Farmona, Radical, Odżywka wzmacniająco-regenerująca

W ostatnim czasie odżywki w płynnej formie bardziej do mnie przemawiają. Lubię każdą wersję, ale jeśli chodzi o słabe, wypadające włosy to warto takowa płynną się poratować.
Farmona posiada bardzo dobrą serię do włosów Radical, o czym doskonale przekonałam się nie raz. Na równi z serią Jantar bardzo je lubię.
Odżywkę dostajemy w malutkim opakowaniu, który zawiera 100ml płynnej odzywki o barwie żółtej. Nie przetłuszcza szybko włosów. Stosowana z umiarem nie obciąża ich również.
Radical jest na bazie skrzypu polnego, więc tutaj bardziej odczujemy w zapachu zawartość tej rośliny. Ziołowy, przyjemny.

Odżywka w takiej formie to bardziej preparat do włosów słabych i zniszczonych, a także suchych i łamliwych, wypadających, które potrzebuję, wręcz wymagają intensywnego odżywienia i wzmocnienia. Wiadomo, że sam kosmetyk nie zdziała cudów, ale z odpowiednią dietą na pewno będzie to dobry krok w procesie świadomej pielęgnacji takowych włosów.
Odżywka łatwo się nakłada, wystarczy przecież tylko spryskać włosy, wmasować i nie spłukiwać. Po takim zabiegu stosowanym codziennie przez trzy tygodnie włosy stają się mocniejsze, mniej wypadają. Ładnie błyszczą, są nawilżone, nie wymagają dużego odżywienia.
Odżywka przywraca witalność włosów, piękny i zdrowy wygląd.
Odżywka kosztuje tylko 14,50zł/100ml w sklep.farmona.pl w tej jakże niskiej cenie warto spróbować.

Komentarze

  1. Lubię produkty z tej serii. Szampon pomógł mi z wypadającymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo używałam tej odżywki, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ta odżywka w ogóle się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama miałam tę odżywkę, kiedyś stosowałam samą, niezależnie, a później całą serię - z szamponem, wcierką i serum. Niestety nie zauważyłam żadnej różnicy, mimo systematyczności. Moje włosy się do niej nie przekonały :P

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :) http://blondekitsune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tą odżywkę:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że się u Ciebie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem przekonana do produktów tej firmy, gdyż wcierką niegdyś przesuszyłam sobie skórę na głowie. :(
    Tak czy siak, cieszę się, że u Ciebie się sprawdzają :)
    Pozdrawiam!
    Zapraszam na mój kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jakąś mgiełkę z tej serii, bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna odzywka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba kiedyś spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mialam z tej linii nic:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygodna forma aplikacji, chciałabym wypróbować ten preparat

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie zauważyłam efektów na swoich włosach :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś, na początku była okey a potem wysuszała mi skalp mocniej niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam tylko taką mgiełke z tej serii ale się nie sprawdziła. Tego produktu chętnie spróbuję ale jak jest z rozczesywaniem włosów po użyciu? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię mgiełkę w sprayu Radical, traktuję ją jako dodatek do odżywki z zestawu z szamponem, ale do takich szamponów po których włosy są miękkie stosuję tylko Radical.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty