Mydło w płynie Isana Creme Seife Mango&Orange



Mydła w płynie z Biedronki Linda, na tyle mi obrzydły, że już nie chcę ich kupować, nie raz Wam pisałam, że są fatalne, nie znika po nich zapach, niby coś tam doczyszczały, ale nie było to co oczekiwałam.

Ostatnio w gazetce z Rossmanna zauważyłam promocję mydła Isana z pompką, więc wysłałam męża po to mydło. Co się okazało, jak był przy okazji, widocznie za późno, to już go nie było. Ale znalazł zapas mydła w płynie Isana Creme Seife Mango&Orange



więc konsultując to ze mną przez telefon kazałam mu kupić. Od razu zapach manga przez telefon poczułam:), więc chciałam to mydło! Mydło przelałam do pustego opakowania po innym mydle, często takie zostawiam.


I się nie zawiodłam mydło pięknie pachnie, co prawda czuć przewagę pomarańczy, ale jest to naprawdę ślicznie egzotyczny zapach, jeszcze teraz latem to istny szał. Zapach zapachem, ale jak się sprawdza w użyciu. 



Oj sprawdza się sprawdza, świetnie zmywa brud i zanieczyszczenia z rąk, usuwa brzydki zapach (Linda tego nie robi!), nawet dobrze się pieni, oczywiście nie może być wszystko cacy, bo przy trzy osobowej rodzinie ten zapas starczył nam raptem na nie całe 3 tygodnie:( Ale i tak mam ochotę na inny zapach:) Koniecznie poszukam innych jak są:)

Znacie mydła Isana? może polecacie jakieś inne zapachy?

ok.5zł/500ml
dostępny: tylko w Rossmann 

Komentarze

  1. Nie znam tych mydel :) w sumie znam , ale nigdy nie miałam :) Jednak bardzo lubię żele z tej firmy - uwielbiam te zapaszki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze do czynienia z tymi mydłami

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam tego płynu ale właśnie kończy mi się inny płyn, więc sprawdzę tę firmę.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi te z isany się znudziły podobnie jak te z Biedronki, teraz kupiłam dla odmiany Luksję, bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś używałam mydła w płynie, ale od kiedy trafiłam na obecne w kostce to nie zamieniam go na żadne inne!
    A jeżeli chodzi o sondę do zdobienia to też taką masz choć możesz o tym nie wiedzieć :P Ja posługuję się wsuwką do włosów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś Ty:) super dzięki za podpowiedź, kiedyś robiłam to zapałką, ale wychodziły kiepsko:(

      Usuń
  6. Nie znam tych mydeł . Używam mydła w płynie z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam mydła z Isany, ale chętnie wypróbuję jakieś. My zazwyczaj używamy Białego Jelenia do mycia rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go nie miałam, ogólnie nie używam mydeł w młynie. Ale jak będę mieszkać już na swoim to będę kupować często, poszukując idealnych zapachów i wszystko będę przelewać do ładnych pojemniczków:)

    Mango musi pachnieć cudownie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że usuwa zapachy z rąk. Jeszcze go nie miałam, ale jak mi się skończy obecne to zerknę na te z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo, nie miałam nigdy, ale kupie do nowej lazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 tygodnie to i tak sporo, u mnie takie specyfiki znikają po tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziś je kupiłam;) uwielbiam jego zapach:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja lubię te mydła z Biedronki :)
    Cenię je za kemową konsystencję :)
    Tego powyżej jeszcze nie znam ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię mydła w płynie z Isany, dobry produkt za niewielką cenę :) Najczęściej pojawia się u mnie wersja z aloesem, ale tą z mango musiałabym przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Widac kto u Ciebie nosi spodnie w domu :D Maz posluszny :) i tak trzymac!

    Lubie takie zapachy, obecnie mam jakies z granatem, malina i truskwka (ze wzgledu na wspollokatora- kocha truskawki) i podobno mega, bo smar samochodowy domywa z rak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mydeł Isany nie znam, ale obecnie mam jedno z biedronki (oliwkowe) i jestem z niego bardzoooooooo zadowolona więc na razie zostanę przy biedronkowych mydłach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam z Biedronki, ale też już mi obrzydły :D
    Teraz kupiłam z Lidla taki litrowy zapas.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze mydła z Isany,zawsze kupowałam z Biedr.ale następnym razem będę pamiętać o nim:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach musi mieć piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę w niego koniecznie zainwestować ;D

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. tego z isany jeszcze nie miałam, ale pewnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak czuć pomarańczę, to coś dla mnie :D!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też przerzuciłam się z Biedronkowych mydeł bo jakoś mi się znudziły i nie spełniały moich oczekiwać. Isana ma więcej zapachów i ma przystępną cenę a do tego ma ładne zapachy i dobrze myje. POzdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam styczność z tymi mydełkami, bardzo je lubię :)
    ale tej wersji zapachowej jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam go i uwielbiam jego zapach

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam, ale zdecydowanie mnie skusiłaś na to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja teraz kończę używać kremowe mydło do rąk firmy Balea o zapachu wanili i masła shea i jest rewelacyjne :) wszystko domywa, pieknie pachnie, dobrze się pieni i ręce są po nim gładziutkie :)) a niektóre mydła potrafią mi bardzo skórę rąk wysuszyć. Szkoda że w Polsce nie ma drogerii DM. Za pół litrowe mydło na allegro zapłaciłam koło 5 zł i żałuję że nie kupiłam jeszcze innych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  28. HEJ, HEJ! Zostałam nominowana do Versatile Blogger, zgodnie z regulaminem miałam nominować 10 następnych blogów - wśród nich jest Twój. Pozdrawiam! Wszystkie inf. znajdziesz u mnie (szelkaszel.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja lubię te mydła i polecam również wariant o zapachu witamin i jogurtu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za komentarz, ale mnie rozbawiłaś :D 50kg mówisz?
    Mam 178cm wzrostu i z 50kg nie musiałabym nic chudnąć, a raczej przeciwnie :)
    W tej chwili chciałabym zejść do wagi 70kg ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili moja waga przekracza lekko 80kg, nie jestem gruba, ale troszkę nadwagi mam ;) Dlatego bardzo chciałabym schudnąć do 70kg...

      Usuń
  31. Nie mam nic z Isany, bo rzadko robię zakupy w Rossmannie. :)
    Co do mydeł - polecam te z Apartu. Mam zielone i różowe, oba bardzo ładnie pachną, działanie jest okej, ale są bardzo wydajne (na rodzinę 5 osobową starczają na 2 miesiące), a są niedrogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok rozejrzę się za Apartem, a można go dostać w Rossmannie? bo u mnie strasznie ubogo jeśli chodzi o mydła:(

      Usuń
  32. OO muszę wypróbować, ciekawi mnie zapach :)

    Aktualnie mam Apart fioletowy, również jest dobre

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam, używam, booo mi pasuje do koloru łazienki :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty