Barwa Miss krem pielęgnacyjny do rąk z ekstraktem z kokosu


Barwa Miss krem pielęgnacyjny do rąk z ekstraktem z kokosu
Polecany do skóry delikatnej, do codziennego stosowania


Opakowanie: Wysoka, smukła, miękka tubka, stojąca na głowie. Cała biała z motywem kokosa. Otwarcie na zatrzask, a otwór w sam raz wydobywa krem.
 

Konsystencja: Leciutki, lekko rzadki, ale bez przesady biały krem, dosyć szybko się wchłania, (ale są szybsze), zostawia po sobie przyjemną, delikatną powłokę, bez efektu lepkości i tłustej warstwy.

Zapach: Rzecz jasna kokos:) niestety nie czysty, ale bardzo chemiczny. Dopiero po dłuższym czasie znika ta chemia i ukazuje się nam uroczy zapach kokosa.

Działanie: Uwielbiam zapach kokosa w każdej postaci w kosmetykach jak i w produktach spożywczych. Ciężko jest trafić na kosmetyk, który będzie idealnie pachniał czystym kokosem. Ten posiada tylko ekstrakt z orzecha kokosowego. Niestety jest chemiczny, dopiero po dłuższym czasie można poczuć miły zapach kokosa. Szkoda, że nie ma tego od początku.


W tej chwili krem dosyć dobrze nawilża dłonie, nie jest to efekt długotrwały, więc na zimę odpada, ale jak na razie zdaje egzamin. Gdy rano wychodząc z domu kremuję dłonie i wracam po 1,5h czuć jeszcze warstwę kremu, czyli nie jest źle. Dopiero po 3-4 godzinach czuję jego brak, a mogło być tak dobrze.
Skóra jest gładka i miękka, ale to zapewne wszystko dzięki glicerynie zawartej w składzie. Aplikację kremu trzeba poprawiać to wiadomo, jest dosyć wydajny. 
Nie jest zły, ale i także szału nie ma, dla nie wymagających dłoni będzie dobry i się spawdzi 3+/5
Cena: Ok. 5zł/100ml

Komentarze

  1. Na obecne zimniejsze dni trzeba coś treściwszego :)
    Ale zapach kokosowy musi być wspaniały gdy chemia już odleci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mogłabyś zamieścić jeszcze skład? opis wygląda zachęcająco, a chętnie zerknę w INCI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokosowy krem do rąk a o którego istnieniu nic nie wiedziałam :D Jak to mogło się stać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że nie lubię kosmetyków Barwa, dla mnie są słabej jakości...

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach kokosu do mnie przemawia.. :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że zapach kokosa jest chemiczny, bo uwielbiam słodko pachnące kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne opakowanie:) co do zapachu - musiałabym wypróbować na sobie, bo kokos nie jest moim ulubionym w kosmetykach.
    a ogólnie jeśli chodzi o krem do rąk do u mnie gości tak naprawdę tylko zimą, kiedy dłonie domagają się już same z siebie nawilżenia..
    firmę Barwa znam tylko z mega tanich szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale ja jednak zostane przy mojej isanie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię kokosowe kosmetyki pielęgnacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja po prostu uwielbiam wszystko co kokosowe!!:) coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  11. O! to krem dla mnie:) uwielbiam zapach kokosa, choć nie lubię tego chemicznego wydania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie fajnie pachnie. Ja zwykle nie mam osobnych kremów do rąk, stóp, itp. - za mało miejsca w łazience i za dużo innych kosmetyków. ;-)
    A o tej porze roku zaczynam smarować ręce treściwymi smarowidłami typu kasło shea. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dość ładne opakowanie ale raczej nie dla mnie. Jakoś nie przepadam za kokosowymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że zapach kokosa jest chemiczny bo uwielbiam wszystko co ma kokos w składzie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. ja również lubie wszystko o zapachy kokosu :) Moje dłonie nie wymagają wielkiego nawilżenia, więc ten krem jest w sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam , że maja kremy do rrak :O

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam zapach kokosa, szkoda, że jest chemiczny :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam ten z ekstraktem z alg i jestem zadowolona z niego.
    Kokosek też mnie nęcił :)
    Jak dla mnie to takie fajne kremy z parę złotych, które można po prostu mieć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty