Under twenty, multi cleaser 5w1, żel do demakijażu

Witajcie serdecznie po świątecznej przygodzie. Dwa dni tak szybko minęły, że nie wiem kiedy to się stało.  Troszkę stęskniłam się za Wami, ale z większością miałam stały kontakt na instagramie i to pozwoliło mi zaglądnąć do Waszych domów i poczuć się jak jedna z gości. To bardzo miłe. 
Teraz wracamy do rzeczywistości oraz obowiązków blogowych:)  
Żel dostajemy w miękkiej tubce stojącej na głowie. Z łatwym dozownikiem. Podobna forma aplikacji jest w żelach do twarzy BeBeauty.

Żel ma przeźroczystą żelową konsystencję o żółtym zabarwieniu, a w nim zatopione są małe pomarańczowe drobinki, które mają za zadanie peelingować skórę. Niestety nic w tym temacie nie robią. Jest dosyć gęsty, doskonale się rozprowadza, delikatnie pieni.
Ma przyjemny delikatny zapach. 
Żel 5w 1 to multifunkcyjny kosmetyk do pielęgnacji twarzy. Stosowałam go tylko w jednym celu oczyszczania, a mianowicie jako żel po demkaijażu. W tej kwestii najlepiej się sprawdzał. Doskonale oczyszcza skórę z brudu, zanieczyszczeń i przede wszystkim usuwa cały makijaż.
Doskonale go rozpuszcza. Ale najpierw traktuję makijaż płynem micelarnym, a dopiero żelem. Wtedy taki efekt jest dla mnie zadawalający. Inaczej nie domyje resztek, a na dodatek go rozmaże.
Żel całe szczęście nie podrażnia ani skóry, ani oczu.
Z czasem poczułam wysuszenie z jego strony. Moja skóra robi się sucha, napięta, ściągnięta. Dlatego warto pamiętać o dobrym kremie nawilżającym.

5w1 to jednak duża przesada. Dla mnie to dobry żel do mycia twarzy. I tak powinien się nazywać bez tej całej reszty.

Cena trochę za duża ok.18zł jak za taki zwykły żel do mycia. Krzywdy nie robi, ale też nie ma fajerwerków:)

Komentarze

  1. Ta seria wcale mnie nie kusi i myslę, że są kiepskie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście jakoś nie przepadam za produktami under 20, więc na ten żel się nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli przeciętniaczek:-) Ale grunt,że krzywdy nie robi i oczyszcza skórę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za typowymi drogeryjnymi kosmetykami, zbyt dużo w nich "syfów" :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam go jako żelu do mycia po demakijażu i u mnie sprawdził się na piątkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie się niestety nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uzywam go do demakijażu i sprawdza sie rewelacyjnie. Skóra jest dobrze oczyszcza, a po użyciu toniku wacik pozostaje czysty

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie był by zdecydowanie za mocny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz go widzę. Mam cerę trądzikową ale w moim przypadku zdecydowanie lepiej sprawdzają się kosmetyki do cery wrażliwej i alergicznej niż typowo trądzikowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja teraz mam żel z drobinkami z serii Youngy20 i on wszystko zmywa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam peeling z tej serii i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię za bardzo kosmetyki z tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety ja również jak Panna Magdalena nie lubię Under 20

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja go nie lubię, bo pieno się jak szalony :/

    OdpowiedzUsuń
  15. To 5w1 faktycznie naciągane, tym bardziej, że jest raczej przeciętny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bardzo lubię ich kremiki szybko się wchłaniają:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobną opinię o nim. Dla mnie sprawdza się przy oczyszczaniu twarzy najlepiej po dniu bez makijażu lub z jego lekką wersją.

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie sprawdził się jako przyjemny produkt do oczyszczania twarzy po dniu bez makijażu lub jego lajtowa wersja.

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej się na niego nie zdecyduję, wolę żel bez zbędnych udziwnień.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś nie przepadam za tymi żelami

    OdpowiedzUsuń
  21. Od dawna nie używałam nic z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nakładam go zawsze na całą twarz, kiedy siedzę w wannie, a potem spłukuję wodą i skóra jest po nim bardzo czysta :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swojego czasu uwielbiałam ich kosmetyki, później niestety mnie uczulały :((

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam go ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  25. szczerze mówiąc nie sięgam po produkty z tej firmy nawet nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty