Chabrowa sweterkowa tuniko-sukienka

Kilka miesięcy temu pisałam, że muszę uwolnić się od czerni. Na jakiś czas zamieniłam ją na beże, brązy. Nie rozstałam się z nią na zawsze. Lubię do niej wracać, bo zapewnia mi pewien stan elegancji. Jest takim punktem zaczepnym w razie „W”. Osoby, które lubią czerń będą wiedziały, o co mi chodzi. Ciężko jest po tylu latach odrzucić ją całkowicie. Wielu osobom kojarzy się tylko i wyłącznie z klasyką. Mi w sumie też. Dlatego jest nie odłącznym elementem mojej garderoby i zapewne większości kobiet w Polsce. I chcąc nie chcąc zawsze pojawiać się będzie.
Czarny płaszcz i botki to dla mnie podstawowy, klasyczny zestaw. Tego typu ubrań i obuwia w mojej szafie nie może zabraknąć. Zawsze, ale to zawsze do czegoś się przydadzą.
A co z odcieniami niebieskiego? Szczególnie, jeśli chodzi o chabrowy jest to kolor, który bardzo rzadko wybieram. Jeśli nie wiem, na co postawić to wybiorę czerwień, bordo, czerń lub beż. Bardzo rzadko niebieski. Chyba, że mówimy, o jeansach to bez wątpienia ten kolor. A o reszcie garderoby można zapomnieć, tego koloru w szafie jak na lekarstwo. Pewnie zapytacie, dlaczego? Pasuje Ci! Sama nie wiem, dlaczego tak się dzieje. Bardziej skłaniam się ku czerwieni niż niebieskiemu. Nie zawsze w tym odcieniu wszystko mi pasuje.
Mimo to dłuższy sweterek chabrowy rewelacyjnie sprawdza się w tym zestawie. Jest trochę jak sukienka (szczególnie dla osób niskich), i nie taka zwyczajna. Góra bardzo dobrze eksponuje kobiece kształty:) A biżuteryjny dodatek podnosi jego elegancję. Dzięki temu nie wygląda nudno i zwyczajnie.
Idealnie tutaj pasował mi gruby, ciepły komin, który dostępny jest na kupbuty.com w różnych odcieniach. Oraz ulubiona torebka. Wykonała świetny kontrast, jeśli chodzi o tę stylizację. Całość ogromnie mi się podoba. Nadaje na wiele okazji, nie tylko tych na co dzień. Ciekawa jestem czy Wam też się podoba? 
Płaszcz- Reporter (sh)
Buty-shoesshop
Komin- kupbuty.com
Sweter- nn (bodajże chińczyk)
Rękawiczki- nn 

Komentarze

  1. Stylizacja trafiona w dziesiątkę, torebka dobrana idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie sweterek noszony solo, jest zdecydowanie za krótki :) Nie czułabym się w nim dobrze, ale buty i oczywiście ciepły komin bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam, ale w zależności od założonego płaszcza czuję się bezpiecznie. Właśnie tak jest z tym, świetnie zakrywa pupę i jest dłuzszy o sweterka

      Usuń
    2. Mam podobne odczucia. Jest za krótki, ale ważne, że Ty się w tym dobrze czujesz. Masz ładne nogi, więc możesz pokazywać :)

      Usuń
    3. oj tam zawsze można ubrac grubsze rajstopy lub ogólnie getry:P

      Usuń
  3. ale dlaczego rzadko wybierasz chabrowości?
    moim zdaniem jeśli masz nosić jakikolwiek niebieskiego odcień, to tylko taki nasycony!
    ciemnowłose, jasnocere kobiety najpiękniej w wyrazistych odcieniach niebieskiego wyglądają :)!
    i Tobie jest w nim niezwykle do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerń to zdecydowanie jeden z najbezpieczniejszych kolorów dla każdej kobiety!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czarny płaszcz to klasyka, każda kobieta powinna mieć go w swojej szafie :)
    a chabrowa tuniczka super, ja lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :) ślicznie podkreśla kształty, kolor ma piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grau, krótko się nosisz;) dla mnie chyba zbyt krótko, na pewno za krótko do pracy, a w szafie mam głownie rzeczy, które mogę założyć do pracy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na co dzień tak krótko mnie nie zobaczysz, bardziej odświętnie lub niedzielnie:)

      Usuń
  8. kolor torebki jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam niemalże identyczny sweterek :D W czarnym kolorze. Jest ciepły i fajny, bo zakrywa pupę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nice dress and beautiful bag
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasuję ci ten chabrowy kolorek jednak ja wolę dłuższe sweterki i luźne sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny cały zestaw łącznie z torebką:) Masz ślicznie pokręcone włosy, jak modelka:-) Masz racje, czerń to klasyka.

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz, piękne zdjęcia, a do tego ten kolor, cudownie wszystko do siebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. też tak mam, często znajomi mi mówią, że bardzo pasuje mi dany kolor i pytają dlaczego nie mam więcej ubrać w danym kolorze, nie potrafię odpowiedzieć, tak jest i koniec:)
    a tunika bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Doskonale Ci w czerni i akcencie chrabrowym. Myslę, że krótsza tunika, czy sukienka to nie problem dla Ciebie. Masz sexowną figurę i pewnie mąż nieraz Ci to mowi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. pozujesz jak prawdziwa modelka, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw :) Podoba mi się ten chabrowy odcień tuniki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukieneczka i szalik baardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się góra tej tuniki

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie uniwersalne tuniki - na co dzień i od święta;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty