko w pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bardzo lubię ta firmę ;) Chyba każdy kosmetyk od nich jest świetnym produktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo zachęcający olejek uwielbiam kokos oraz migdały :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zachęciłaś mnie tym wpisem do kupienia tego olejku, tym bardziej, że uwielbiam zapach kokosa. :-)
    Mój synek ma radar jak tylko nałożę jakiś krem czy balsam na ciało to się budzi, wiec wole stosować różne preparaty właśnie podczas kąpieli. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. mm już poczułam ten zapach w wyobraźni :) uwielbiam takie aromaty.. szkoda że olejek jest dość drogi jak na tą pojemność (przynajmniej dla mnie), ale może w promocji się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie wypróbuję w pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty