Neuronica, Kosmetyki apteczne Liftingujące serum do ciała, do dłoni, do twarzy, a także kuracje do twarzy

Neuronica to jedna z marek aptecznych. Są to produkty o charakterze specjalistycznej kuracji, które porównywalne są do zabiegów medycyny estetycznej. Zapewne ciekawi jesteście jak to z działaniem. Ale to po niżej, bo na początku muszę wspomnieć o opakowaniach i pięknym zapachu, który nie zawsze towarzyszy przy kosmetykach aptecznych.
Cały designe opakowań, kolorystyki zachowany jest w estetycznej srebrno, biało, granatowej tonacji. Minimalistyczna kolorystyka, która zachwyca, a jednocześnie pokazuje, że minimalizm może być także ciekawy i wcale nie jest ograniczony.

Cała seria posiada obłędny zapach. Jest on tak świeży, tak czysty, a jednocześnie bardzo przyjemny. Apteczne produkty większości osób kojarzą się z brakiem zapachu, brzydką wonią. A tutaj jest zupełnie inaczej to perfekcyjny, luksusowy zapach, kojarzący się faktycznie z medycyną estetyczną. Głównym składnikiem wszystkich tych kosmetyków jest olej makadamia oraz masło shea. Tworzy to wspaniały duet zapachowy. Dodatkowo gdy dochodzą inne poszczególne składniki urea, olejek monoi, olej kokosowy czy olej z avocado albo słabną, albo nasilają się. Dla mnie pachną niesamowicie pięknie.
Zacznę od Liftingującego serum do ciała. Uwielbiam tego typu produkty, więc od niego zaczęłam.
Od razu spodobało mi się opakowanie. Łatwe w utrzymaniu, funkcjonalne w dodatku w formie z pompką, co ułatwia stosowanie, a przy okazji jest higienicznie.

Serum posiada trochę taką jak lotion, pół gęstą konsystencję. Dobrze się rozprowadza, szybko wchłania, ale na skórze zostaje przez chwilę taka delikatna warstwa ochronna, która sprawia, że skóra jakby się zmieniała, coś fantastycznego.
Serum dedykowane jest do skóry odwodnionej, pozbawionej jędrności i elastyczności. Nie obiecuje cudów, a jest na prawdę świetnie. Serum ma silne właściwości pielęgnujące, wzmacnia skórę, a także
Uwielbiam efekt jaki otrzymuję po użyciu tego serum. Skóra bardzo, ale to bardzo gładka, silnie gładka, wygładzona, co sprzyja cudownemu uczuciu na skórze podczas dotykania się. Jest świetnie wygładzona, aż śliska, jedwabista, ogromnie podoba mi się to uczucie. W dodatku skóra miękka, ujędrniona, elastyczna, a nawet nawilżona na długo. Serum ma jakieś działanie przedłużające, chroniące skórę, bo nie odczuwam szybko przesuszenia.
Warto wspomnieć, że serum posiada olej monoi, na bzie ekstraktu z kwiatów Gardenii tahitańskiej, a także Calmosensine (lipopeptyd), który zmniejsza napięcie mięśni. Działa relaksująco i odmładzająco na skórę. I tu faktycznie muszę przyznać, że coś w tym jest, bo po tym serum czuję się lepiej, jakoś tak odprężona, wyzwolona:)

koszt serum to ok.44,99zł/250ml
Jesienny czas to zmora dla dłoni, skóra staje się sucha, szorstka. Ale można temu zaradzić. W zestawie znajduje się specjalistyczne odżywiające serum do dłoni, które ogromnie zachwyca.
Jako jedyne posiada niebieskie, nie białe opakowanie. Jego konsystencja chyba najbardziej mnie zauroczyła, gdyż wchłania się błyskawicznie. Na skórze zostaje mat. Tadam! Uwielbiam to.
Serum głęboko nawilża skórę dłoni, sprawia, że stają się miękkie, gładkie. Podoba mi się także, że są elastyczne i chronione przed czynnikami zewnętrznymi. To sprawia, że nie obawiam się już po wyjściu z domu, że całkiem wysuszę czy odwodnię skórę dłoni.
A Gdy tak się dzieje zawsze mogę liczyć na szybkie złagodzenie i ulgę.
Skóra jest odżywiona, a w tym okresie nadmiernego wysuszania cenię sobie jego silne właściwości pielęgnujące.

Za 100ml serum do dłoni trzeba zapłacić ok.29,99zł

W tym zestawie jest jeszcze jedno serum, tym razem do twarzy. Odmładzająco-odbudowujące serum do twarzy, szyi i dekoltu.
Posiada wygodne i funkcjonalne opakowanie z pompką typu air less. Zaskakująca jest konsystencja, bo bardzo rzadka, a raczej wodnista. choć po nałożeniu bardziej czuć gęstość. Nie zostawia żadnej tłustej, ani lepkiej warstwy. Wchłania się błyskawicznie do matu. Co oczywiście bardzo cenię i lubię w tego typu kosmetykach. Pachnie chyba najsilnej z całego zestawu, choć wciąż to przyjemna nuta zapachowa.
Serum posiada silne właściwości ujędrniające. Skóra fajnie się napina, ale jednocześnie jest elastyczna. Doskonale również nawilża.
Serum polecane jest to skóry z oznakami starzenia się, do skóry zwiotczałej, odwodnionej, z widocznymi zmarszczkami i liniami.
Bardzo lubię to serum, gdyż lekko napina moją skórę, szczególnie przy zmarszczkach mimicznych potrzebuję tego napięcia i zlikwidowania oznak starzenia się. Cenię sobie jego dobre nawilżenie, ale nie takie przesadne, żebym później musiała się martwić o skuteczniejsze oczyszczanie, bo zapycha skórę. To serum jest bezpieczne jeśli chodzi o moją.
Można go stosować solo, lub pod krem. Dobrze również współpracuje z podkładem, jest świetną bazą.
Serum można dostać w cenie 99,99zł/30ml – bardzo wydajne.

Na sam koniec kuracja na dzień i na noc. Profesjonalna odmładzająca kuracja na dzień i odbudowująca na noc.
Oba kremy posiadają śnieżnobiałą konsystencję.  Krem na noc bardziej gęstszą. Oba dobrze się wchłaniają, na skórze zostaje przyjemna powłoka. Po tym na noc skóra bardziej jest jedwabiście miękka.
Profesjonalna odmładzająca kuracja na dzień do cery zwiotczałej, z oznakami starzenia się. Idealna kuracja, aby zachować młody wygląd skóry. Przynosi silne właściwości ujędrniające. Efekt liftingu, który powoduje przyjemne uelastycznienie i napięcie skóry. Doskonałe nawilżenie, wygładzenie. Bardzo przyjemny efekt podczas dotykania skóry.
Profesjonalna kuracja odbudowująca na noc to taka sama kuracja jak wyżej, ale posiada silniejsze działanie nawilżające i liftingujące. Podoba mi się efekt po obudzeniu się. Silnie wygładzona i nawilżona skóra, która otrzymała doskonałe odżywienie. Zawarty w niej olej z awokado dba o złagodzenie i odmłodzenie skóry. Sama przyjemność stosowania powoduje, że z ochota wracam do niego.
Kuracja na dzień i na noc to ten sam koszt 74,99zł/50ml/ za sztukę.

Byłam pewna, że seria kosmetyków aptecznych Neuronica to zwykłe ot takie typowe kosmetyki, które nie będą się niczym wyróżniały. Niestety bardzo się myliłam, jest to seria ogromnie interesująca, „to coś więcej niż tradycyjne kosmetyki”. Zachwyca nie tylko opakowaniami, zapachami, ale także i świetną konsystencją jak i liftingującym działaniem. W moim wieku to ważna sprawa, a korzyść płynąca z tych kosmetyków to wielka zaleta. Warto dać szansę czemuś co porównywalne jest do medycyny estetycznej. Każda kobieta pragnie wyglądać pięknie i młodo, więc stosując tego typu kosmetyki zachowujemy tę młodość na dłużej. „wszystko dzięki innowacyjnej koncepcji kosmetyki molekularnej”. Skóra zdecydowanie wyglądaj młodziej i świeżo.

Komentarze

  1. Mam to serum do ciała stosuję na brzuch i całkiem przyjeminie wygładza

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się szata graficzna opakowań, nie jest jakoś mocno przesadzona ;) Dobrze też że wyrózniają się działaniem, efekt liftingujący to coś czego szukam obecnie w kosmetykach do pielegnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiadają się świetnie ❤ chętnie przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  4. To liftingujące serum do ciała mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tych produktach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ale ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  7. U łmnie kiedyś było widać było starzenie się i oznaki zmeczenia, ale właśnie po serum do twarzy znika jak różdzaką :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetykow nie znam, ale cala seria wydaje byc sie obiecująca: )

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dość że ładne opakowania, to i zawartość super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na razie testuję i szukam czegoś fajnego, jednak rozpoczęłam od niższej półki cenowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kończy mi się krem na dzień i przyznaję, że te mnie zaciekawiły. Jest tyle ostatnio tych opcji że nie wiem na co się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie to kolejna zupełnie nowa ale interesująca marka

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam wcześniej o tej marce. Bardzo ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ah... kolejne cudowności! :) Krem na dzień mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. To serum bardzo mnie ciekawi:) chyba musze w nie zainwestować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Wyglądają nieźle, chyba pomyślę nad sprawieniem takiego prezentu mamie na urodziny :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa marka, nie znałam jej wcześniej, ale czytając Twoje opinie i wrażenia przychodzą mi na myśl, kosmetyki Solvea (również marka apteczna), których aktualnie używam. Serum i kremy mają bardzo podobne opakowania, z tego co piszesz to działanie też w niektórych przypadkach zbliżone :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zupełnie nieznane mi produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat tych nie znam. Wyglądają profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. To serum mogłoby mi przypaść do gustu! Lubię efekt jedwabiście gładkiej skóry. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  21. brzmi bardzo interesująco ale nie znam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety nie znam tej marki, ale zaciekawił mnie krem do rąk. Wprawdzie moja skóra nie jest zbyt wymagająca, ale obecnie nie mam żadnego kremu do rąk :p

    OdpowiedzUsuń
  23. kompletnie nie znam marki, ale serum do twarzy zainteresowało mnie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej marki kosmetycznej, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zainteresowalas mnie tymi produktami 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie dokonałam zakupów , na noc , na dzień i do rąk.Sprawilam sobie prezent na dzień mamy.😀Teraz będę czekała na rezultaty 😀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty