Bell, Satynowy lakier do paznocki Chrome Mat, 01

Bell jak zwykle zaskakuje mnie nowościami. Tym razem padło na wspaniałe lakiery z serii chrome mat. Nie przepadam za matami. A jak już takie mam to lubię dodać jakiś top coat. Tym razem obyło się bez topu, bo satynowo-matowe wykończenie zawładnęło moim sercem. Ty bardziej, że mamy grudzień, a kolory, jakie posiadam idealnie wpasują się w ten klimat.
W tym poście możecie zobaczyć odcień nr 1 fenomenalny kolor rubinowej czerwieni połączonej jakby z burgundem, który mieni się w zależności od padania światła. Lakier posiada bardzo drobny shimmer. Wspaniały efekt. 
Do takiego efektu, jaki widać na zdjęciach potrzeba dwóch warstw. Lakier błyskawicznie schnie. Co od razu mi się spodobało.
Nie zostawia smug. Pięknie się zlewa. 
Pędzelek precyzyjnie maluje. Aż się zdziwiłam, że się nie upaćkałam, a zawsze mi się to przytrafia. Zresztą nawet na zdjęciach możecie zauważyć, że skórki nie są dotknięte. Bo czasem i tak bywało.
Trwałość to 3 dni, zupełnie lepsza jakość niż seria confiture. 
Manicure z Bell chrome mat prezentuje się pięknie. Zwraca na siebie uwagę. Ogromnie podoba mi się wykończenie. Metalik z matem to idealne połączenie. Zadowolona jestem także z szybkiego schnięcia, co w tych czasach jak i przy moim stylu życia jest bardzo istotne.
Ogólnie jestem oczarowana. Spełnił moje oczekiwania co więcej zawstydził mnie swoją jakością. Zresztą jak wieloma kosmetykami tej firmy. Ubóstwiam!
Kolejny produkt, z którego firma i ja jestem dumna.:) 

Dostępny w 5 odcieniach, za ok.13zł
Nie wiem czy widziałyście, ale wkracza kolejna seria caffe latte 4D bardzo delikatne, subtelne naturalne odcienie. Ach już się nie mogę ich doczekać:) Zacieram ręce:)

Komentarze

  1. piękny kolorek ♥
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wykończenie :) muszę się za nim rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt wygląda ciekawie, ale akurat kolor mi się nie podoba :) Do czerwieni podchodzę bardzo ostrożnie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. To już wiem na jakie lakiery będę polować:-)
    Kolor świetny,a te delikatne kawowe kusza.
    Jeszcze schnie błyskawicznie wiec lakiery te muszą być moje:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo interesującą fakturę ma ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  6. Te cafe latte mnie zaciekawiły


    _______________________
    Minimalist&trendy
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam tej serii w sklepach... ślicznie się prezentuje na paznokciach :)muszę się za nim gdzieś rozejrzeć :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda. Muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie prezentuje się na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się prezentuje :) Ta nowa seria też wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Omamo <3 piękny!!! Aż go chce! No i ta nowa serie tez!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarówno Twój kolor jak i kolory caffee latte są przepiękne i skuszę się na któryś z nich, jeśli znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wygląda na pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kolor i matowe wykończenie (jak go nie lubię) są tak rewelacyjne - że chcę go po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To chyba jeden z najpiękniejszych kolorów jakie widziałam! Bardzo lubię lakiery z Bella, teraz używam lakierów Gel 4 D i Glam Mat, ale na tą wersję na pewno się skuszę!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty