Mollon Pro, Star Journey, Odcień 227 Sirius i 226 Canopus

Czas zaprezentować dwa kolejne odcienie z serii Star Journey.
To odcienie śliwka 227 (sirius) i szary 226 (canopus)z pyłkiem gwiezdnym, shimmerem czy jak tam wolicie. Dla mnie to dwa najpiękniejsze odcienie z całej serii. Idealnie pasują na jesień.
Oczarowały mnie sobą. Po wzorniku dopiero wpadłam, aby je połączyć. Duet idealny.
Nałożone są: 1 warstwa bazy, dwie warstwy koloru, jedna warstwa topu. Każde kolejno w lampie Led 60 sek. Na koniec przecieram płynem dyspersyjnym. Baza i top także Mollon Pro.
Kolejne dwa tygodnie noszenia. Cóż mogę napisać jestem nimi oczarowana, a z początku nie zapowiadało się. Czasem warto się przemóc, aby nie było nudno, a u mnie wciąż trwał cukierkowy mani, nareszcie się przemogłam. To zestawienie całkowicie do mnie przemawia.
Tutaj wcześniejsza prezentacja kolekcji

Tutaj można kupić sklep.mollonpro.com

A Wam jak się podoba kolekcja roziskrzonych drobinek?

Komentarze

  1. Masz rację, czasem warto sięgnać po coś nowego, żeby się trochę otworzyć i odgonić nudę :) Śliwka podoba mi się bardziej, ale szarość też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z mollon pro miałam tylko zwykły lakier, piękny efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedzialabym na jaki sie zdecydować w jednym mani. Oba kolory sa mega piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba bardzo ładne, jesienne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcien bardzo w moje gusta Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki, idealne na jesień!
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba kolory mi się podobają. Dodatkowo świetnie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię, ciemne mani 💅 jest moim ulubionym, a ta śliwka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie odcienie jesienia 🖤

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne na jesien ;-) moze ja tez teraz pojde w takie odcienie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne, a same lakiery też w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Te drobinki są bardzo delikatne i bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest! Uwielbiam błyskotki więc ten jak najbardziej mi odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie sie prezentuje na paznokciach ten manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny kolorek ;) z daleka niby nic ale z bliska super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kolorek i śliczny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za drobinkami ale nawet mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne kolory - podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oba są śliczne, na jesień idealne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor ciekawy, ale nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się! Ostatnio coraz częściej sięgam po ciemne odcienie lakierów, a kiedyś byłoby to nie do pomyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio polubiłam takie lekko brokatowe akcenty w manicure, świetny lakier

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliwka mi się bardzo spodobała 😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty