Farmona, Herbal Care, Kuracja w ampułkach Skrzyp polny do włosów bardzo zniszczonych

Zniszczone włosy wymagają odpowiedniej troski i również kosmetyków wspomagających pielęgnację w walce o zdrowe włosy. Tak, świat kręci się wokół włosa. Ale my kobiety doskonale wiemy, że one są dla nas ważne, a nawet najważniejsze. Dlatego tak zwracamy uwagę na ich właściwą dbałość w każdym calu.

Kuracja w ampułkach to świetny krok w walce o zdrowe włosy. Bardzo zniszczonym posiadaczkom włosów polecam w pierwszej kolejności podcięcie rozdwojonych końcówek i dopiero wtedy zabrać się do kroku drugiego jakim jest odpowiednia pielęgnacja i użycie tych oto ampułek oraz dalsze podtrzymywanie najlepszych efektów.

Aktualnie to moje kolejne ampułki Farmony, więc moja kuracja jest cały czas podtrzymywana i zdecydowanie po kilku egzemplarzach widać różnicę w jakości włosa. Zdecydowanie mniej narażone są na zniszczenia, mniej wypadają i coś jeszcze, ale o tym niżej.
Przede wszystkim ampułki chronią włosy przed rozdwojeniem i wzmożonym wypadaniem. Są zdecydowanie mocniejsze, choć w dalszym ciągu wypadają, ale nie tak bardzo jak wcześniej to jednak czuć tę poprawę kondycji włosa. I uwaga, po dwóch takich opakowaniach (drugi z innej serii) pojawiło się dużo nowych, młodych włosów „baby hair”. Jejku jak to mnie ucieszyło, to nawet sobie nie wyobrażacie. Już straciłam nadzieję, że nie będzie tych małych włosków. Dużo wzrost zaobserwowałam przy spożywaniu siemienia lnianego, ale zaprzestałam go jeść i jednak muszę wrócić do tego. Ale dzięki temu, że systematycznie stosowałam ampułki naprawdę odniosłam sukces. Ogromnie się cieszę, że po całej kuracji wprawdzie podwójnej, i mimo że z odstępami to jednak rezultat jest. Teraz wracam do innej firmy i mam nadzieję, że ten wspaniały stan wzrostu nowych włosów będzie się utrzymywał. Bo na burzę gęstych włosów to raczej nie liczę. Ale pragnę, aby te co mam zostały na głowie, a nowe „baby hair” z przyjemnością przyjmę, utrzymam.

Ampułki to doskonała inwestycja i sama nie wiem, które są lepsze. Czy te z Jantar czy te z Herbal? Osobiście polecam obie wersje.
Dodam jeszcze, że te mają przyjemny zapach, taki jakby wiosenny, świeży. Zapachem jak i konsystencją nie obciążają włosów. Wręcz nawet powiedziałabym, że odbijają dzięki nim bardziej od nasady. Podoba mi się, że preparat nie skleja włosów, co jest ogromnym ułatwieniem.
Włosy ślicznie pachną, wyglądają dobrze, naturalnie. Błyszczą, są miłe w dotyku, lekko nawilżone.
Zdecydowanie jestem za taką kuracją dla włosów, gdzie widać efekty. Szkoda, że nie tak szybko, tylko po tak długim czasie. Ale i to można nazwać dużym sukcesem, bo nie wiązałam z nimi, aż tak dużych nadziei. Po prostu nie spodziewałam się takich fajerwerków. Farmona zawsze mnie zadziwi.

5x5ml kosztuje ok.15zł w sklep.farmona.pl

Komentarze

  1. Przydałyby się moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat z produktami do włosów z Farmona nie miałam styczności .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja skończyłam Jantar i teraz stosuję właśnie te ampułki. Tak jak piszesz, oba produkty warto wypróbować. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam te ampułki, są skuteczne i faktycznie zapach jest super, lekko ziołowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kuracje ampułkowe. Choć do włosów nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam te ampułki. u mnie nie unosiły włosów u nasady, a zapach był taki szamponowy. co do efektów, zużyłam tylko 1 pudełko, więc ciężko cokolwiek powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. za taki efekt spodziewałam się wyższej ceny :D nie wiedziałam że nasiona lnu dobrze wpływają na włosy, kiedyś piłam ale zaprzestałam, wygląda na to, że ponownie muszę zacząć pić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzyp polny jest bardzo dobry na włosy!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie kuracje to już chyba nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze tej kuracji, ale ampułki od farmony bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że skrzyp polny występuje w takiej wersji.
    Muszę go wypróbować - Dzięki :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty