Pomadka do ust Colorbalm Pierre Rene baby kiss no 22

Cześć dziewczyny
Dziś chce Wam zaprezentować zaskakującą pomadkę, która posiada w sobie jeden odcień, a można wydobyć z niej aż dwa. Nie wiem jak to się dzieje, ale pod wpływem pogody, wygląda zupełnie inaczej. Gdy jest zimno, odcień szminki jest czerwony i taka też jest w opakowaniu, a gdy znowu jest gorąco szminka wygląda zupełnie inaczej daje na ustach piękny odcień różu, z  tym, że sprawdzając szminkę czerwoną jak widać na zdjęciu to na kartce daje kolor różu. Hmm... ciekawa no nie. Zobaczcie same

Pomadka do ust Colorbalm
 Pierre Rene 







Opakowanie: plastikowe, przeźroczysto- srebrne, kształt jest nie typowy, szminka nie potrafi sama stać, jest po obu bokach skośna. Ogólnie opakowanie przyciąga uwagę, nie jest tandetne.

Kolor: posiadam odcień baby kiss no 22, śliczny kolor, ale ni to czerwień ni to róż, na każdym foto, w zależności od pogody wychodzi mi inaczej. W każdym bądź razie idealny na lato. Kolor czerwieni nie jest intensywny, mam mocniejsze szminki w tym kolorze.










Działanie: Szminka ładnie podkreśla usta, nie wysusza ich, a nawilża. Nakładam 3-4 warstwy, aby uzyskać ten kolor co na foto. Choć przyznać muszę kolor jest zaskakujący w ciemnym miejscu wygląda jak czerwień, a w jasnym jak róż. Możecie to zaobserwować na zdjęciach. Jest po średnia dająca bardziej malinowy odcień. Ze względów na zmieniającą się pogodę mogłam tego doświadczyć.



Trwałością nie grzeszy, trzeba poprawiać po każdym piciu czy jedzeniu. Ogólnie sama też się ściera. Ogólnie jest bardzo delikatna, jakoś specjalnie nie daje mocnego koloru, więc idealna na lato. Posiada w sobie drobinki, za którymi nie przepadam, po zejściu koloru one zostają. Jest jedwabiście gładka na ustach, daje takie fajne uczucie, ogólnie jest miękka. Posiada zapach, dosyć ładny, słodki, owocowy.
Ze względu na kolor i promocyjną cenę skusiłbym się na inny kolor, ale bez drobinek, bo tego nie lubię.

Cena promocyjna ok.10zł (do 23.07.2012) dostępna w drogerii: Drogerie polskie
Z tego co wyczytałam wybór jest ogromny 30 nowych odcieni, w tym także bez drobinek Hura!

Jak się Wam podoba ta zadziwiająca zmiana koloru, tej samej szminki względem pogody?

Komentarze

  1. fenomenalna!! niedawno dostałam propozycję jej testowania, jeszcze do mnie nie dotarła, ale już przebieram stópkami. ;) nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie:) kolor jest zaskakujący:)idealny na lato, ale wszystkim nie będzie pasował ze względu na błyszczące drobinki, no chyba, że są do wyboru bez drobinek

      Usuń
    2. a drobinki w Twojej są bardzo widoczne? korzystam właśnie nie ze swojego komputera i przyznam że nie rzucają się w oczy, ale na wszelki wypadek zajrzę jeszcze na Twój blog po powrocie do domu. :)

      Usuń
    3. bardzo widoczne, foto tak nie oddaje, ale nawet na szmince zobacz ile jest

      Usuń
    4. skoro bardzo widoczne to nieco mój entuzjazm osłabł. no nic zobaczę jak dostanę - sama się przekonam. :)
      dzięki za info!

      Usuń
  2. bardzo ładnie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podoba mi się to opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna! Mi by pasowała :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładni wygląda na ustach ;p może się skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie te drobinki sama bym ją przygarnęła. Ja niestety nie lubię brokatu, drobinek w kosmetykach do ust... Ale pięknie wygląda na Twoich ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ma cudny kolorek!

    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasuje Ci :)
    Skusiłabym się Jednak nie lubię drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do wyboru jest 30 odcieni, w tym także bez drobinek:)

      Usuń
  9. Ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczny odcień:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna-jak spotkam to sobie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna i po co kupować dwie jak można jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście idealna na lato! Piękny kolorek, masz ładne usta:)
    Już używałam tego peelingu i może dla mnie beznadziejny nie jest, ale.. nie robi nic, wcale nie ściera:( niestety!

    OdpowiedzUsuń
  14. Odcień idealnie dobrany wyglądasz w nim świetnie!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny kolorek, pasuję Ci ;)
    opakowanie także bardzo ładne ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. ale jesteś śliczna ;)
    kolorek szminki idealnie do Ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  18. MM kolorki ładne ale nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo fajna! Ale masz sliczne usta! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a to ciekawe ;) ale wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  21. ale ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pierwszych zdjęciach wydawała się że jest bardzo ciemna, ale na ustach widać, że to bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  23. o! bardzo mi się podoba ostatnio eksperymentuje z kolorowymi pomadkami...

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor:) Świetnie w nim wyglądasz, mi chyba by nie pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda bajecznie, kolejny must have dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny efekt:) mogłoby się wydawać, że będzie bardziej czerwony na ustach;)

    OdpowiedzUsuń
  27. faktycznie kameleon z tej pomadki :) ale za to jaki ładny :))

    OdpowiedzUsuń
  28. ja nie przepadam za takim kolorem

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolorek piękny!!! zaciekawiłaś mnie mocno tą szminką:) Jak gdzieś ją dorwę to sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna! dobrze że nie trafiłam na te pomadki, bo pewnie bym kupiła :P a na razie chcę pozostać wierna Celii :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kolorek niestety nie mój .. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Slicznie wyszlas na zdjeciach! A kolor jest bardzo ladny!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe opakowanie, takie kosmiczne:) Niestety kolor nie mój, ale Ty zawsze ładnie wyglądasz w takich różach, czy to jasnych, czy ciemnych:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor nie mój, ale u Ciebie super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny kolor, bardzo mi się podoba efekt na Twoich ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też nie lubię drobinek ;) Pomadka wygląda bardzo fajnie, muszę się przejść do sklepu i zobaczyć wszystkie odcienie, bo mam niedaleko sklep, w którym jest mnóstwo kosmetyków Miyo ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. dostalam dwa kolory, nr 28 i 29 . 29 to taki brązik, nudziak bez drobinek, jest super. :)
    a 28 róż z mnóstwem drobinek, pokażę niebawem na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej zazdroszczę nudziaka, pokaż koniecznie!

      Usuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty