Ulubieńcy grudnia 2013

Ulubieńców jak zawsze staram się wybrać mało, ale takich, którzy mnie faktycznie zauroczyli.Oto 5 wspaniałych za miesiąc grudzień 

1. Fitomed, Tonik nawilżający. Bardzo dobry tonik. Dobrze nawilża, odświeża skórę. Ogromnie polubiłam jego działanie, które nie podrażnia mojej skóry.
2. Fitomed, Żel do mycia twarzy. To mój hit roku. Wspaniały żel, który dobrze oczyszcza skórę, uspokaja ją, nie podrażnia i odpowiedni dba o skórę.
Aż dwa miesiące duet Fitomed czekał na wielką pochwałę i się doczekał. Mega wydajne produkty. Szczególnie żel. Wystarcza odrobina, aby umyć twarz. Zaskakujące!
3. Farmona, Pierniczkowy peeling cukrowy do ciała. Cudowny pierniczkowi, korzenny zapach, dobre działanie. Cóż chcieć więcej w zimową świąteczną porę:)
4. Seche, Vite Top Coat, Genialny top. Nałożony na kolorową emalię przyśpiesza jej schnięcie. Nadaje piękne blasku paznokciom. Dba o ładny wygląd. Pomalowane paznokcie nawet na noc nie będą dzięki niemu miały żadnych odgniotów. Do tego przedłuża trwałość lakieru.
5. Celia, Nude, pomadka-błyszczyk 2w1. Moje cudo o numerze 602. Ostatnio się z nią nie rozstaję. Ładne wykończenie, delikatne nawilżenie, piękny kolor. Uwielbiam 
Jako, że jest to ostatni post w tym roku. 
Życzę Wam kochani udanej zabawy Sylwestrowej, nie ważne czy w domu czy na wielkiej sali balowej. Ważne, aby ten dzień i noc spędzić w doborowym towarzystwie. 
A także życzę Wam w Nowym 2014 Roku wielkich sukcesów, spełnienia marzeń, świętego spokoju, zdrowia i miłości. Wszystkiego dobrego. Do siego roku!

Komentarze

  1. masło sweet secret to też mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten tonik i również jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Excellent tips you could have right here. Wish to check out far more of this sometime soon. In the meantime I will check a different webpage within the subject.
    jeux de tir

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla Ciebie również dużo szczęścia, miłości i spełnienia marzeń w Nowym 2014 Roku
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciągle szukam dobrego żelu do mycia twarzy - te, które mi pasowały zaczęły mnie wysuszać :(
    Może coś z fitomedu będzie dla mnie, tylko że wszystko, co znajduję i czego skład mi odpowiada jest do skór typowo suchych i wrażliwych, a dla mieszanych - malutko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie podane przez Ciebie kosmetyki najchętniej od razu bym wypróbowała!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Peeling Farmony muszę koniecznie kupić. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Błyszczyk celia to też mój hit :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadkę Celia nude również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Celię też uwielbiam. Peeling pierniczkowy muszę koniecznie wypróbować. Wszystkiego dobrego dla Ciebie Wero i Twoich bliskich:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też chcę tą pomadkę z Celii:)
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie podane przez Ciebie kosmetyki najchętniej od razu bym wypróbowała!

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na ten żel z Fitomed, ale chodzę od apteki do apteki i nigdzie nie ma. W zielarskich też nie;/'
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się ta pomadka *.* muszę ją gdzieś w końcu upolować!
    Piękne te zdjęcia z zimnym ogniem, życzę wiele radości, miłości i zdrowia w 2014! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. nr 4 musze kupic w przyszlosci:)

    OdpowiedzUsuń
  16. SV tez ostatnio pokochałam, ale u mnie nie przedłuża niestyty trwałości lakieru :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Tych kosmetyków jeszcze nie używałam, ale chętnie wypróbowałabym żel do mycia twarzy.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkiego najlepszego w nowym roku :) szkoda, że nie widziałam stacjonarnie nigdzie tych pomadek celii - z chęcią bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Minimalistyczni Ci Twoi ulubieńcy :) Bardzo chętnie zapoznałabym się z Fitomedem.

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele się powtarza, więc nie ma co pokazywać kolejny raz

      Usuń
  20. Celię też lubię :)
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. Celię Nude też lubię :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ładnie wyglądasz! Udanego Sylwestra i wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Celię również bardzo lubię, gdyby tylko była nieco mniej podatna na uszkodzenia, byłaby moim ulubieńcem :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie będe musiała wypróbować ten żel do mycia twarzy z Fitomed.

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam prawie wszystko z fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Numer 3 ciekawi mnie z zapachem. Szkoda, że w drogerii nie zawsze można powąchać kosmetyk :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty