Herla, Lip Balm

Pielęgnacja ust o tej porze roku to konieczność, ale jeśli tylko wtedy, gdy chcemy aby nasze usta zdrowo wyglądały. Wystarczy chwila, moment, aby zniszczyć uszkodzić skórę ust. Czynniki zewnętrzne typu wiatr, słonko, mróz zimno potrafią dać w kość.
Naturalny balsam do ust na samym początku zachwyca cudownym opakowaniem w kształcie róży. Jest ona czarna i sugeruje o tej właśnie serii. Opakowanie posiada jeszcze małe lustereczko, co jest wielkim zaskoczeniem. Dosyć, że doskonale wygląda to jeszcze posiada taki mały tajemny sposób na zerkniecie, lub małą poprawę.
Konsystencja jest różowa, zbita. Samo mazianie nie wystarcza mi jest zbyt delikatne, więc paznokciem zbieram nadmiar i nakładam na usta dopiero czuję treściwe działanie. Wiele osób nie lubi tej formy aplikacji, lepiej stosować ją w domu. Choć i są zwolennicy tej formy.
Nie barwi ust.
Posiada słodki zapach, jak i posmak. Nie jest różany.

Herla Lip Balm to świetny produkt ochronny do ust. Potrafi przywrócić im dawny blask, ale także i wygląd. Zdecydowanie poprawia elastyczność skóry ust. Dobrze nawilża, odżywia i regeneruje, a przede wszystkim chroni przed czynnikami zewnętrznymi.

Balsam do ust to bardzo mała pojemność, mimo to dosyć wydajna, ale efektowne opakowanie w torebce czy kosmetyczce, czy nawet w kieszeni pozwoli w każdej chwili sprawdzić stan ust, czy nałożyć ochronny balsam. Warto mieć przy sobie takie cacuszko, które chroni i pielęgnuje.
Przynosi ulgę spierzchniętym ustom, goi i łagodzi.

herla.eu

Komentarze

  1. wow zakochałam się w tym przepięknym opakowaniu balsamu

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ma opakowanie :) lustereczko jest tu dużym zaskoczeniem przy takiej miniaturce :) super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie ale jeśli chodzi o taką formę to wolę bardziej miękkie balsamy. Wybieranie paznokciem nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda tak ,,na bogato", jednak ja wolę produkty w sztyfcie, nie lubię maziać palcami w produkcie ;) Tym bardziej gdy mam długie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW ALE Cacuszko, lubie takie ładne kosmetyki :) W pośpiechu tytuł przeczytałam HERA :D haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Balsam do ust to podstawa zwłaszcza zimą :-) ślicznie wygląda ta róża ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda tak cudnie, że aż chce się po niego sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ślicznie się prezentuje. no cudo ! podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kosmetyki mają piękne opakowania :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oryginalne ma opakowanie, nie widziałam go nigdy wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tej firmy, ale piękne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne ma opakowanie. Ale ja nie lubie wyjmowac kosmetylu palcem czy paznokciem

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne ! Ja powinnam bardziej dbać o swoje usta ! :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne wygląda i to lustereczko super😁

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dość że chroni usta to jeszcze pieknie wyglada 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda bosko :) ale forma aplikacji zupełnie nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super produkt i jak ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowanie bardzo mi się podoba - no i jest poręczne co sprawia, że częsciej bym po nie sięgała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Opakowanie cudowne. Za sam wygląd bym chciała mieć taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne opakowanie :) Aż przyjemniej sięgałoby się po taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne opakowanie :) Ostatnio widziałam próbki tej marki w salonie kosmetycznym i tak się trochę zainteresowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne opakowanie, a z tym łańcuszkiem wygląda niczym breloczek :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny! Mam kolczyki w takim kształcie i kolorze XD

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale słodkie opakowanie. Na prezent idealna rzecz ! :)
    zapraszam do siebie na -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wpis idealny dla mnie, cały czas mam z tym problem. Zdecydowanie muszę przykładać większą wagę do pielęgnacji ust.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oo jak on cudnie wygląda! kupujemy <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty