Na sportowo w szarościach

Uwielbiam odcienie szarego w każdej postaci. Ostatnio przyszły do mnie dwa swetry. Jeden zapinany w formie narzutki, cieplejszej bluzy, a na pewno to nie płaszcz jak na stronie jest z gamiss bardziej taka forma swetra. Żałuję, że nie wzięłam jeszcze większego. Byłby bardziej luźny i wtedy może sprawiałby wrażenie płaszcza. To jest i tak M (38) a nosze S (36).
A drugi tradycyjny sweter z fajnym zdobieniem i kieszonką z zaful
Oba to wersje bardzo sportowe, a na co dzień takie rzeczy idealnie się przydają. Są zdecydowanie praktyczne i wygodne.
Dlatego dziś taki zwykły, prosty niezobowiązujący zestaw, na co dzień, na sportowo.
Płaszcz- gamiss.com
Sweter- zaful.com
Spodnie- nn
Torebka- nn

Komentarze

  1. W sumie spoko zestaw.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsza jest wygoda, zestaw idealny na zakupy czy wyjście z koleżankami : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter z ciekawym krojem kołnierza i botki - świetnie dobrane :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek chętnie bym widziała w swojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby szary a ma coś w sobie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo w moim stylu;) sportowa elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter jest świetny, bardzo mi się podoba :D świetnie w nim wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Także bardzo lubię szare ubrańka, a swetry sa bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten drugi bardziej przypadł mi do gustu

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter śliczny, chyba sobie taki kupię

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Wyglądasz ślicznie <3 Cudowny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten sweterek i płaszczyk mi sie podobają, klik - 12,89$, :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W moich zestawach na co dzień często goszczą szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też króluje szary:-) fajne sweterki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej buty mi się podobaja 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam szarości jak i lekko sportowy styl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana jak zwykle wyglądasz fantastyczie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja na sportowo😁 bardzo mi się bluza podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie codziennr stylizacje! Wygoda i piekne kolory 🖤

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny, sportowy zestaw na co dzień, w takich czuje się najlepiej i najwygodniej :) poklikane Kochana :) z Zaful już wyprzedany.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właśnie zamówiłam sobie pierwszą bluzę na Twinkledeals i jestem ciekawa co przyjdzie :d Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz:) sweter bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie, szarość to jeden z moich ulubionych kolorów. piknie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się ten płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny jest ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szarość idealna na ten okres, super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie, na sportowo :)kliki
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię takie zestawienia, sportowo ale jednocześnie ładnie podkreślona sylwetka.

    OdpowiedzUsuń
  30. jak to mówią - ładnemu we wszystkim ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest,to zdecydowanie moja ulubiona kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam szare kolory. świetne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubie szary :) botki bardzo fajne .. taki zwyczajny stroj na codzien

    OdpowiedzUsuń
  34. Oo bardzo lubimy takie stylizacje :) Super wyglądasz kochana!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie lubię sportowego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz! Bardzo ładne miejsce do robienia zdjęć i oczywiście - pasuje do stylizacji! XD Buty najlepsze! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny sweterek, podoba mi się bardzo taka stylizacja sportowo w szarowke, na sport nigdy nie jest za zimno
    Zapraszam do siebie -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Też uwielbiam szarości! W Twojej stylizacji komponują się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty