Rozkloszowany beżowy płaszcz

Nareszcie zaczęły spływać moje zamówienia. I w końcu przyszło z Rosegal. Tym razem zamówiłam beżowy płaszcz, taki trochę rozkloszowany. I na samym dole zobaczycie jeszcze pędzle syrenki.

Beżowy płaszcz od dawna był na mojej liście must have. Ciężko coś znaleźć. Ten jest całkiem fajny, ale poszukuję jeszcze w prostym kroju. Może się uda.
Jak widzicie postawiłam tutaj na klasykę, która nigdy się nie nudzi i jest wieczna. Czerń, biel i beż. Jak dla mnie świetne połączenie. W dodatku wyszło bardzo elegancko, bo w końcu niedziela, lub nawet na zbliżające się Andrzejki lub Wigilię.
Dawno nie pokazywałam się w sukience/ spódnicy, więc pora to nadrobić. Na co dzień wybieram bardziej casualowe sety, w niedzielę lub święta stawiam na kobiecość.
W zamówieniu były jeszcze pędzle. Cudownie miękkie, o uroczym wykończeniu w formie syrenki. Większa rybka to osobny zakup, a 10 pozostałych to komplet.
 
Płaszcz-  rosegal.com
Koszula bonprix.pl
Spódnica - zaful.com
Torebka- nn
Buty- nn
Rajstopy - sara-rajstopy.pl

pędzle - 1 rybka

Komentarze

  1. Też mam te pędzle, są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze pędzle :)))
    ile kosztowały i czy długo czekałaś na przesyłkę ?

    zapraszam do mnie https://kompanychrup.blogspot.com/2017/11/zawod-pilot-cz-i.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio paczki długo idą. To też w zależności od wyboru czasu dostawy. Czekałam ok. 3 tygodnie

      Usuń
    2. Śliczna stylizacja! Uwielbiam takie klasyczne połączenia! :) Poza tym masz bardzo zgrabne nogi a ta stylówka to podkreśla :)

      Usuń
  3. fantastyczne zdjęcia i sceneria, żałuję, że u mnie nie ma takich miejsc. jest cały czas ciemno i pada, płaszczyk jest rewelacyjny, bardzo elegancki i uwielbiam ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Płaszczyk bardzo elegancki, też szukałam rozkloszowanego ale w innym kolorze. 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się krój tego płaszcza. Długo takiego szukałam, ale nie mogłam znaleźć nic godnego kupienia :) Bardzo ładnie się w Nim prezentujesz kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny plaszczyk, w sam raz na wiosenno jesienna aurę ;) i piekna spodniczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyki to moja słabość tej jesieni.Pędzelki mi się mega podobają.
    Zajrzyj do mnie-klik-Nowypost

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk ma śliczny krój i ciekawą stójkę. A pędzelki przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  9. O jakie smieszne pędzle! Kocham spódnice

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten płaszczyk :) ładnie podkreśla figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny płaszcz- bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny płaszczyk. Już go chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny płaszcz i spódnica super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny płaszczyk ale widać, że się okropnie gniecie :-(

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszcz jest śliczny, mam podobny, tylko w czarnym kolorze :) bardzo mi się podobasz w takim kobiecym wydaniu, pięknie 😊 całe zamówienie jest świetne 💪 👍 kliki

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny płaszczyk. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w tym roku wymyslilam sobie czerwony plaszcz... albo wygladalam tragicznie, albo nie bylo, albo cena powalala na kolana. Nie kupilam jeszcze. Pochodze w starych dopoki sie cos nie trafi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny płaszcz i torebka, mam podobne pędzle j są kiepskie ale ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, ależ ja CI zazdroszczę figury!!! Niezła laska z Ciebie! Nogi do nieba zgrabniutkie :* Płaszczyk bardzo mi się podoba no i oczywiście synerkowe pędzle! Są super! Pięknie zrobiłaś zdjęcia :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się Twoja niedzielna kobiecość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie kolory jesienia! Cudowny plaszcz 💛

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja czekam na przesyłkę z Rosegal i mam nadzieję, że na dniach mi przyjdzie :) Bardzo ładny ten płaszcz, świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękny ten płaszczyk! Perfekcyjnie pasuje do twojej figury <3 Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też właśnie szukam beżowego płaszcza i uważam go za must have w każdej szafie :)

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Płaszcz prezentuje się na Tobie rewelacyjnie :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny ten płaszcz ;) Idealnie pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Płaszcz świetny, a Ty doskonale w nim wyglądasz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja. płaszczyk rewelacyjny, a i spódniczka bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Płaszczyk jest rewelacyjny i spódnica również, super zestaw :)
    P.S. Poklikałam w linki. Przy linku do spódniczki dodałaś 2 różne ID, chyba powinno być jedno.

    OdpowiedzUsuń
  30. Te pędzelki całkowicie mnie zauroczyły!
    Kocham takie gadżety :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię Twoje stylizację <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna stylizacja, elegancko i z gracją. Cudowny płaszcz !
    Zapraszam do siebie www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Też zamówiłam takie pędzle :)MAm nadzieję, że przyjdą ;) Płaszczyk jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny płaszcz, zwłaszcza ten kolor i te dwa rzędy guzików, które dodają całości elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  35. WOW! Fotki są cudowne! Szkoda, że my nie mamy takiego płaszczyka :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podoba ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny ten płaszcz :-) a rybki słodkie ❤

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny jest ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładnie, elegancko i kobieco :) kliki
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna stylizacja 😉 te pedzle bardzo mi się podobają, czekam na nie😉

    OdpowiedzUsuń
  41. spódnica + torba = <3 A co do pędzli, to przejadło mi się już patrzeć na te tęczowe kiczory. Jak to widzę u kogoś, to już przemilczam temat ale ta rybka jest naprawdę świetna. Nakładałabym nią sobie róż! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny płaszcz, wyglądasz pięknie! seksownie i kobieco! <33

    OdpowiedzUsuń
  43. Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :) Elegancka i z klasą. Sama poszukuję beżowego płaszcza, ale żaden nie leży na mnie zbyt dobrze. Twój prezentuje się na Tobie fenomenalnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam podobny, ale jednak krótszy płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty