środa, 22 lutego 2017

Farmona, Jantar, Kuracja na gorąco do włosów suchych i łamliwych

Jestem wielką fanką serii Jantar, moje włosy bardzo lubią działanie kosmetyków tej serii. Ochoczo podchodzę do nowości jak i całej serii w pielęgnacji włosów suchych i łamliwych.
Kuracja na gorąco to przygoda na jeden raz. Choć wystarczy, aby zobaczyć efekty. Efekty to: miękkość, gładkość i piękny blask włosów.
Właściwości bursztynu mają od dawna zbawienne moce, które pielęgnują, wzmacniają i odżywiają włosy. Oraz pełni funkcję ochrony przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.
Działanie maski pod wpływem gorąca sprawia, że łuski otwierają się, a włosy chłonął co najlepsze.
Kuracja na gorąco posiada trzy etapy (Dokładny krok po kroku jest zawarty na opakowaniu, a także na stronie producenta). Najpierw rozgrzanie maski, później nałożenie jej na włosy, założenie czepka, i odczekanie 20minut. Po tym czasie myjemy włosy szamponem, a na końcu nakładamy balsam nawilżający, który można zostawić lub spłukać. Przy moich cienkich włosach wykonałam krok płukania.
Konsystencje można zobaczyć poniżej. Są dobre. Maska i balsam nie spływa, dobrze i szybko się wchłaniają się. Szampon ma przeźroczystą konsystencję, pieni się, nie plącze włosów.
Całość cudownie pachnie serią Jantar.
Cała kuracja to świetne rozwiązanie dla włosów suchych i łamliwych, które potrzebują potężnej dawki odbudowy i nawilżenia. Wiadomo, że zastosowanie jednej kuracji nie przyniesie wielkich efektów, ale po jednym razie można już zaobserwować inny, lepszy wygląd włosów. Na odbudowę i nawilżenie trzeba poczekać i zużyć zapewne większą ilość.

Przede wszystkim włosy stają się bardzo miękkie, gładkie, lśniące i pełne blasku. Kuracja dodatkowo dba o ich ujarzmienie, nie sterczą w każdą inną stronę.
Włosy wyglądają zdrowo, ładnie się układają i cudownie pachną. Są sypkie. Przy moich cienkich włosów, po spłukaniu balsamu nie obciążyło ich. O samym szamponie mogę powiedzieć wiele dobrego, gdyż posiadam duża butlę. Opinia tutaj
Jeśli chodzi o odbudowę to proponuję podcięcie końcówek, nawet nie wiele, a wtedy na pewno zauważycie zmianę, a wraz z odpowiednią pielęgnacją utrzymacie standard swoich włosów.

Kuracja na gorąco do włosów nie przynosi cudów. Nie ma też spektakularnych efektów, ale jeśli chcecie nadać włosom cudownej miękkości, gładkości i natychmiastowego blasku to powinniście spróbować. Nawet, aby się przekonać. Raz na jakiś czas można włosom zaoferować takie małe domowe Spa.

Kuracja kosztuje ok.6,50zł (17ml+15ml+5ml) w sklep.farmona.pl
Do bardzo długich włosów na jeden raz proponuję dwie saszetki. Na moje włosy jedna ilość wystarczyła. Przy długich mogło nie starczyć. 
Stosujecie tego typu kuracje na gorąco?

24 komentarze:

  1. Bardzo lubię tą wcierkę! kojarzy mi się z latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem fanką tej serii kosmetyków - jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcierkę Jantar bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałam się cudów. Daje je tylko keratyna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już czytałam o tej kuracji i przyznaję ze dość ciekawa i mogła bym się na nią skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię produkty Jantar, szczególnie wcierkę i szampon. Widziałam tą kurację w drogerii jednak nie zdecydowałam się na zakup,

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno nie mialam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Jantar stosowałam wcierkę, ale całej takiej kuracji nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię tę serię, a kuracja jest zachęcająca:) Co racja to racja, podcięcie końcówek to najszybszy sposób na poprawienie wyglądu włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię produkty Jantar :) tego nie miałam ale może sobie zafunduje takie spa jak to wspomniałaś chociaż wolałabym żeby efekty były dużo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy jeszcze nie stosowałam kosmetyków Jantar, ale czytam same pozytywne opinie o tych kosmetykach... dlatego chyba się skuszę na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki tej marki średnio sprawdzają się na moich włosach, ale mimo wszystko chętnie wypróbowałabym taką kurację. =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do takich kuracji zazwyczaj nie mam cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam tej kuracji. Póki co z tej serii używałam wcierkę, mgiełkę i szampon.

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio nakładam dużo masek, może przyniosą efekty ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę koniecznie powiedzieć mamie o tej kuracji, jest fanką marki Jantar ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam, używałam i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam produkty Jantar. Nie stosowałam jeszcze tej kuracji, ale myślę, że po dłuższym i regularnym stosowaniu efekty będą zniewalające - wygląda to na spa dla włosów, które są stosowane w zakładach fryzjerskich i w nich również dopiero regularne stosowanie przynosi zniewalające efekty! :) Dlatego z pewnością zakupię i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego produktu jeszcze nie miałam, ale firmę Jantar bardzo lubię, szczególnie mgiełkę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jest z tym trochę zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tą kuracje na gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam i muszę koniecznie wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...