Dove, Men+Care, Dove, Men+Care, Szampon+ Odżywka Fresh Clean 2in1 i Extra Fresh, Żel pod prysznic

Męska pielęgnacja ciała i włosów jest bajecznie prosta, nie to co u nas kobiet. Mimo to wymaga odrobiny zainteresowania i również rozpieszczenia. A nic tak nie poprawia humoru obu płciom jak dobre oczyszczenie i piękny zapach. W przypadku mężczyzn zawsze te nuty cytrusowe, drzewne, a nawet piżmowe potrafią zdziałać cuda. Ich codzienna rutyna nie musi być nudna. I z takimi produktami wcale taka nie jest.
Mężczyźnie nie trzeba dużo i ich niezbędnik must have to żel, szampon i dezodorant. Dla mojego męża muszę jeszcze dołączyć balsam po goleniu. Oczyszczanie skóry i włosów to podstawa, więc dziś skupmy się na żelu i szamponie.
Fajnym produktem 2w1 dla mężczyzn jest szampon i odżywka w jednym. Dove, Men+Care, Szampon+ Odżywka Fresh Clean 2in1,
Samo oczyszczanie włosów to jednak za mało, dodatkowa forma pielęgnacji włosów w postaci lekkiego odżywienia jest wiele warta.
Szampon posiada mętną, gęstą konsystencję, która dobrze się pieni. Zapach jest śliczny męski, zostaje długo na włosach mojego mężczyzny.
Szampon świetnie myje i oczyszcza skórę głowy i włosów. Nie wywołuje łupieżu, ani nie przyjemnego swędzenia czy też innych uczuleń, podrażnień. Nie wysusza włosów, a lekko je nawilża. Wyglądają dobrze po umyciu, są świeże, zadbane, pełne blasku.

Dove, Men+Care, Extra Fresh, Żel pod prysznic
Żel stoi na głowie co umożliwia lepsze spływanie kosmetyku. Ma zieloną również jak szampon gęstą konsystencję, świetnie się pieni. Obłędnie pachnie, bardzo intensywnie, zdecydowanie mocniej od szamponu. Zapach na skórze mojego męża jest niesamowity. Uwielbiam czuć tę męskość ja jego skórze.
Żel Dove świetnie myje i oczyszcza skórę. Odświeża ją i przez swój zapach energetyzuje. To taki power powiewu świeżości, zapachu cytrusów, zmieszany z nutami bodajże drzewnymi. Totalna męskość. Można delikatnie poczuć chłód i w czasie wakacji był zbawieniem przynoszącym kojące ochłodzenie. Nie wysusza skóry, ale ten nie nawilża. Zdecydowanie wart uwagi.

Seria Dove Men to kosmetyki dla każdego mężczyzny w każdym wieku i praktycznie do każdego rodzaju skóry.

Do wyboru są jeszcze inne warianty zapachowe. Dove jest doskonale dostępny, więc nawet znajdziecie go w Biedronce. 

Komentarze

  1. Pomyślę o kupnie tego dla swojego narzeczonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa tego szamponu na mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na męskich kosmetykach nie znam się, ale Dove ma chyba dobre produkty. Fajne są te żele z Adidas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opcja 2w1(szampon- odżywka) dla mężczyzny jest idealna, faceci nie lubią wielu kosmetyków, a samej odzywki raczej żaden nie używa. Ciekawi mnie ten zapach żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dove ma super kosmetyki. Większość się u mnie spisuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie produkty z Dove ;) tez kupuje je dla swojego mezczyzny lub taty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki Dove - męskich nie używam, wiadomo, ale chętnie kupiłabym taki zestawik tacie, bratu czy narzeczonemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też męskich nie używam, wolę jak pachnie nimi mąż:)

      Usuń
  8. Moj maz nawet uzywa 3w1, gdzie moze umyc cialo, twarz i wlosy. U mnie takie kosmetyki w ogole by sie nie sprawdziły: )

    OdpowiedzUsuń
  9. żel z marki Dove używa mój narzeczony, to już jego któryś flakonik z kolei i najbardziej przypadł mu go gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tej męskiej serii nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. mojemu chłopakowi te kosmetyki przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że mojemu mężowi bardzo spodobałby się taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah kochamy kosmetyki od nich :) Męskiej jeszcze nigdy w domu nie miałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię Dove, ale mój facet nie jest wybredny, wiec ja decyduję o zakupach kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój chłopak sam wybiera sobie kosmetyki, ja tylko zwracam uwagę na piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedługo święta to chyba kupię to duo mojemu M. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O tym Dove nie słyszałam, ale koniecznie muszę kupić swojemu mężczyźnie!! Ogólnie uwielbiam produkty tej firmy i zawsze jestem zadowolona ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój mąż nie zna ich, ani ja czasem lubię użyć męskiego zapachu hihi

    OdpowiedzUsuń
  19. Męskie kosmetyki tak pięknie pachna 👌😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę mojemu kupić ten szampon z odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe produkty , widziałam je już , uważam, że są warte uwagi :) Uwielbiam męski zapach w produktach do pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda sympatycznie! Miło, że orzeźwia!^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że duet jest warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś kupiłam mojemu mężowi żel pod prysznic z Dove i był bardzo zadowolony. Nie pamiętam jaka to była wersja, ale chętnie zaopatrzę go też w tą którą opisywałaś w poście :) Co do szamponu to mój mąż jest zdania, że włosy można myć żelem :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty