Nivea, Hawaiian Flower & Oil, Żel pod prysznic z rozpieszczajacymi perełkami olejku z zapachu hawajskich kwiatów

Żel pod prysznic mają to do siebie, że się podobają, albo nie. Dziś całe szczęście trafił się z tej pierwszej grupy. Tym bardziej jest to Nivea i jego zapach zaskakuje, bo nie przypomina tradycyjnej woni.
Samo opakowanie zachęca do zakupu, wrzucenia go do koszyka. Przeźroczyste opakowanie, a w nim gęsty żel, a w dodatku małe drobinki, a nawet perełki, bo tak nazwane przez producenta. Żółte kuleczki, napełnione olejkiem, które pod wpływem masowania pod prysznicem zwyczajnie pękają. Nie jest to mocne natłuszczenie, a bardzo delikatne, subtelne muśnięcie, co mi pasuje. Na skórze nie zostaje żadna tłusta warstwa, więc bez obaw.
Zapach jest bardzo przyjemny, bo w końcu hawajskie kwiaty, więc jest słodko, kwiatowo, ale jednocześnie bardzo delikatnie, świeżo. Bardzo mi się podoba ten zapach, jest uwodzicielski, czarujący.
Żel pod prysznic świetnie się spisuje, jest to jeden z lepszych. Doskonale myje, oczyszcza i odświeża skórę. Pieści ją nie tylko przyjemną konsystencją, zapachem, ale także i perełkami  olejku. Skóra nie jest ściągnięta, ani wysuszona. Ale też nie ma wielkich mocy nawilżających. Mimo to bardzo mi pasuje. Nawet jesienią można wspominać cudowne letnie chwile, poczuć się swobodnie i lekko.

Perełki olejku sprawia, że skóra staje się miękka, gładka, przyjemna w dotyku. To fajny dodatek w żelu, który umila kąpiel.

Średnio wydajny, chyba, że tak się na niego rzuciłam:D

Kosztował ok.10zł, ale nie mam pojęcia czy jest jeszcze gdzieś dostępny.
P.S jednak jest w Rossmannie:) edit 08.11.2017

Komentarze

  1. nigdzie go nie widziałam :) ale z opisu musi byc fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie bym go polubiła, moze gdzieś jeszcze znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nivea ostatnio mnie zaskakuje! Dawno nie miałam od nich żadnego produktu, a teraz na liście zakupów mam już 3! D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Nivea ostatnio mnie zaskakuje! Dawno nie miałam od nich żadnego produktu, a teraz na liście zakupów mam już 3! D:

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nigdy żelu Nivea - pora to chyba zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym go przetestować! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten zel i pamiętam, że byłam z niego zadowolona :) Zapach iście letni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sądzę, że zapach i mi by się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię żele i olejki z Nivea pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt, lubię jak produkty mają olejki w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już samo jego opakowanie mnie przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sprawa z tymi olejkowymi kuleczkami :) Widziałam na iperfumy.pl inną wersję zapachową, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja go chyba ostatnio widzialam w Rossmannie: ). W kazdym razie musze go poszukac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam żel z tej serii i był przyjemny :) ogólnie lubię żele z nivea

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że takie żele są fajne na jesień, bo przypominają o wakacjach

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam ten żel, bardzo przyjemny zapach, polecam też pomarańczowy. happy time

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie przepadam za kosmetykami od Nivea . Raz miałam piankę do twarzy i mnie uczuliła i zrezygnowałam z ich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny ma zapach. lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię produkty do kąpieli Nivea :) Ten jest kuszący :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam tego żelu, ale po Twoim opisie kupiłabym w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam inną wersję zapachową i byłam zachwycona. Tego zapachu nie widziałam, ale z pewnością się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam go i był bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pewnie pięknie pachnie, szkoda, że nie mogę stosować takiego typu kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawartość olejków jest kusząca w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pewnie to nowość i jeszcze go nie ma ale na pewno niedługo wejdzie do sklepów... bo mam na niego wielką ochotę:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałyśmy, ale przeczuwamy, ze zapach musi być rewelacyjny! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Żele Nivea cudownie pachną 😊 a ten zawiera jeszcze olejki.. cudo

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale wygląda fajnie ;) Chętnie spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam firmę, więc się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  30. jeden z moich ulubionych produktow <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedys uzywalam do kapieli produktow nivea :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam kosmetyki o ładnym zapachu 💙

    OdpowiedzUsuń
  33. Musi słodko pachnieć. Niestety mam alergię na produkty Nivea. Pozdrawiam
    !^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Może go wypróbuję przy okazji :) lubię żele pod prysznic Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty