Nivea, Regenerująca linia do stylizacji włosów Care&Hold, Lakier i pianka

Kto ma grzywkę lub niesforne włosy ten wie jak ciężko je ujarzmić i zapanować nad nimi. Ale także przy utrwaleniu fikuśnej fryzury potrzebuję odpowiednich kosmetyków. Z pomocą przychodzą wszelkie kosmetyki do stylizacji włosów, a dziś na tapetę bierzemy właśnie duet nowości Nivea: lakier i piankę. To połączenie trwałości utrwalenia fryzury i regeneracji włosów Care & Hold.
Bez zbędnych ceregieli przechodzimy do działania lakieru , a jest ono w moim przypadku skuteczne.
W stylizacji i ujarzmieniu grzywki cenię sobie naturalny wygląd. Lakier wspomaga utrwalenie grzywki jak i całej fryzury. Utrzymuje włosy w takim ułożeniu jak chcemy, wciąż są elastyczne. Wiele lakierów potrafi zostawić osad na włosach i sprawia, że stają się twarde jak drut, przez co fryzura wygląda jak hełm. Nivea do tego na szczęście nie doprowadza.
Chroni włosy przed tak drastycznym wyglądem. Nawet przy skali 4 mocne utrwalenie włosy cały czas są elastyczne, sprężyste co ogromnie mi pasuje, szczególnie przy lokach, falach. Cieszę się, że nie skleja włosów.
Dodatkowym atutem jest przyjemny zapach. Mało czuć tu typowego tradycyjnego lakieru, czy tradycyjnego zapachu Nivea, uważam że w obu przypadkach jest to na korzyść.

Włosy wyglądają dobrze, a przede wszystkim naturalnie. Tutaj trzeba też znać umiar, ale raczej nie przedobrzymy w tej kwestii. Prędzej wzmocnimy bardziej włosy.
W przypadku pianki ma ona kluczowe działanie ochronne przed gorącym powietrzem z suszarki/prostownicy czy lokówki. W chwili zastosowania jej, aby ułożyć włosy, stworzyć fale czy wykonać obojętnie jaką fryzurę mamy pewność, że włosy są zabezpieczone. Ale także i dzięki temu będą bardziej podatne na nasze pomysły względem wykonania fryzury. Do stosowania przy falach/lokach włosy lepiej się układają, lepiej również skręcają. Zaletą pianki jest brak sklejania i przyjemny zapach. Po takich użyciu pianki do stosowania lokówki dodatkowo włosy utrwalam lakierem. Moje włosy są proste, ciężko nad nimi zapanować w kwestii loków, więc zdwojona siła nic im nie grozi. A i tak wykonuję to tylko „od wielkiego dzwonu”.
Pianka również przydaje się przy zwiększeniu objętości włosów. Po umyciu włosów, przed zastosowaniem suszarki nakładam na włosy piankę i dzięki temu fryzura jest bardziej utrwalona, włosy odbite od nasady, podwajają swoją objętość, choć wciąż są gładkie, miękkie i elastyczne. 

Pianka ma puszystą piankę, która błyskawicznie wchłania się we włosy jak w przypadku odżywki.
Włosy po zastosowaniu pianki czy lakieru utrzymują swój kształt na długo. Są elastyczne, podatne, miękkie i pełne blasku. Bez białego nalotu, sklejenia czy tępych w dotyku włosów.

Produkty nadają się do każdego rodzaju włosów. Producent zapewnia nas o działaniu termicznym, który chroni nasze włosy przed działaniem gorącego powietrza.
To nie pierwsze produkty do stylizacji włosów Nivea, które używam. Zawsze się sprawdzają i tak jest tutaj. Godne zauważenia. A co ciekawe dostępne również w Biedronce.

Komentarze

  1. Ja akurat nie używam produktów do stylizacji włosów, więc ten zestaw poleciał do mojej Mamy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty z Nivea i chyba się skusze na te do włosów :) Jeszcze ich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten zestaw, ale praktycznie nie korzystam z takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam on produkty! Służą mi od dawna 💙

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pianke do wlosow ale zapominam jej uzywac za to z lakierem sie nie rozstaje bo mam własnie grzywke :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z lakierem sie polubilam, ale pianka niesamowicie podraznila mi skore glowy ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam długie włosy i nie używam wcale tego typu produktów ;) Zawsze jak gdzieś dostanę to przekazuję mamie :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakierów używam raz na jakiś czas tylko aby ułożyć grzywkę, a pianek prawie nigdy nie stosuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię produkty do włosów od Nivea ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie szukałam jakiejś sensownej pianki, chyba już wiem którą wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo nie lubie jak lakier do wlosow je skleja i tworzy helm. Wlasnie uswiadamiam sobie, ze czas chyba zaczac wlosy chronic przed wysoka temperatura.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam produktów do stylizacji włosów, bo mocno je obciążają i po chwili wyglądają źle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie używam ani pianki ani lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam ten zestaw :) Piankę testuję, ale lakier oddam mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od wielu, wielu lat Nivea dobrze się wpisuje w linie ksmetykow. Pianka do włosów może się okazać hitem...

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiła mnie pianka, bo częściej z tego rodzaju korzystam, niż z lakierów (moje naturalnie lekko kręcone włosy czasem potrzebują pomocy :D)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie używam akurat lakieru i painki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten zestaw i całkiem fajnie sie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś wiem o układaniu grzywki o to niemalże codziennie, ten zestaw ułatwia mi stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja lakier czasem uzywam ale tego nie znam

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja mama jest bardzo zadowolona z tego duetu - szczególnie z pianki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj nie raz taki zestaw teraz by mi się przydał :) Jestem w trakcie zapuszczania włosów i ułożenie ich sprawia trochę kłopotu, pianka i lakier by mi bardzo pomogły :) Widzę tu same zalety :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Również mam ten zestaw i podobnie jak Ty bardzo lubię piankę - włosy absolutnie się nie sklejają co rzadko się zdarza przy użyciu tego typu kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe produkty, chociaż ja nie używam ani Pianki ani lakieru do moich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety ten zestaw nie na moje włosy, w ogóle nie utrwala mi fryzury. Moje włosy są bardzo ciężkie do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używam takich produktów ale na prezent fajny zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja muszę sobie właśnie kupić jakąś piankę. Lubię te z Nivea, ale denerwuje mnie to, że po jakimś czasie dozownik się zacina, już kilka razy mi się to przytrafiło :/

    OdpowiedzUsuń
  28. wieki już nie używałam pianek a dzięki Twojej recenzji nabrałam chęć na tą nivea

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przepadam za pianką do włosów, a lakier lubię jedynie z Tafta.

    OdpowiedzUsuń
  30. Planuję kupić ten duet w najbliższych dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Żałuję, że mam alergie na NiVEĘ, bo słyszałam że właśnie kosmetyki do stylizacji włosów są świetne. :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziewczyna tego uzywa i bardz zadowolona z efektów
    zapraszam na www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj głośno o nich teraz :) Pianka nas kusi! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo rzadko używam lakieru do włosów, ale jeżeli już - to stawiam na Pantene.

    OdpowiedzUsuń
  35. Lakierów ostatnio unikam, ale pianka wydaje sie być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam tę serie jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajne są te produkty :) mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pianki od nich jeszcze nie miałam, ale lakier lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piankę muszę przygarnąć, stosuję też lakiery, co prawda tylko od święta, ale warto mieć pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Słyszałam, że pięknie pachnie, niestety te zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty