Shiny Box Maj 2017 - Pretty. Happy. You

Majowy Shiny Box Pretty. Happy. You to według Shiny przygotowanie się do lata. Jak zwykle Shiny dba o naszą pielęgnację. Produktem premium jest Krem Naobay. Patrząc na moje potrzeby chyba bardziej szampon i deo mnie ucieszyły. Choć krem na pewno też spróbuję, za tę cenę warto się przekonać. 


Zawartość boxów z tego miesiąca delikatnie różniła się o dwie firmy, więc każdy miał inny kosmetyk. 
1. Naobay, Krem do twarzy, Produkt pełnowymiarowy, cena: 210zł/50ml
2. Bielenda, Bibułki matujące, Produkt pełnowymiarowy (1z5), cena: 11,13zł/opak.
3. Creightons, Szampon do włosów Argan Smooth, Produkt pełnowymiarowy, cena: 19,90zł/250ml
4. Synchroline, Zestaw pielęgnacyjny, Upominek
5. Fa, Roll-on Soft&Control, Produkt pełnowymiarowy, cena: 8,99zł/50ml
6. Farmona, Herbal Care, Odżywcza maseczka olejek arganowy, Produkt pełnowymiarowy (1z4), cena: 2,50zł/2x5ml
Jakie jest to pudełko? Dobre czy słabe to sami oceńcie. Dla mnie takie średnie. Już za miesiąc Shiny box obchodzi 5 lat. Mam nadzieję, że na tę okazję będzie się działo.
 Majowe pudełka można jeszcze zamawiać.

Komentarze

  1. z przyjemnością testuję już te krem do twarzy a kulka Fa ma ładny zapach

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie też średnie :) miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. średnia zawartość.. chociaz warto kupic dla przetestowania kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zawartość:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że edycja majowa dość słaba. Cenowo wychodzi korzystnie, ale produkty takie sobie, no może poza kremem Naobay.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pudełko, wiele ciekawych kosmetyków. Zazwyczaj próbki mnie tak nie cieszą, ale tym razem te produkty z Synchroline chciałam od dawna wypróbować, więc z ich obecności jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałam identyczną zawartość boxa:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie pudełko nie najgorsze jak dla mnie, bo krem chętnie użyję, tylko pozostałe kosmetyki nie robią szału tak jak ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam szampon z Creightons ale do włosów blond i w sumie jest takim zwyklaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi pudełko odpowiada, aczkolwiek szału n ie ma ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty