Mollon Pro, Hybrid Care, Jungle By Night, 6 wspaniałych odcieni inspirowanych dżunglą

Jestem uzależniona od hybryd, ciągle je noszę. W swojej kolekcji posiadam garstkę odcieni. Kocham ponadczasową czerwień, ale w pewnym momencie tak maltretowana nudzi się. Dlatego miło mi jest, że poznam kolejne. Tym razem będzie to mollonpro.com/pl
nowa kolekcja hybryd Jungle by night 6 wspaniałych odcieni. 
 Widzę tutaj trzy pierwsze odcienie, które będę maltretować tego lata, ale też nie odmówię sobie spróbować innych. Odcienie są podpisane, mają także swój numer.
Odcienie inspirowane dziką naturą: kwiatami i roślinami. Seria wiosna-lato 2017, która zabiera nas do innego, egzotycznego świata, afrykańskiej dżungli.
147- Strelitzia
148- Protea
149- Pavonia
150- Aquilegia
151- Passiflora
152 -Monstera
Na wzornikach możecie zobaczyć namiastkę barwnych kolorów, ale na pewno sukcesywnie pokażę Wam jeszcze je na swoich paznokciach. Cierpliwości.Hybrydę nosze zazwyczaj do dwóch tygodni właśnie na dniach usunę klasyczną czerwień, którą widać nawet na zdjęciu:) i przejdę do wyboru tych oto tu piękności. 
Teraz tylko nie wiem, na który pierwszy odcień się zdecydować:P
Każdy odcień kupuje się osobno w cenie 55zł/szt. Możecie je zakupić w sklep.mollonpro.com bez wychodzenia z domu.
W ofercie także jest baza i top, które także spróbuję i pewnie porównam z innymi.
A jeśli nie jesteście fanami hybryd. W co wątpię! Choć pewnie i są takie osoby, które wolą tradycyjne lakiery to musicie koniecznie poznać wspaniałą wiosenną pastelową kolekcję Paradise Garden Extreme. Po prostu zachwyca, czemu nie ma kolekcji hybrydowej w tych odcieniach ach
Więcej informacji możecie znaleźć:
instagram.com/molloncosmetics

Jak Wam się widzą odcienie? 

Komentarze

  1. Cudowne kolorki, szczególnie podobają mi się te w odcieniach różu.

    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  2. super paczka i bardzo ładne kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Uwielbiam hybrydy choć dosłownie kilka kolorków mam w szufladzie ;) zamierzam zaopatrzyć się w coś w najbliższym czasie bo już mi się znudziło te kilka sztuk :) bardzo fajna kolekcja i kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko pozazdrościć tych wspaniałych,letnich kolorów - miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 148 i 149 mi się najbardziej spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. odcienie świetne ! nie podoba mi się tylko 152, a reszta piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Róże i fiolet skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam hybrydy, też cały czas mam je na paznokciach i moja do tej pory niewielka ich kolekcja cały czas się powiększa :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory, ta zieleń jest wyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Hybrydy uwielbiam i mam całkiem sporą kolekcję lakierów i innych dodatków, jednak z tej firmy nie miałam nic. Kolory naprawdę przepiękne :)
    Pozdrawiam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne kolory, zazdroszczę że sama sobie robisz takie cuda! :p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty