Hean potrójne cienie do powiek celebration - 273

Witam wszystkich!

Impreza była bardzo udana, wszyscy zadowoleni, solenizant najbardziej. Poniżej dodałam foto całego torta i nas:) Masa do torta była mega słodka, lubię słodkości, ale nawet to było przedawkowaniem i wyszła z tego okropna zgaga:( Na drugi raz spróbuję zrobić masę do torta, ale tą co do Stefanki:) choć też jest słodka, ale jakoś taka lepsza :P

A żeby nie było tylko prywatnie i kulinarnie pokażę Wam cienie, które chętnie noszę od kilku dni (a nawet dziś) miałam je na sobie

Hean potrójne cienie do powiek 
celebration
 
  
Posiadam odcień 273 czyli piękne róże i ciemny fiolet, genialne połączenie, zresztą moje ulubione. Na zdjęciach nie mogłam uchwycić tych kolorów, fiolet się uparł i wychodził jak granat wrr;/. Później próbowałam jeszcze inaczej, aż w końcu dziś uchwyciłam prawdziwe odcienie, możliwe, że pochmurna pogoda mi w tym pomogła.


Cienie są połyskujące, perłowe, bardzo mi się to w nich podoba. Dodatkowo zaznaczę, że są miękkie.


Co tu dużo mówić, cienie Hean bardzo lubię, są mocno napigmentowane, kolory są intensywne, nie obsypują się podczas aplikacji. Dobrze się rozcierają i nakładają w kolorach, nic się nie miesza na powiece, nie roluje. Cały dzień są w idealnym stanie. To właśnie wyróżnia markę Hean spośród innych. Warto mieć takie cienie w swojej kosmetyczce, bo nie zawiedziecie się ani trwałością ani pigmentacją.


Cena: 8,49 możecie je dostać w sklepiku Hean

Myślę, że jest w czym wybierać, podobają się Wam odcienie?

wyczekiwany tort:) i MY:) synuś chyba pierwszy raz na blogspocie:)


Komentarze

  1. Faktycznie, połączenie bardzo fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. witamy Synusia :) wszystkiego najlepszego!

    fajne cienie dodzienniaków

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz!!!! Co do Cieni bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cienie! poszukam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy ale cienie mają bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie fantastyczne połączenie kolorów ♥♥

    cudny torcik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. No fajny ten Twój synek! kolory cieni super, także gustuję w różach i fioletach.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale torcik świetny ;) aż zgłodniałam ;)!
    a makijaż piękny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. cienie są bardzo ładne, kolorki pasują do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądają na Twoich oczach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Smaczny debiut synusia ;>>

    Ładna pigmentacja tych cieni. Podoba mi się fiolet, za takimi różami jednak u siebie nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  12. cienie bardzo ładne :)))

    a Wy cudni! :)) za synusiem za kilka lat laski będą ganiać ;)))
    torta bym zjadłaaaaaa ;))) mimo, że wczoraj 3/4 swojego zjadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te cienie! Aż mam na nie chętkę:)
    I sto lat dla synka! Tort wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładnie wyglądacie!:)
    Bardzo ładny makijaż z tymi cieniami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odcienie bardzo się podobają i cudownie pasują do Twych oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale śliczny chłopak!:) świetny tort, a cienie pasują do Twoich oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zjadłabym ten tort :) cienie też piękne! wszystkiego najlepszego dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne kolory cieni - takie do dziennych makijaży ,
    tort super !

    OdpowiedzUsuń
  19. ale torcisko:) aż zgłodniałam, ale o tej porze to już grzecznie i nic nie wcinamy:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż super.Mmm...tort musiał być pyszny:)
    Wszystkiego najlepszego dla synka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne cienie, a synek uroczy :) 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne kolory :) a dla synka - wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w cieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. odcienie super, zwłaszcza ten róż wpadł mi w oko. A dla synka sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te cienie są świetnie dobrane kolorystycznie:) Można z nich wyczarować naprawdę efektowny makijaż oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. kolory bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne kolorki, a tort rewelacja, sto lat i spełnienia wszystkich marzeń dla synka!!!!:D
    Ps.Mój synek też ma 5 latek!!!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to więcej będzie miał kolegów na blogspocie:)

      Usuń
  28. pigmentacja taka średnia, nie kupiłabym raczej
    staraj się bardziej rozcierać cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super cienie!
    Sama mam 3 pojedyncze cienie od Hean i tez są świetnie napigmentowane i kolory cudne!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cienie rewelacja :) Całkowicie "moje" kolory i ta pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. sto lat dla synka :) bardzo ładne te cienie

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne kolory mają te cienie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Patrząc na tort zgłodniałam hehe

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mi się podobają kolory tych cieni. To są moje ulubione :P
    A tort wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. sliczne kolory ,synek podbił moje serce,Wszystkiego najlepszego mu życzę,mój za 2,5 miesiąca będzie miał roczek;)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne kolorki cieni i jaaki tort!

    OdpowiedzUsuń
  37. mój jasiek ma urodziny w wyjątkowym dniu tzn 1 listopada :P także po zniczach zawsze jest tort :)piękna cieniowa paletka

    OdpowiedzUsuń
  38. Synkowi życzę wszystkiego najlepszego :)
    Makijaż bardzo mi się podoba ;)
    Tort na pewno był pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I tak powinno się traktować klientów. Ja zyskałam tylko popsuty humor i smród lakieru w całym domu..

    OdpowiedzUsuń
  40. Nasi synkowie są równolatkami, tylko że mój z maja i już miał urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładne cienie ;)
    Super torcik ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękne kolory! A tort wygląda pysznie! Najlepsze życzenia urodzinowe dla Synka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super trio. Bardzo podoba mi się efekt, jaki dają na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolory ładne i super tort :)

    OdpowiedzUsuń
  45. cienie są cudowne! muszę u siebie poszukać. Pięknie wyglądasz, a synuś uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Całkiem fajnie się prezentuje te cienie :) muszę się rozejrzeć za nimi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty