Śnieżna aura w bordowo-brązowych barwach

Uwielbiam śnieg, mam to szczęście, że u nas w górach praktycznie w tej chwili już go nie brakuje. Lubię, gdy tak ładnie sypie, można się rozmarzyć, wracają różne wspomnienia Stwarza cudowną atmosferę zimowej aury. A kiedy przychodzi wykonać w tych warunkach zdjęcia jest trochę gorzej. Aparat wariuje, a do tego jak jest mokry, a ja wyglądam jak "mokra kura". Włosy przyklapnięte, przylizane itd. Ale jak chce się mieć ładne zdjęcia w czasie sypania śniegu trzeba się poświęcić. Dwa razy bieganie do domu, aby włosy suszyć. Było śmiechu:)
Tak właśnie sypało u mnie w poniedziałek. Pogody zapowiadały roztopy, a u nas śnieżyca i lekki mrozik. Świat zrobił się cały biały, cudownie to wyglądało. Ale mniej pozytywne uczucia mieli kierowcy.
W takie dni nie rezygnuję z sukienek wybieram cieplejsze sweterkowe. Stój trzeba traktować z przymrużeniem oka, bo pasowałoby na takie mrozy zmienić rajstopy na grubsze leginssy. Sama sobie pozwoliłam ubrać pół kryjące rajstopy, gdyż szłam tylko do auta i do szkoły. A zdjęcia udało się nam wykonać tuż obok domu. Do tego moje ulubione botki. Mega wygodne i urocze, nie czarne:P Link bezpośrednio do nich, bo sprzedają się jak ciepłe bułeczki. Dostępne różne wersje kolorystyczne. 
Całość w moim ulubionym ostatnio połączeniu brązu, borda i przemyconej czerni. 
Kurtka- nn (sh)
Sukienka- nn (miejski sklepik)
Komin, Czapka- nn
Rękawiczki- Textil
Bransoletki- czerwona-arteobijou, różowy rzemyk -textil 

Komentarze

  1. Prześliczne zdjęcia :) Normalnie u mnie mokro, ciemno, brzydko, a u Ciebie tak pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! A śnieg dodaje uroku : *
    Zapraszam również do siebie na nowo odświeżony blog oraz info ! : * http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Gorąco : *

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. w tej chwili już troszkę mniej, ale poniedziałek i wtorek był obfity w śnieg:)

      Usuń
  4. piękne zdjęcia, zazdroszczę Ci, że mieszkasz w górach

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie i fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentujesz :)
    Aaaa i już dawno miałam to pisac : zazdroszczę Ci takiego fotografa ''pod ręką'' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne i zimowe zdjęcia , u mnie jest szaro i roztop także zazdroszczę Ci tego śniegu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz a sesja rewelacyjna :)

    zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie kolorystyczne, u mnie jeszcze nie ma ani grama śniegu:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, no super ;) Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze są te kokardki przy rękawiczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne kozaczi, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia :) Wyglądasz super :) Fajna czapa i rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. To rzeczywiście się poświęciłaś :) Ale było warto! Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż trudno mi uwierzyć, że u mnie w Krakowie jest +7 stopni:) Bardzo ładna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz w tym śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja bym chciała troszkę śniegu tutaj u mnie - w tym tygodniu była temperatura na plusie ok 10 stopni ewentualnie tylko w nocy lekkie przymrozki - normalnie u mnie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mieszkasz w górach?:) może nawet niedaleko mnie;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie obok Ciebie:P
      wiele razy wspominałam o Bieszczadach

      Usuń
    2. Hmmmm tylko pozazdrościć :)
      Ja muszę do Białki Tatrzańskiej jechać 100km, aby pozjeżdżać na nartach, aty tak bliziutko masz :)

      Usuń
    3. A to też nie daleko:D cóż to na przeciwko Gdańska czy Suwałk:D:D:D

      Usuń
    4. Chodzi mi o to, że do najblizszego stoku tyle mam :p

      Usuń
  19. Ile śniegu !! :) We Wrocławiu jeszcze nie chce się pokazać zima, chociaż dzisiaj już mroźno było. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia w piękną pogodę pozazdrościć, bo u nas biała jest tylko mgła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia wyszły naprawdę świetnie !:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne zdjecia,slicznie iuroczo wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna zimowa sceneria! zazdroszczę śniegu. U mnie niestety czarno i nawet nie zanosi się na śnieżne zamiecie ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile u Ciebie śniegu!. Urocze zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Banner obowiązkowy, wiec proszę o dopełnienie regulaminu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba zdjęcie w samej sukience, butach i szaliku:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zdjęcie a Ty jak zwykle wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo pasują Ci takie kolory, uważam, że w piękny sposób podkreślają Twoją urodę i figurę !
    A poza tym to uwielbiam zimę i takie zdjęcia ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo dobrze czuję się w takich kolorach

      Usuń
  29. rewelacyjne zdjęcia no i ten śnieg..;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz:) a zdjęcia obłędne
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty