Wierzbicki&Schmidt, Eliksir myjący Czarna Orchidea i Bezzapachowa Esencja do włosów

Moje włosy są cienkie, farbowane, wypadają, wymagają regeneracji i specjalnej troski. W Rossmannie pojawiła się ciekawa seria znanego duetu Wierzbicki&Szchmid z programu „Ostre cięcie”.
Ziołowe szampony mają to do siebie, że lubią moje włosy wysuszać. Całe szczęście są jeszcze odżywki, maski, a nawet esencje do włosów które zapobiegają wysuszeniu.
Poznajcie ciekawy duet, który idealnie ze sobą współgra.
Zacznę od esencji, gdyż jest to najciekawszy produkt, który można stosować na dwa sposoby. 
Bezzapachowa esencja, Odżywka do włosów  
Esencję dostajemy w przyciemnianym plastikowym słoiczku. Łatwo można z niego wydobyć kosmetyk. 
Esencja nie rożni się konsystencją od tradycyjnej maski czy odżywki. Jest kremowa, choć bardziej rzadsza, płynna, mimo to jest to dalej odżywka do włosów. Wspaniale i szybko się wchłania we włosy.
Co ciekawe nie posiada zapachu. Jest to bezzapachowa wersja kosmetyku. Z początku bałam się, że będzie mi to przeszkadzało, ale nic bardziej mylnego nie robi różnicy. Z tym, że bardziej czuć wtedy ziołowy zapach szamponu.

Esencja odżywcza bezzapachowa to nic innego jak odżywka do włosów, która w bardzo szybki, wręcz natychmiastowy sposób potrafi zdziałać cuda na włosach cienkich i szorstkich. Zdecydowanie zmiękcza je, mocno wygładza. Włosy lśnią, są łatwe do rozczesania, a także do ułożenia. Świetnie odbite od nasady i po tym zabiegu wyglądają jak po wyjściu z salonu.
Ostatnio moje włosy miały tendencję do puszenia się, a po tej esencji zdecydowanie widać, że ten efekt został zlikwidowany. Nie są przylizane, bo cienkie włosy można szybko do tego doprowadzić. Są wygładzone w delikatny, ale widoczny sposób. Bez obciążania.

Producent zapewnia nas o silnej odbudowie i regeneracji. Włosy faktycznie są nawilżone, zregenerowane i chronione przed czynnikami zewnętrznymi. Podoba mi się to co robi z moimi włosami. Można stosować na dwa sposoby: spłukiwać lub nie. Bardzo lubię metodę ze spłukiwaniem, moje włosy lepiej reagują i wyglądają po tej czynności. Kwestię bez spłukiwania będą chyba lubić osoby o bujniejszych włosach, a może nawet kręconych. Co ciekawe stosuję tez tę odżywkę jako maskę przed myciem włosów. Zostawiam na nie co dłużej. Wtedy ten efekt najbardziej mi pasuje.
Z wydajnością tak średnio. Wszystko też zależy kto ile używa.

Esencja to koszt 29,99zł/250ml

Natomiast szampon to wersja Eliksiru nawilżająco-wzmacniającego, który posiada aż 12 ziół (rozmaryn, rumianek, arnika, jasnota, szałwia, sosna, rukiew, łopian, cytryna, bluszcz, nagietek, nasturcja).
Wydaje się, że opakowanie zawiera małą ilość kosmetyku, ale jest to tradycyjna pojemność 250ml.
Konsystencja jest jakby żelowa, przeźroczysta. W miarę dobrze się pieni.
Zapach mocno ziołowy. Ta mieszanka jest silna i zapach zostaje długo na włosach.
Eliksir myjący idealnie oczyszcza włosy jak i skórę głowy. Potrafi doskonale wpłynąć na oczyszczenie i nie powoduje podrażnień, ani uczuleń, mimo tak dużej ilości ziół.
Dodatkowo szampon wzbogacony jest o kreatynę i czarną orchideę.
Dobroczynne działanie składników doskonale wpływa na włosy, które staję się bardzo wzmocnione, mniej wypadają. Są gładkie, idealnie odbite od nasady. Ładnie lśnią i błyszczą.
Warto wspomnieć, że tego rodzaju szampony lubią szybciej wypłukiwać farbę do włosów. Akurat w tej chwili mi to nie przeszkadza. Farbowałam włosy ciemnym brązem i cieszy mnie, ze szybko wypłukuje.
Włosy po tym szamponie dłużej zachowuję świeżość, zazwyczaj myje co drugi dzień, a tu nagle okazuje się że można sobie jeszcze zrobić jeden dzień wolnego.

Eliksir kosztuje 29,99zł/250ml

Jak widzicie duet kosmetyczny sprawdził się u mnie wyśmienicie. Fajnie, że wpłynął lepiej na moją pielęgnację włosów. Przede wszystkim zapanował nad nimi, zlikwidował puszenie się, wygładził, zmiękczył włosy. Ogólnie doprowadził do lepszego wyglądu jak po wyjściu z salonu. A to się bardzo chwali.

Komentarze

  1. Od jakiegoś czasu mam ochotę wypróbować ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w fazie ich testowania i bardzo przyjemnie mnie zaskakuja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również miałam ten zestaw i byłam zadowolona- z pewnością wrócę do tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele recenzji słyszałyśmy :) Kurde, chyba nigdy nie miałyśmy bezzapachowej odżywki ;) Musimy same nabyć i przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam kiedyś ziołowy szampon to wysuszał mi głowę.

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy zdecydowanie należą do szorstkich i suchych, więc jestem zaciekawiona eliksirem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z kosmetykami tej marki,ale może kiedyś skuszę się na ich zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie, a ja jak zobaczyłam w sklepie te produkty to myślałam, że to dla facetów! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo to taka zmyłka faktycznie. I moje pierwsze skojarzenia również takie były:D

      Usuń
  9. Koniecznie muszę wypróbować! ♥️ Byłam ciekawa od dana tych produktów a ty dałaś mi impuls 😃 Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze, że rzeczywiście działają:) grunt, że pomogły Twoim włosom

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytalam kiedys ze ich kosmetyki są bardzo przeciętne i robią furorę przez nazwiska :). Ale fajnie, że się sprawdzily u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tych kosmetyków ;) Zawzięcie oglądam "ostre cięcie" :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Często słyszę o tych kosmetykach , ciekawy wpis

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten zestaw czarna orchidea i jestem nim oczarowana. Dobrze u mnie działają a zapach jest nieziemski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę te produkty, ale program "Ostre cięcie" znam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy produkt. Nie mialam wcześniej z czymś takim do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. uuuu! Bardzo chętnie bym wyrpóbowała te kosmetyki. Tym bardziej jak widzę słowo esencja to biorę w ciemno hihih :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta esencja bardzo mnie zainteresowała , to ciekawe , że nie ma zapachu

    OdpowiedzUsuń
  19. znam tych Panów i ich kosmetyki, ale niestety nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie sądząc po wyglądzie etykiet można mieć wrażenie, że są to produkty dla mężczyzn :) Nie znam, ale zerknę na nie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja teraz nakupiłam zapas odżywek, bo zamiast szampon i odżywkę zamówiłam dwie odżywki ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Super recenzja, kosmetyki wyglądają ciekawie! :)

    www.meriwild.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam, że kosmetyki tych fryzjerów są warte uwagi :) Sama póki co jeszcze nie znam żadnego szamponu ani odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że ten duet się sprawdza :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  25. mam inne wersje, jestem bardzo zadowolona ;) cudowne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  26. czytałam wiele recenzji o tych produktach i same pozytywne muszę się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytałem sporo recenzje na temat tych produktów. Ostatnio nawet szukałam u siebie w sklepie ale i tak nie znalazłam. A szkoda

    OdpowiedzUsuń
  28. Zainteresowałaś mnie, bo nic jeszcze nie miałam od tego duetu

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana a gdzie je kupiłaś ? bo mnie zainteresowałaś nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Rossmannie są dostępne. Jeszcze chwila i wystartuje konkurs na FB z kosmetykami tej marki

      Usuń
  30. Jak to ładnie można nazwać szampon i odżywkę - esencja i eliksir jakoś tak kusząco brzmią :) Nigdy nie używałam kosmetyków tej marki, a widzę że warto się nimi bliżej zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Esencja mnie zainteresowała! Chcę mieć włosy jak po wyjściu z salonu! ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty