Biała jeansowa kurtka, koszula z koronką i zamszowe buty w stylu boho

Dzisiejszy set znowu w pastelowych odcieniach. Cóż mogę poradzić jak tak dobrze się w nich czuję i po ciężkich kolorach z zimy pastele owładnęły moim sercem. Sama łapię się na tym, że wybieram jasne odcienie, w których jest tak lekko i zwiewnie. Po prostu świeżo.
Zestaw, który prezentuję to same nowości. Począwszy od wspaniałej koszuli z koronką. Wiązania pod szyją cudownie wyglądają i ten kolor zauroczył mnie po raz setny. Po półbuty.
Z zamówieniem rzeczy z Bon prix różnie bywa. Nie raz trafi się na rzecz kompletnie nie pasującą, w dodatku średniej jakości. Powiem Wam, że mam parę ciuchów stamtąd i zazwyczaj przed wyborem „studiuję” komentarze, które są przy danej rzeczy. One ogromnie pomagają. Dwa razy zdarzyło mi się o numer jednak za duży wybrać odzież. Ale jednak bałam się brać 34 nosząc 36. A mimo to powinnam tak wybrać, bo numeracja jest zawyżona.
Jeansowa biała kurteczka mimo rozmiaru 36 jest troszkę szeroka, wolałabym bardziej dopasowaną i jednak wychodzi na to, ze 34 byłaby dobra.
Tej wiosny nie tylko pastelowa odzież wiedzie prym, ale także i jasne buty, pół buty. Zamszowe slipon w stylu Boho bardzo mi się spodobały. Idealne na co dzień, do casualowych stylizacji jak i tych bardziej eleganckich. Lubię mieszać zatem tu i tu, a także w dwóch stylach dobrze wyglądają. 
 Moją ulubiona torebkę wiosenną już znacie. Lepsza wersja listonoszki. Och wspaniała!
Kurtka- bonprix.pl
Torebka- manzana.pl
Koszula- bonprix.pl
Spodnie- nn

Komentarze

  1. Zakochałam się w bluzce. Śliczne te koronki i kokarda z przodu. I pięknie zestawiłaś kolory... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie delikatne,dziewczęce bluzki,wszelkiego rodzaju falbanki,kokardki i koronki no i jeszcze w tym kolorze.. mega!

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz!! Śliczna bluzka!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka dżinsowa jest genialna:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz:D
    Koszula bardzo ładna :D Super Ci pasuje :*

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Bardzo lekka, wiosenna i przyjemnie na nią się patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja <3 bardzo przykuła moją uwagę ta koszula <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw!
    Pastele są dla Ciebie stworzone (o czym kilkanaście już chyba razy Ci pisałam ;P Uwielbiam Cię w nich!), a ta bluzka idealnie pasuje do kurtki!

    Butów Ci szczerze zazdroszczę - są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula i buty są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna bluzeczka :)
    Zapraszam serdecznie na nowy post,
    a w nim same szybkie samochody :-)
    Pozdrawiam!

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się bluzeczka, ładnie jest Ci w różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna, wiosenna stylizacja, super krajobraz

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna stylizacja, wszystko mi się podoba, ale koszula najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. koszula mnie urzekła swoją delikatnością ;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie pięknie ;) Ile słońca w Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula wygląda obłędnie!! Zakochałam się w niej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taką samą jeansową kurtkę i jestem z niej bardzo zadowolona pasuje zawsze i wszędzie praktycznie do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię pastelowe kolorki :) A bluzeczka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty