Alterra, Antycelulitowy olejek do ciała grejpfrut i brzoza bio


Olejki to jedna z lepszych form uzyskania doskonałego nawilżenia, ale nie tylko, gdyż są również i takie antycellulitowe. Dziś mam przyjemność przedstawić Wam produkt z Rossmann'a, który świetnie wpisuje się w to prawidłowe działanie łączące obie zalety w pielęgnacji ciała.
W szklanej buteleczce z pompką, dostajemy o gęstej konsystencji (mało tłusty jak typowe olejki) olejek zabarwiony lekko na żółto. Konsystencja błyskawicznie się wchłania, choć zostawia przez chwilę taką lekko błyszczącą powłokę. Gdzieś ok. 5 minut później skóra jest praktycznie matowa. Wystarczy dać mu chwilę na wchłonięcie i przy okazji odczujemy przyjemność na skórze. Cieszę się, że szybko się wchłania. Choć na początku myślałam, że będzie to dłuższy czas oczekiwania. Zmylił mnie. Ale wyszło to korzystnie.
Pachnie bardzo przyjemnie świeżo i soczyście, cytrusowo, grejpfrutowo, lekko limonkowo. Nie nachalnie, delikatnie, z czasem zanika.
Pielęgnacja skóry tym olejkiem jest bajecznie prosta i pierwsze efekty przyjemności na skórze można zauważyć po pierwszym zastosowaniu. Zdecydowanie odczuwam przyjemną gładkość, i miękkość, którą cenię sobie w tego typu kosmetykach antycellulitowych. Fajnie, że opcja w olejku się pojawiła i jak się nie mylę jest to moje pierwsze podejście w takiej formie.
Lubię dotykać skórę po nim, bo jest wyraźnie „ulepszona”. Antycellulitowe kosmetyki posiadają tę moc mega wygładzenia skóry i temu olejkowi tego nie brakuje. Cieszę się, że to ma. W dodatku można mu przypisać doskonałe nawilżenie skóry, wręcz odżywienie, a tego znowu nie mają wszystkie kosmetyki antycellulitowe. Ze świeczką trzeba szukać takich co posiadają te dwie zalety.

Stosuję go tuż po kąpieli i dzięki temu uzyskuję najlepsze efekty. Z czasem skóra staje się bardziej elastyczna, ujędrniona. Antycellulit jest i go nie ma, wraca jak bumerang, więc lubię tego typu kosmetyki, a olejki to już w ogóle. Bardziej cenię sobie jego zalety, które otrzymuje na skórze.
Alterra należy do grupy kosmetyków godnych zakupu i ten olejek również wpisuje się w tę regułę.

Koszt olejku Antycellulitowego to 19,99zł/100ml, aktualnie do 29 października można go dostać za 15,99zł Jest bardzo wydajny.

Komentarze

  1. Nie znam ale slyszalam duzo dobrego

    OdpowiedzUsuń
  2. amazing post dear :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  3. Za tak niską cenę i widać efekty? Muszę wypróbować! Zazwyczaj w tego typu kosmetykach nie widać nic, a tym bardziej gdy kupi się za 20 zł :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś używałam go na włosy i całkiem nieźle się sprawdzał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam tego, ale inne olejki z tej firmie dla mnie sa bardzo tluste dlatego uzywam ich tylko do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejki Alterry są bardzo fajne, tego nie znam, ale bardzo lubię olejkowe formuły, więc na pewno go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam już o nim, również w pozytywach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pielęgnację olejkami :) Dawno nie miałam nic do ciała z Alterry, pasowałoby to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię tego rodzaju olejki
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam inną wersję olejku Alterry (nie pamiętam teraz dokładnie który) i choć z nazwy nie jest antycellulitowy, to bardzo fajnie ujędrnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem jakoś uprzedzona do tej marki. Miałam kiedyś jeden balsam i tak odrzucił mnie zapach, że nawet nie spoglądam w stronę tych kosmetyków :p

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę wrócić do olejków, ten na pewno bym polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno temu miałam jakiś olejek Alterry ale już nie pamiętam jaki :) Ja za sam zapach już bym go brała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za OLEJKAMI - do czego by one nie były.

    OdpowiedzUsuń
  15. mam inna wersje zapachowa olejku z alterry na wlosy sie swietnie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  16. Jutro lecę do sklepu go kupić :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię te olejki, przystępne ceny za dobre działanie. Często widzę je na promocjach.

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie przetestuję na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Firmę znamy, ale jeszcze nie testowałyśmy :) Super wygląda! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze mówiąc, nie wierzę w działanie antycellulitowy różnego rodzaju kremów czy produktów ale tak jak napisałaś warto je stosować ze względu na to że mają zwykle dodatkowe składniki które pozytywnie działają na naszą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię olejki z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  22. oo! Nie wiedziełam o takim olejku, zdecydowanie muszę sobie go kupić :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobra recenzja! Zastanawiam się czy go miałam czy nie ale coś mi świta że chyba tak, chyba że to nowość. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie bym go wypróbowała :) brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam olejki - ale tylko do kąpieli - wspomiałaś że można go tak stosować więc to coś dla mnie. Grapefruit to jeden z moich ulubionych owoców - zapachów więc chyba się skuszę. Cena zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy produkt, nie miałam go jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  27. on jest z pompką, tak? I czy serio się nie "maże"? nie używałam do tej pory olejków....
    I czy on jest do jakiejś konkretnej partii ciała czy do ogólnego stosowania?
    pzdr :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty