Avon, Wody perfumowane Avon Free i Avon Eve Duet

W ostatnim czasie Avon stworzył intrygujące zapachy, a w dodatku zamknięte są w jeszcze ciekawszych flakonikach. Zanim przejdę do rzeczy chciałabym napisać, że jestem wielka fanką perfum Avon. To jedne z częstych, które kupowałam jeszcze jako konsultantka. Teraz w moje ręce wpadł zapach, który totalnie skradł moje serce. 
To Avon Free.
Oszalałam na jego punkcie. Samo opakowanie jest bardzo ciekawe. Zwraca uwagę. Stoi nietypowo, bo na głowie. A zapach? O jejku toż to obłęd. Uwielbiam go.
Nuty kwiatowo-orientalne.
Mrożona granita gruszkowa w połączeniu z egzotycznym aromatem tygrysiej lilii oraz akcentem białej paczuli i orientalnych żywic. Dla kobiety, która wie czego chce”.
Dla mnie te nuty totalnie nic mi nie mówią. To trzeba poczuć na sobie. Powąchać, najlepiej u znajomej konsultantki.
Pod wpływem ciepła skóry zapach świetnie rozwija się i bardzo długo utrzymuje na skórze. Kilka osób twierdzi, że jest szybko ulotny, niestety to musi mieć znaczenie od skóry, bo u mnie jest bardzo długo. Ulotny to jest ten drugi zapach, o którym możecie poczytać na dole. Ale za nim przejdę do niego muszę jeszcze wspomnieć, że ten zapach nie dusi mnie podczas noszenia go. Wiele wód perfumowanych lubi dręczyć mój nos. Wtedy duszę się i nie mogę go znieść. Mimo nuty orientalnej za którą nie przepadam i raczej nie lubuję się w niej, i nigdy nie wybieram ten zapach posiada w sobie dziwne mocne, a całe szczęście, że ta przewagą są nuty kwiatowe. Bardzo zaskakujący zapach.
Avon Free to koszt 54,99zł/50ml

Drugą wodą jest premiera Avon. Eve Duet, pierwsza w historii Avon woda perfumowana, która składa się z dwóch kompozycji. Jej partonem jest sławna gwiazda Eva Mendes.
Samo opakowanie mocno zwraca uwagę, jest silnie nie typowe jak na wody. Taki tam prostokącik, który po obu stronach posiada dwa różne zapachy.
To dwa różne zapachy, które można dostosować do swojego nastroju, okazji czy pory dnia.
Złota to radosna, czarująca i niewymuszona. Faktycznie taka jest. Posiada wspaniałe nuty: klementynka, kwiat jabłoni, lilia wodna, jaśmin i jasne nuty drzewa. To cudowny zapach na dzień
Fioletowa to zmysłowa kompozycja, która jest uwodzicielska i zachwycająca. Jej nuty to: śliwka, różowy pieprz, lilia wodna, nocny jaśmin, paczula. Wieczorowy zapach.

Co ciekawe w tej wodzie to jest to, że można dwa zapachy łączyć w jedno. Psikając jednocześnie dzięki temu łączymy oba zapachy, które stwarzają nie powtarzalną barwę zapachową.
Niestety mój nos nie może znieść fioletowej wersji, dusi mnie i drażni. Zbyt dużo pieprzu, mocnych akcentów powoduje lekki ból głowy. No nie mogę się przekonać do tej silnej woni, która gdzieś tak długo zostaje, ciągle ją wyczuwam. Najgorsze jest to, że podczas mieszania obu zapachów ta fioletowa nuta przebija się i zabija słodycz i lekkość złotej wersji. A to już mi nie pasuje. Zdecydowanie jestem fanką tej złotej kompozycji, która przemawia w moje proste gusta zapachowe. Lubię lekkość tego zapachu i tylko tę używam. Niestety jest ona zbyt delikatna i lekka, co powoduje, ze ten zapach szybko zanika. Dlatego podczas mieszania obu zapachów fioletowa wersja wiedzie prym.
Eve Duet dostaniecie w cenie 79,99zł/60ml. W katalogu 15 była fajna oferta, bo przy jej zakupie za 1zł można było mieć balsam o dowolnym zapachu podwójnej wody.

A Wy lubicie zapachy Avon? Znacie te dwie nowe?

Komentarze

  1. Nie mialam nigdy tych perfum. Mam swoje ulubione zapachy i sie ich trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zapach Free, jest bardzo słodki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo muszą ślicznie pachnieć! <3 Perfumy z AVON kochamy nad życie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem sięgam po zapachy z Avonu, mam kilka ulubionych. Tych nowości nie znam, początkowo miałam ochotę na ten duet, ale teraz po przeczytaniu Twojej opinii jednak widzę, że lepiej skierować się ku Avon Free. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze bardzo lubiłam perfumy z avonu, teraz nie jestem na bieżąco ale zawsze mam Passion Dance :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego z tych zapachów nie znam, ale obydwa bardzo mnie kuszą. Ogólnie bardzo lubię zapachy Avon. Mój ulubieniec to Perceive :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem ich zapachów :) lubię zapachy Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym zapachem, kiedyś miałam bardzo dużo zapachów z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat zapachy Avon lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam perfumy avon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam obie,ale własnie fioletowa część Eve Duet najbardziej skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Free nie wąchałam akurat, ale ten drugi nie do końca mi odpowiada. Chociaż perfumy z Avonu bardzo lubię, mam kilka swoich ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne zdjęcia :) Mam parę zapachów z Avonu i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Kochana zapozowałaś do zdjęcia :* Powinni zdecydowanie Ciebie wziąć na okładkę Avonu , aż przyjemnie by się taki katolog oglądało . Ja bardzo lubię Avon :* I perfumki od nich też :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Avon Free bardzo mnie ciekawi chociaż nie przepadam za paczulą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda ślicznie! Uwielbiam perfumy z Avon.
    Zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę! Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego weekendu. ♥

    Zapraszam do siebie
    recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja myślę nad zakupem jakiś perfum na mikołajki od Avon'u :)

    OdpowiedzUsuń
  18. perfumy z Avon'u uwielbiam i jestem im wierna. tych jeszcze nie znam. moje ulubione to Attraction, Femme, Life, Little Black Dress, Far Away :) Polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię zapachy avon, często je kupuję, ale tych propozycji jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tych nigdy nie miałam, ale te, które miałam były fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba flakony przyciągają wzrok i zachęcają do poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dla mnie to nowość ;) fajne opakowania

    OdpowiedzUsuń
  23. O ranyyyy oba (3)perfumy myślę, że po Twoim opisie by mi pasowały, nawet ten fioletowy, bo czasem i takie mocniejsze nutki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od zawsze lubie ich zapachy! Ten pierwszy ma ciekawe opakowanie ❤

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten pierwszy zapach mnie zainteresował! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakoś nie przepadam za ich zapachami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne mają opakowania! Ja miałam już kilka wód toaletowych z Avon i zawsze bylam bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. JAkoś nie przepadam za ich perfumami ;0

    OdpowiedzUsuń
  29. Tych jeszcze nie miałam a jestem ogromną fanką avonowskuch perfumek.
    Ale cóż. Czas zamówić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty