Natura Siberica, Pianka do kąpieli "Syberyjskie Spa"

Kosmetyki do kąpieli to moja ulubiona dziedzina pielęgnacyjna. Poszukując nowych ciekawych produktów z tej kategorii natrafiłam na naturalną piankę do kąpieli.
Nie miałam wcześniej do czynienia z marką Natura Siberica. Słyszałam, a raczej czytałam o niej wiele dobrych opinii, więc przyszła pora i na mnie. Z góry mogę stwierdzić, że nie zawiodłam się.
Piankę dostajemy w dużym opakowaniu, który zawiera 550ml przeźroczystego, żelowego płynu zwanego kosmetyku pianką. Pachnie bardzo przyjemnie cytrusowo, choć jest to stonowany zapach. Nie tak silny i intensywny jak same cytrusy. Z nutami innych składników tworzy zgraną barwę zapachową.
Pianka do kąpieli to idealny kosmetyk dla osób kochających długie kąpiele w wannie, wylegiwanie się i relaks. Lubię tego typu kosmetyki, które tworzą dużo piany i piękny zapach, a przy tym nie wysuszają skóry. A ten produkt taki właśnie jest. Tworzą dużą, puszystą pianę, cudownie pachnie, choć subtelnie to jednak przyjemnie.
Kapeli w takiej pianie to czysta przyjemność. Skóra jest gładka, miękka, nie wysuszona. Nie ma mocnych właściwości nawilżających, ale tego od płynu nie wymagam.
Po dniu pełnym wrażeń, ciężkiej pracy nawet pół godziny w wannie potrafi ukoić skórę, uspokoić, złagodzić stres. Warto sobie zrobić przyjemność.
Pianka to naturalny produkt, który można dostać w atrakcyjnej cenie w natinati.pl
na hasło: FANZAKSWIATWERY17 dostaniecie 10% rabatu.

Komentarze

  1. Zapach by mi się spodobał na pewno :) Nie miałam jeszcze tej pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam ale to musi byc fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie aromaty w kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię kosmetyki NS, tej pianki jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ;) jak tylko będę mieć wannę w nowym domu to będę mogła się relaksować ile będę chciała:)na pewno zakupie :)
    Nouw.com/elaa_96

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego produktu, ale pianka w kąpieli zawsze jest przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło jest umilić sobie wieczorną kąpiel dobrymi produktami pielęgnacyjnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naturalne produkty są według mnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W mieszkaniu mam prysznic i jest to fajna i szybka sprawa, jednak jak na weekend wracam do domu i mogę chociaż na chwilę położyć się w wannie to nie zamieniłabym wanny na prysznic ;) Najfajniej jest mieć obie opcje, albo takie 2 w 1. Jednak wanna to świetna sprawa, też lubię czasami się położyć w gorącej wodzi i odprężyć; D

    OdpowiedzUsuń
  10. Konsystencja tego produktu nie wygląda jak pianka :D ale fajnie prezentuje się. Zapach na pewno bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie ich kosmetyki, pewnie bym polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam już kilka kosmetyków tej marki i większość sprawdziła się :) Piankę muszę wypróbować kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żałuję, że nie mam wanny, wtedy używałabym takich produktów namiętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego produktu, napewno przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisałam na swoją chciejlistę, uwielbiam cytrusowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kąpiel z taką pianka to musi być coś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam produkty NS, bardzo je lubię :) Tej pianki jeszcze nie miałam, uwielbiam wieczorne kąpiele, tym bardziej ze jestem zmarzluchem, więc takie cieplutkie i pachnące umilacze, to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach jest dla mnie bardzo wazny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Taaak, długie kąpiele w pachnącej piance.....

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam, ale opakowanie - cudo ! chętnie bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Żałuje że mam tylko prysznic w domu i nie mogę się zrelaskować w wannie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydałoby mi się takie spa :-) chętnie zakupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki za rabat, ja ostatnio wieczorem w wannie spędzam codziennie ponad godzinę, taki relaks dobrze mi robi.

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie się ich nie sprawdzają niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Też uwielbiam wszelkie kosmetyki do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dawno nie miałam nic z tej firmy. Taka pianka musi być cudowna, aż mi się dłuższa kąpiel zamarzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z Twojego opisu wynika, że to produkt idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super ;) uwielbiam kapiel z bąbelkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie zapowiada się ta pianka :)
    zapraszam do siebie -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym produktem! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo lubię tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie bym wypróbowała, ale w mieszkaniu, które wynajmuję mam tylko prysznic :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Noi kolejny spoko produkt do kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty