Różowa piękność

Jakiś czas temu (na szybko) na instagramie pokazywałam Wam zdjęcie typu selfie w lustrze prezentowanej sukienki. O tutaj. Nie jestem zwolenniczką tego typu zdjęć, ale jak nie ma jak pokazać to jest co jest. W końcu znalazła się chwila, aby zaprezentować ją w lepszym świetle, i też innym, bardziej takim sportowym, casualowym, lekko mieszanym stylu. 


Ta sukienka pochodzi dresslily.com z nie mogłam oprzeć się jej pastelowemu odcieniu. Pudrowy róż to mój hit tegorocznej wiosny. Uwielbiam pastele i ostatnio całkowicie na nie się przerzuciłam. 
Dodatkową zaleta sukienki jest koronka, bardzo duży plus. Jak widać można ja nosić elegancko do marynarki i też na co dzień (pewnie nawet do tenisówek, choć ja wybrałam szpilki) z jeansową kurteczką na sportowo, luzie. Sukienka jest lekka, zwiewna, bardzo kobieca, idealna na wiosnę lato, na wiele wyjść, nawet wesel, komunii itp.
Sukienka- dresslily.com
Kurtka- nn
Torebka- manzana.pl
Bransoletki- nn (mieszane)

Lubicie tego typu sukienki?

Komentarze

  1. Piękna sukienka, taka dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka. Całość wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz niesamowicie! Jak aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha:D tak tylko wyglądam, bo z charakteru to mi daleko do Aniołka:P

      Usuń
  4. widziałam na modnej - strasznie podoba mi się ta sukieneczka. Jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Od zawsze powtarzam, że każdą kieckę można spokojnie założyć z jakąkolwiek kurtką lub innym grubszym okryciem wierzchnim i będzie super wyglądać!

    Twoja stylizacja tylko to potwierdza!

    Fantastycznie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest prześliczna, pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna sukienka, lubię takie stonowane róże :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka, ja też nie przepadam za selfie jednak nie ma kto mnie fotografować

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentuje w tym zestawieniu z jeansem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam rozkloszowane
    sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kolejnym razem, będzie coś dla Ciebie:)

      Usuń
  11. Piękna sukieneczka. Mój ulubiony pudrowy kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna jest ta sukienka :) Kochamy ten kolor !
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. do twarzy Ci w tym kolorze :) b. ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziewczęca sukieneczka, urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty