Red Coat

Dziś główną rolę gra czerwony płaszcz. Marzył mi się od dawna w takim kolorze. Czekałam specjalnie na śnieg, abym go mogła Wam ładniej zaprezentować. A gdy przyszły śniegi, drzewa, choinki były cudnie zaśnieżone to po prostu nie dało się wystać chwilę, bo przeszkadzał mróz. A teraz, gdy jest fajnie ciepło, temperatury dodatnie to śniegu coraz to mniej. I weź tu wybierz piękne zdjęcia z poświęceniem, czy jednak ciepło. Niestety nie dało się inaczej. I gdy tylko powróciliśmy do szkoły wybraliśmy się na spacer powiązany ze zdjęciami. Powiem Wam, że przy tych wysokich mrozach nie dałabym rady ustać, ani wyjść w tym płaszczu, ponieważ jest bardzo cienki. Ma w środku jaką tam podszewkę, ale to nic z porównaniem do naszych mrozów. I żeby Was w błąd nie wprowadzać powyżej +5 C i ten płaszcz to dobra decyzja. Nie mniej. Dokładnie tak jak jest na zdjęciach.
Płaszcz jest cudowny, podoba mi się ogromnie jego kolor. Nie podoba mi się za to ogromny dekolt. Na wyjścia muszę agrafką go zapinać, bo nie mam w sumie żadnego takiego dużego komina, który by to wszystko ładnie zakrył. Pełno mam czarnych ubrań, a komina w tym kolorze brak. Muszę coś poszukać:)
Do płaszcza był dodatkowo dodany szeroki pasek. Fajnie podkreśla talię. Swoją drogą muszę go spróbować z innymi płaszczami, lub sukienkami czy tunikami.
Nowością w tej stylizacji jest też piękny szal jakby ombre. Bardzo żywy kolor. Od razu jak go zobaczyłam to go chwyciłam. Kosztował grosze, więc nie mam wyrzutów sumienia, ze to 15 szal/komin. Bo w sumie to komin z niego zrobiłam:P
Sweterkowa tunika także nie miała swojego debiutu na blogu, choć mam ją od bardzo dawna. Ciepła, przyjemna na zimowe wycieczki.
Płaszcz- tu
Sweter- nn
Buty- tu
Komin- nn (sh)
Rękawiczki- Textil
Biżuteria- Naszyjnik- tuPierścionek- tu, Bransoletka- tu

Lubię czarno-czerwone zestawienie kolorów. A Wam jak się widzi?

Komentarze

  1. pięknie :) uwielbiam czarno-czerwone połączenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz jest przepiękny :)! a pasek był już do niego dołączony "fabrycznie"?
    ja też nie lubię dużych dekoltów przy płaszczach, zwykle staram się kupować takie, które są wysoko zapinane, ale gdybym się w jakimś zakochała, to pewnie by mi nie przeszkadzał dekolt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podoba mi się ten płaszcz i ten pasek super do niego pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowo ładnie Ci w tej czerwieni, ten kolor jest dla ciebie stworzony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pomyśleć, że kiedyś bałam się go jak ognia

      Usuń
  5. bardzo elegancka stylizacja, to przez ten piękny czerwony płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten czerwony płaszcz fajnie prezentuje się na tym śnieżnym białym tle z promieniami słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny ten płaszcz :) ja też zimowy mam czerwony :D już chyba 4 lub 5 rok,na następną zimę myślę o ciemnym turkusie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz i tuniczka są super, pasuje CI czerwień:) Rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, uwielbiam połączenie czerwieni i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne jest to serduxszko! A czerwień uwielbiam sama mam płaszczyk czerwony zimowy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Robi wrażenie, pasuje Ci taka mocna czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zatkało mnie jak zobaczylam płaszczyk :) Genialny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny ten płaszcz, ślicznie wyglądasz :) Mnie też się marzy taki czerwony :D
    A super to zdjęcie jak rozdmuchujesz śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny płaszcz - świetny fason i piękny odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz :) ładny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwień w połączeniu z czernią to klasyka jak czerń z bielą :) ślicznie wyglądasz, piękny płaszczyk i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz do twarzy Ci w czerwonym *_*
    Cudowne zdjęcia! Piękny płaszcz i cała Stylizacja uwielbiam takie połączenia kolorów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. a u mnie 10 na plusie, słoneczko i zero śniegu :D bardzo fajny płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny płaszczyk :) uwielbiam czerwony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny ten płaszczyk.Pasuje Ci czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  22. Skąd Ty ten śnieg bierzesz? :))

    Świetne zdjęcia :) Płaszczyk baaardzo ładny, ale chyba podoba mi się bardziej bez paska :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. produkuję go:D
      tez mam takie zdanie. Na stronie podobał się z paskiem. Ale tam była mega szczupła Azjatka, na której wyglądał idealnie. U mnie jest ok, choć fajniej wygląda bez:P

      Usuń
  23. Czyli płaszczyk na zimę się średnio nadaje - ale jest prześliczny i pewnie sama z chęcią bym taki kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie kolory bardzo Ci pasują:) I jeszcze śnieg jest, patrzę za okno i u mnie tylko pod jakimś krzakiem leży:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam czarno czerwone stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  27. Tytuł wpisu skojarzył mi się z jednym z moich ulubionych seriali: "Pretty Little Liars" ;-))
    Świetnie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  28. What cute outfit. I love your red coat :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny ten płaszczyk, ale taki duży kołnierz jest faktycznie troszkę niepraktyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oj wera, wera :D moda to zawsze Twój świat był, aż się dziwię że wcześniej nie założyłaś tu bloga modowego ;) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że Ty jeszcze to pamiętasz:) Wtedy to nazywało się sesją:P, a o modzie nie myślałam...

      Usuń
  31. też i się marzy taki czerwony płaszczyk;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty