Bell, Satynowy lakier, chrome mat 02

Pierwszą wersję satynowego lakieru chrome mat Bell pokazywałam Wam całkiem niedawno tutaj. 
Teraz przyszła pora na drugi odcień.
Jest bardziej ciemniejszy. Odcień nr 02 podchodzi pod brąz i ciemne bordo. Daje efekt opalizujacej miedzi. 
Nie ukrywam, że pierwsza wersja skradła mi serce i raczej do niej będę wracać.
02 tak samo szybko się nakłada i szybko schnie. Trzeba nałożyć 2 warstwy. Nie robi smug.

Dobra trwałośc do 3 dni.

Dla porównania:01 i 02
Dostępnych jest 5 odcieni w cenie 12,40zł
I jak się Wam podoba miedź? Czy bardziej skłaniacie się ku rubinowej czerwieni jak ja?

Komentarze

  1. ładny, ale 01 podoba mi się bardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. kojarzysz mi sie z takim kolorem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten jest ładny. Mam wręcz identyczny kolor z Wibo i te Wibaski w ogole mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcień 01 zdecydowanie bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zdecydowanie wolę pierwszy odcień, bardziej w moim stylu:) chociaż ten też ładnie u Ciebie wygląda ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor 01 idealnie będzie pasował do mojej bordowej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kolorki ale zdecydowanie bardziej wolałabym je w błysku

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten odcień mnie jakoś nie przekonuje, ładniejszy jest ten jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się skusiłam na satynowe Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odcień 01 bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten lakier bordo do mnie również bardziej przemawia jednak temu też nie brakuje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten odcień też jest fajny, chodź jednak 01 zdecydowanie najbardziej skradł moje serce. Ah te Bellowe chrome maty z Bella;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba jednak bardziej skłaniam się ku rubinowej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zarówno miedź, jak i rubinowa czerwień przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty